December 23, 2012

Skin79 Shiny Pearl+Lovely Girl BB Cream

Jednou už se tu objevila recenze na TENTO úžasný BB cream.Když mi byla znovu nabídnuta spolupráce s e-hopem BBcreamshop.sk, tak jsem měla velikou radost.Asijské BB krémy mi přijdou o 1000% lepší, než ty co najdete tady u nás v drogériích.Když jsem měla ze začátku BB od Garnier, tak jsem byla celkem spokojená, ale pak jsem vyzkoušela tyto krémy a jiný jsem už nechtěla.
Skin79-Lovely Girl
Bylo opravdu těžké si vybrat z tolika krému, nakonec jsem si jako první vybrala Lovely Girl.Je určen pro mladé dívky/ženy ve věku 17-22let. Konzistence je hustší, než u Shiny Pearl a kryje skvěle asi jako většina těchto krémů.Odstín je světle béžový, ale splyne krásně s pletí, takže se nemusíte bát, že by Vám odstín nesedl.Redukuje mastnotu a vlhkost pleti, hydratuje a zklidňuje pokožku.Redukuje póry, toho jsem si všimla u všech těchto krému, že pleť doslova vyhladí.
€12, 75
Skin79-Shiny Pearl
Na tento BB jsem byla extra zvědavá, jelikož má v sobě perlový prášek.Konzistence je o hodně lehčí, než u Lovely girl a také méně kryje.Používala bych ho spíše v létě, kdy nechci pleť zatěžovat a chci jen sjednotit.Pokud se chcete přirozeně lesknout, tak mohu doporučit.Ochlazuje a vyživuje pokožku, což se v létě také hodí.Odstín je béžový, ale opět se skvěle sjednotí s pletí.
€17, 45
Prostě těmto krémům nemohu nic vytknout, protože jsem maximálně spokojená!!Myslím si, že připlatit si za kvalitu se rozhodně vyplatí.Pokud budu moct vyzkoušet a porovnat další BB krémy z tohoto e-hopu, budu jen ráda.Krémy prostě skvěle kryjou, sjednotí a ještě většina hezky voní.Pokud si chcete taky nějaké BB objednat, tak na stránkách BBcreamshop.sk můžete platit přes Paypal, nebo si balíček nechat zaslat na dobírku, což je super ne?:)

14 comments:

  1. vyzerajú super, páči sa mi ten s trblietkami, hodil by sa mi na stužkovú :)
    dobre si si vybrala!

    ReplyDelete
  2. ja som vyskúšala od nich ten hot pink a som na tom podobne ako ty ;) je to proste jendička v BB

    ReplyDelete
  3. ten lovely girl vyzerá fakt perfektne :)

    ReplyDelete
  4. Tak tuhle spolupraci ti teda zavidim :)
    www.letttertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Žádný takový sem nezkoušela mám pouze Garnier. Tak gratuluji ke spolupráci :)

    ReplyDelete
  6. Ten Lovely Girl vyzerá dobre, len by som potrebovala nejaký na suchú pleť :) musím si to tam poriadne popozerať :) za kvalitný BB krém si radšej doplatím a ak sú naozaj také dobré ako vravíš, určite neolutujem:) ďakujem teda za recenziu :)

    ReplyDelete
  7. Mám z tohoto eshopu BB krém od Misshy a taky si ho nemůžu vynachválit, ty asijské jsou vážně o tisíc procent lepší ;)

    ReplyDelete
  8. Já mám BB cream od L´orealu a nevyměnila bych ho za nic na světě :-)

    Pavlína Javůrková blog
    With love.

    ReplyDelete
  9. já mám ten od skin79 a je úžasný, nic jiného nikdy nechci držet v ruce :)

    ReplyDelete
  10. Lovely girl má hlavně dokonalý obal <3. a já sten svůj dream girl mám také moc ráda, jen je škoda, že nejsou více dostupné :)

    ReplyDelete
  11. já mám BB od Skin79 moc ráda! :)

    ReplyDelete
  12. Ten světla růžový má hlavně krásný obal! A já ještě žádný BB cream nezkoušela, ale chystám se!:) Tyhle vypadají skvěle!

    ReplyDelete
  13. přemýšlím, že až mi dojde make-up, objednám si Lovely girl:O
    děkuju za typ :)


    terbrouckova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  14. Taky o těchto BB už dlouho uvažuju..tak snad dobudoucna:)

    http://by-anett-s.blogspot.cz/

    ReplyDelete