December 5, 2012

What makes me happy?

Fotit outfity nestíhám a je pořád hnusně, tak jsem dostala nápad na článek tohoto typu.Jsou to věci, co mi za poslední dobu udělaly radost.Nějak jsem nad tím nepřemýšlela a dala sem to první, co mě napadlo, nebo jsem našla ve foťáku.
Balíček od Krasa.cz
Už asi víte, že už dlouho spolupracuji s Krasou a nedávno jsem dostala nový balíček.Našla jsem v něm pleťovou vodu, rtěnku, scrub na celulitidu a nějaké vzorečky.Nejvíce se mi líbí tyhle dvě věcí, protože mi přišly vhod.O těchto rtěnkách jsem už psala ZDE, takže o nich už nemusím nic psát.Snad jen to, že tahle barva mi úplně nesluší, ale mamka má takové barvy ráda, takže jí rtěnku dám k Vánocům.Pleťová voda mě mile překvapila.Vůně mi připomíná takové ty dětské olejíčky a je příjemná.Pleť je pak svěží a zářivější.Používám jí každé ráno, než se nalíčím.Najdete jí TADY.
Náhrdelníky
Je to tu zase, ale výrazné šperky prostě miluji.Nejvíce se mi líbí vzít si nějaký jednoduchý svetřík, či triko a k tomu náhrdelník.Tento mám nejnovější do sbírky a je z H&M.
Sníh a Vánoční atmosféra 
Včera večer krásně sněžilo a tak jsem z okna rychle vyfotila tyhle fotky.Mám ráda Vánoce, sníh a tu náladu.Jenže zatím to tak vůbec není, všude je jen bahno a pochmurno.Sněží, ale hned je to pryč.Mám radši léto, ale když už zima, tak ať je pořádná!
 Free Style
Dneska ráno jsem si šla pro svačinu do školy a narazila jsem na tyhle chlebíčky, jelikož se snažím jíst zdravě, tak jsem si je hned vzala.Vím, že po těchto "polystyrénech" je rychle hlad, ale chutnají mi a k svačině mi to stačí.Ráno jsem měla sýrové a pak si dám tyhle rajčatové, uvidím které budou lepší.
Dny s kamarády
K tomu snad není co dodat!:)

33 comments:

  1. Na těch fotkách s kamarádkami ti to moc sluší, si tam šťastná :-)

    ReplyDelete
  2. moc pěkné fotky :-)
    odstín rtěnky je krásný, mě by ale vůbec neslušel :-D
    Tereza♥

    ReplyDelete
  3. moc pěkný odlehčený příspěvek. :-)

    ReplyDelete
  4. Hlavně ten gel na celulitidu nejvíce potřebuješ! :D ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D

      veľmi pekné fotky s kamarátkami ;))

      Delete
  5. Moc pěkné fotky! Ta rtěnka vypadá fakt dobře a náhrdelník bych nosila klidně taky :-)

    ReplyDelete
  6. Je vidět, že jsi šťastná! :-)




    Pavlína
    blog

    ReplyDelete
  7. Skvělý článek! ♥
    Ty dvě fotky jak sněží jsou úžasný! Stejně jako ty, jak jsi na nich s kamarádkami :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. "dny s kamarády" - bohovské fotky :)

    ReplyDelete
  9. Já mám naopak tyhle odstíny rtěnek poměrně ráda:) A ty fotky jsou skvělé! Moc Vám to sluší!:)

    ReplyDelete
  10. Ten Free Style som ešte nikde nevidela, ale vyzerá to dobre:)

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky a super článek! :)

    ReplyDelete
  12. Jo tyhle polystyrény občas můžu, ty rajčatové jsou podle mě lepší :) A fotky s kamarádkami jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  13. tak to ti závidím, hlavně dny s kamarády, pro mě k nezaplacení
    jinak se taky snažím jíst zdravě a zhubnout, ale většinou nestíhám ani svačinu, takže vlastně jím jen oběd, což je na nic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky moc nejim svačinu ve škole, jen občas :)

      Delete
  14. výrazné náhrdelníky jsou teď taky moje :) a sníh mě přepadl při cestě ze školy, tak jsem přišla domů jak sněhulák :D

    ReplyDelete
  15. Uplně ty samé suchary nám leží ve skříni a ještě se na ně nějak nedostalo, ale když píšeš, že jsou dobré, tak je zřejmě co nejdříve vyzkouším :)

    ReplyDelete
  16. Občas mi přijde, že lidi u krasna.cz nemyslí. Které mladé holce by se líbil takový "stařecký" odstín rtěnky, píšu to tak schválně, jelikož takové barvy nosí doopravdy naše mamky a rozhodně nesluší snad žádné mladé holce. Občas si vážně klepu na hlavu .. Přitom ta řada nabízí spoustu krásných odstínů :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kdyžtak krasa.cz, krasna už je zase něco jinýho :D, ale určitě myslíš krasu :).
      Nojo, máš pravdu.Snad se aspoň mamce bude líbit :D

      Delete
    2. sem se přepsala :D asi v tom malinkém záchvatu vzteku jak jsem se musela vypsat :D.

      Delete
  17. Koukám, že máte veselé přátelství :D

    ReplyDelete
  18. To na tu celulitidu mi klidně můžeš věnovat, neuškodil by ! :DDDDD

    ReplyDelete
  19. ten náhrdelník je krásnej, jinak moc hezký sněhový fotky!)

    ReplyDelete
  20. Beautiful pictures and beautiful girl!
    Kisses, Sally

    themuv.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ty poslední fotky jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  22. mám ráda tyhle články :) máš pravdu, když už má být zima, tak ať je pořádná! strašně bych si přála, aby byl na Vánoce sníh ale.... :D :D a dny s kamarády? ty snad miluje každý! <3

    ReplyDelete
  23. Super fotky,hlavně ta,jak na ní sněží :)
    www.whoisaperfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. rtenka ma krasnou barvu:)

    PS: pripoj se na moji giveaway: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  25. sníííh, už aby byly Vánoce<3

    ReplyDelete