December 22, 2012

Fur vest

Dneska jsou fotky focení už celkem po tmě, takže jsem moc spokojená nebyla.Alespoň napadl sníh, takže to není zase až tak tmavé.Vzala jsem si kožešinovou vestu, kterou jsem dlouho chtěla.Určitě jí nevidíte naposledy, protože se mi moc líbí.Boty jsem si koupila nedávno v Tally a chodí se v nich docela dobře na to, jak jsou vysoké.Nadšená jsem také z náramku líbí se mi, že je stříbrnozlatý i když většinou tyhle dvě barvy nemíchám.
[Vest, jeans:Miamasvin/heels:Tally Weijl/bracelet: YES Style.cz/top:Nowistyle/belt:C&A/bag:Vj-style]

52 comments:

  1. beautiful picrues, and I love your shoes:)<33
    Emma xx
    iemmafashion.com

    ReplyDelete
  2. No tak tohle je totálně dokonalý!!!<3

    ReplyDelete
  3. ta vesta je užasná,taky nějakou takovouhle scháním:)

    ReplyDelete
  4. Leonko, pokaždé super. :) Jsi moje obrovská inspirace.

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc, to potěší :)

      Delete
  5. ty džíny a vesta jsou úžasné!
    tak já doufám, že u nás brzo napdane taky :)

    ReplyDelete
  6. Ten detail vesty a pásku je super! a moc ti to sluší)

    ReplyDelete
  7. krásne gate aj vesta :)

    ReplyDelete
  8. skvelá vestička aj náramky :)

    ReplyDelete
  9. Opět ti to moooc sluší! A taky tě obdivuju za to, jak si v klidu vyjdeš do sněhu na takovehle podpatkách :DD Já bych se na nich určitě někde vysekala :D :)))


    http://www.worldofadel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. džíny a náramek! kombinace stříbtno-zlaté je skvělá:)

    ReplyDelete
  11. ten kožuj je úžasný! a náramok tiež.. celý outfit sa mi jednoducho páči!

    ReplyDelete
  12. Úžasné!<3 Máš dokonalou postavu a hrozně se mi líbí ty boty!<3

    ReplyDelete
  13. Jeden z nejlepších outfitů :)

    ReplyDelete
  14. nádhera, znova:) a vestička je skvelá, isto aj veľmi teplá:) a ten náramok ma teda dosť zaujal, kombinácia zlatej a striebornej vyzerá fakt dobre:)(budem rada ak navštíviš môj blog /followneš- www.zzuzanka.blogspot.sk)

    ReplyDelete
  15. Je to super! :) Prosím tě, kolik měříš, že nosíš tak vysoké podpatky? Je to super. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okolo 170cm, nosila bych je i kdybych měla 2m!:D

      Delete
    2. Já mám právě 180, takže když vezmu podpatky tak metr devadesát a furt nevím jestli je mám nosit :(

      Delete
  16. Máš krásně dlouhé vlasy :-) A ty boty vypadají parádně!
    Přeji krásné svátky i tobě Leonko! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    Love.

    ReplyDelete
  17. Páni, tohle je super:) Moc se mi líbí kabelka a vesta! A na těch botách bych se zabila :D

    ReplyDelete
  18. Krásný outfit! Moc ti to sluší, jako vždy :) Boty jsou úžasný a vesta se mi taky moc líbí♥
    Nikus

    ReplyDelete
  19. nenormálne krásne fotky i celý outfit a nad new "šúskami" len slintám! ♥♥

    ReplyDelete
  20. Hey! You have an amazing Blog with wonderful pictures!
    Wanna follow echother? let me know :)

    I wish you grat holidays! XOXO

    ReplyDelete
  21. No moc ti to sluší Leonko !!

    ReplyDelete
  22. Ikdyž Ti moc články nekomentuji, mám pocit, že začínám být závislá na tvém blogu.. Vždycky Ti to moc sluší a máš perfektní outfity :) Navíc Ti strašně závidím tvé hubené nohy! :)

    ReplyDelete
  23. Tohle je asi pro mě tvůj nejlepší outfit za poslední dobu!
    Já už se těším domů na sníh.:))

    ReplyDelete
  24. Podobnou jsem si teď koupila a nemůžu si ji vynachválit! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ty boty jsou skvělé! :)

    ReplyDelete
  26. Páni, nádhera, miluju všechno - kabelku, boty, vestu a hlavně náramek ♥

    ReplyDelete
  27. tie rifle a tie topanky by som hneď brala ... na tych fotkach su uplne ako modelka :)

    ReplyDelete
  28. Dost ti závidím tu vestu... Taky jsem si takovou chtěla koupit. Jinak fotky krásný a v šeru :)

    imfallingfromthesky.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ta vesta je dokonalá ♥ asi jsem se zamilovala.. a ty boty - wow!!

    ReplyDelete
  30. Tak tohle je nádhera Leonko,
    moc sem i to líbí, nejvíc super ta veta a o botech ani nemluvě.


    Pěkné svátky a Šťastný Nový rok :*

    ReplyDelete
  31. kožešinové vesty jsou skvělé, taky jí mám a chci další. sluší ti to :)

    ReplyDelete
  32. Vestička je krásná :o) Taky si jí přeju :)

    ReplyDelete
  33. vesta e super aa aj náramok a topánky ale najviac ma zaujali nohavice.. tak super Ti sedia.. chcem ich tieeeež :( ale nie si krásna :)


    www.seesimona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  34. Takovou vestu sháním už pěkně dlouho :) pěkný outfit :) moc se ti povedl :)

    ReplyDelete
  35. tak ta vestička je víc než krásná! Moc Ti sluší :)

    ReplyDelete
  36. tak to je překrásné! :) kožešinovou vestu si přeji hrozně moc, taková dlouhá by byla perfektní ale ty ceny jsou neskutečné, takže si koupím nějakou kratší :D :).
    A chválím botky, jsou dokonalé, obdivuji tě, že na tom vydržíš :)

    ReplyDelete
  37. Na tech botach bych se zabila, ovsem jsou uzasne.

    ReplyDelete
  38. tady ti to hrozně sluší, ty boty jsou boží <3

    ReplyDelete
  39. slusi, krasna taska:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  40. Kabelka a vesta! Moc ti to sluší :) + chci tvoje nohy!!

    ReplyDelete
  41. krásny náramok!
    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  42. Náramek mám stejné, celý zlatý! :-) ..jinak přála bych si mít tvoje nohy!

    ReplyDelete
  43. na fotkách ti to moc sluší :)..ta vesta je úžasná, chtěla jsem si jednou jiný typ kožešinové vesty koupit ale jakmile jsem se dozvěděla že je z králíka tak jsem na to hned zapomněla.
    Ale když se dívám na tuto tak přemýšlím jestli se nepodívám po tomto typu :)

    ReplyDelete