January 6, 2013

Bioderma review

Dostala jsem na vyzkoušení pár nových produktů Bioderma, co jsem si přála vyzkoušet.Se všemi produkty jsem byla vždy spokojená, takže ani teď nečekejte žádnou kritiku :D.
Hydrabio H2O pleťová voda 329 Kč
Zatím jsem měla jen růžovou micerálku, ale docela jsem byla zvědavá i na modrou.Mám na nich nejradši, že jsou bez výrazné parfemace, nedráždí pokožku a ani oči.Hezky hydratuje, což se mi teď v zimě hodí.Přijde mi téměř totožná jako ta růžová.Zkrátka nejlepší, co doma na odličování mám.
Nemám nějak extra citlivou pokožku, ale i přesto mi toto mléko vyhovuje.Je opět bez parfemace, skvěle odstraní nečistoty a make-up.Krásně zjemňuje a konzistence je spíše hutnější.Po nanesení nemusíte omývat vodou.Ošetřuje citlivou a problematickou pokožku.
Sébium Pore Refiner 419 Kč
S tímto výrobkem jsem velice spokojená.Krásně se vstřebává, stahuje póry hned po prvním použití, vhodný pod make-up.Krásně svěže voní, ale není to nic výrazného.Zmatňuje, ale zachovává přirozený lesk pokožky.Okamžitě se vsákne!Zkrátka jeden z nej produktů, co jsem vyzkoušela.
Atoderm Handcreme 119 Kč
Dala jsem ho mamce k Vánocům, jelikož má hodně suché ruce.Abych o něm mohla také něco říct, tak jsem ho také párkrát vyzkoušela.Vůně je příjemná, dobře se roztírá, rychle se vsákne a ruce jsou hydratovanější.
Máte s něčím zkušenost?

23 comments:

  1. bioderma nikdy nesklame ;)

    ReplyDelete
  2. Biodermu zbožňuju! mám doma čistící pleťovou vodu Sébium pro problematickou pleť a nemůžu si ji vynachválit:) měla jsem i tu růžovou ale mám poměrně mastnou pleť tak pro mě nebyla vyhovující. Jinak ten Pore Refiner mě už delší dobu láká:)

    ReplyDelete
  3. hezká recenze, ta micerálka je nejlepší :)

    ReplyDelete
  4. moc ti závidím že můžeš zkoušet tyhle výrobky a máš je zadarmo..kdyby sme se k nim něli dostat my ostatní tak to chce tučnou peněženku:D každopádně je to super určitě testuj další značky..tyhle příspěvky mám nejraději..:))...mohla bys zkoušet třeba něco na vlasy?:))

    ReplyDelete
  5. já už chci taky konečně něco od biodermy vyzkoušet :D

    ReplyDelete
  6. Bioderma nemá snad nikde negativní recenze... super!:)

    ReplyDelete
  7. na jednej prednáške na našej škole som si skúsila všetky produkty, ktoré kolovali :) atoderm rada je úžasná, síce nemám atopický ekzém a podobne, ale tá pokožka je neskutočne premastená a hydratovaná! s tými lacnými, pekne voňajúcimi mliečkami sa to nedá porovnať (hoci aj tie mám rada :))

    ReplyDelete
  8. Ešte som to nikdy nevyskúšala, ale snáď raz vyskúšam :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. mam zkusenost s kremem na ruce a už bych si ho nekoupila ;)

    ReplyDelete
  10. nepoznám jednu vec, teda nemám s ňou skúsenosti ktorá by bola od Biodermy zlá :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Já miluju růžovou micelárku, už mi dochází a určitě si skočím pro další :) Možná se kouknu i po té modré, když píšeš, že je taky skvěla :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. mám zálusk na ten pore refiner:))

    ReplyDelete
  13. Máš pravdu Pore Refiner i pleťové vody jsou neej!

    ReplyDelete
  14. zbožňuju biodermu, zatím jsem zkoušela jen pleťovou vodu a sébium

    ReplyDelete
  15. Biodermu milujem, je to podľa mňa jedna z najlepších kozmetických značiek. Micelárky sú úžasné a sébium pore refiner, nemám slov :)

    ReplyDelete
  16. Jéé krém na ruce od Biodermy bych si nechala líbit :). A to Sébium by se mi také hodilo, jako podklad pod make-up.. škoda jen, že je to tak drahá kosmetika..

    ReplyDelete
  17. ¨ja jeste od biodermy nic nevyzkousela, ale celkem me to laka..:))

    ReplyDelete
  18. Ja od biodermy vlastním len červenú micelárku, je skvelá aj keď je mi 13 eur strašne veľa dať za pleťovú vodu. Ale oplatí sa jednoznačne :)
    Inak výborná recenzia !

    ReplyDelete
  19. nemám s ničím zkušenost ale chtěla bych vyzkoušet ! :)

    ReplyDelete
  20. micelárku a pore refiner mám taky doma :)

    ReplyDelete
  21. Vyzkouším!

    http://www.lycheeonset.blogspot.cz

    ReplyDelete
  22. Zkoušela jsem růžovou micerálku a byla jsem strašně spokojená, uvažuji o koupi nové a určitě si objednám minimálně jeden produkt tady z článku!

    terbrouckova.blogspot.cz

    ReplyDelete