January 8, 2013

Leopard shoulders

Dneska mi přišel balíček, který jsem vůbec nečekala a udělal mi radost.Je to tenhle svetr, který je hezky teplý a líbí se mi zdobení na ramenou.Počasí poslední dny hrůza, proto se také nic moc na blogu neobjevuje.Nechce se mi přijít ze školy celá zmoklá, unavená, pomalu po tmě jít něco fotit.Dneska jsem se ovšem zmohla a vyfotila takový jednodušší outfit, co taky jiného do toho počasí :/. Nějaké fotky jsou špatně zaostřené, zkrátka držet dešník a fotit asi není tak jednoduché :D
[vest, jeans, bag:Miamasvin/sweater:2020ave.com/shoes:Fashionshop.sk/bracelet:FashionFromUK]

44 comments:

  1. i tak jsou fotky dokonalé ! :)

    ReplyDelete
  2. SENZAČNÍ OUTFIT, PRVNÍ FOTKA JE PERFEKTNÍ... Akorát já sama bych si na kožíšek asi netroufla, všichni by na mě čuměli! :-D

    ReplyDelete
  3. Nezlob se na mě Leo, ale přijde mi, že z blogu děláš povinnost. "dneska jsem se ovšem zmohla"... to zní, jakoby tě vůbec nebavil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NE, nedělám z blogu povinnost!Já chci fotit a štve mě, když nemůžu nebo tak:)
      "zmohla" myslím to, že jsem zrovna neusnula hned ze školy jak to mám ve zvyku :D

      Delete
    2. Fajn, tak to jsem ráda :) tvoje outfity se mi totiž líbí!

      Delete
    3. škola vyčerpáva ja zaspávam už v autobuse:D

      Delete
  4. love it! gorgeous:)
    Emma xx
    iemmafashion.com

    ReplyDelete
  5. Moc ti to sluší a ty ostny jsou úžasný :)

    ReplyDelete
  6. Tak to je bomba svetr :-)

    Pavlína

    ReplyDelete
  7. Teda, tobě to sluší!!!:) Taky vůbec nezvládám:/

    ReplyDelete
  8. krásný svetr, nesnáším tohle počasí)

    ReplyDelete
  9. Právě proto si musíš najít něco pod stříškou :) Taky to tak řěším. Svetr se mi teda líbí jenom zepředu, zboku ne. Náramek nejlepší ♥

    ReplyDelete
  10. Nejlepší!!! Líbí se mi to:)

    ReplyDelete
  11. :O nechápu jak můžeš být tak dokonalá:)

    ReplyDelete
  12. svetr se mi líbí, ale ta vestička je parádní :) jsi kočka!

    ReplyDelete
  13. ten svetr je parádní! a ten náramek taky!

    ReplyDelete
  14. Krásný světřík a spolu s tou vestičkou nemá chybu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. opäť celý outfit, tip-top ;)veď predsa ako vždy :)

    ReplyDelete
  16. Jsi krásná!:) Chtěla bych tvou postavu:)

    ReplyDelete
  17. počasí je teďka vážně na dvě věci. outfit je ale hezký jako vždy ;)

    ReplyDelete
  18. Počkej, takže ty outfity co ukazuješ na blogu nenosíš do školy, ale oblékneš si je až potom co přijdeš domů???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vážně si myslíš, že nosím do školy foťák?Ne, do školy chodím nahá :D

      Delete
  19. a mne sa ten sveter nejako ani moc nepáči :/

    ReplyDelete
  20. ach ten svetr, proste krasny outfit, presne podle meho gusta! :) B.

    ReplyDelete
  21. Sveter sa mi páči ale topáky ešte viac! Také by som potrebovala.. :) a nevadí, že niektoré fotky nie sú zaostrené, vyzeráš super ;)

    www.seesimona.blogspot.sk

    ReplyDelete
  22. proste toto je nádhera! takéto svetre sú moja láska!! ;)

    ReplyDelete
  23. Nice outfit! I love your boots ;) I follow you. Please follow me back.
    xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.com/
    PS: Everybody who joins my blog, I'll follow back! So who wants to follow me? ;)

    ReplyDelete
  24. Pekný outfit, ten sveter je úžasný a náramok ani nehovorím. Vždy keď prídem domov tak ma nemá kto nafotiť a keď už je niekto doma je úplná tma. Boty sú tiež super.

    ReplyDelete
  25. Ta 1. a 2. fotka jsou krásné:) a máš super kalhoty!:) opět. Jak to děláš, že ti vždycky tak padnou?:D mi jsou dobré jen ty legínové, jinak mi jsou všechny velké!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vybírám si tak malé, abych je měla úplně na tělo :D

      Delete
  26. svetr je luxusní a navíc skvěle doladěný vestou.:) jen taková malá otázka, nemělo by to zdobení být víc na ramenou? takhle to vypadá, jako by ti byl velkej. Ale pokud to je účel,žádnej problém ;)

    ReplyDelete
  27. svetr je luxusní a navíc úžasně doladěný vestou :) jen taková malá otázka, nemělo by to zdobení být výše na ramenech? Takhle to vypadá, že je ti velký. Ale pokud to je účel a má to tak být, žádnej problém. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi by to mělo být na ramenou no, je to větší velikost, než mám normálně :D
      Ale nevadí mi to, kdybys mi to neřekla, tak jsem si toho ani nevšimla :DD

      Delete
  28. <3
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  29. Svetr je užasný:) Jsi krásná!

    ReplyDelete