February 19, 2013

5 things

Jednou tady už takový článek byl, tak proč ne znovu.Původně jsem měla v plánu outfit, ale venku nehorázně sněží, takže to nechám na jindy.
Head & Shoulders Apple Fresh
Jako první Vám ukážu šampon a balzám, které nově testuji a poskytla mi je společnost Procter & Gamble.Nový šampon a balzám Apple Fresh byly speciálně navrženy tak, aby vlasům propůjčily svěží vůni a zanechávaly je čisté a až 100% bez lupů.S lupy jsem nikdy problém neměla, takže to nemohu posoudit, ale kamarádka si HS chválí.Umyla jsem si vlasy a nějak jsem si zapomněla přičichnout, ovšem za 2 dny jsem ucítila příjemnou jablečnou vůni a došlo mi to.Vlasy si myji obden a vůně tam stále je!Pokud jste tuto řadu ještě nezkoušeli, tak to musíte napravit :)
High heels
Dlouho jsem chtěla obyčejné, černé, lesklé podpatky.Minule jsem se procházela s kamarádkou po Palladiu a viděla v Tally tyhle, ještě za skvělou cenu.
Orange and pink blazer
V růžovém sáčku jste už mohli vidět outfit.Teď mi přibylo i v oranžové, už se nemohu dočkat jara!
Purple necklace
Náhrdelníků není nikdy dost, tanhle je z Bornprettystore (sleva 10% CL5X31)
Roses
Dostala jsem tuhle roztomilou sadu, kterou mám v pokoji na stole.Skvěle se mi hodí k tapetě ♥

40 comments:

  1. Ten šampon a balzám jsem používala v létě když jsem měla suchou pokožku na hlavě. Moc mi vyhovoval a byla jsem s ním naprosto spokojená!! Moc se mi líbí ty boty můžu se zeptat kolik tě stály??

    ReplyDelete
  2. ty černé lodičky jsou nádherné!:) kolik stály?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedny poslední v mé velikosti :D za 180,-

      Delete
  3. Boty jsou skvělý a nádobíčko boží :)

    ReplyDelete
  4. ty černé lodičky jsou vážně skvělé :) ty v nějakej programu upravuješ fotky? vážne super barva a kvalita:) a ty sáčka na jaro jak vyšitýý :)

    ReplyDelete
  5. ta sada je úúžasná Leonko:)

    ReplyDelete
  6. ten porcelán je úžasný <33 a ty blazery))

    ReplyDelete
  7. taky sháním nějaké barevné - nejlépe růžové - sáčko na jaro :)

    ReplyDelete
  8. ty lodičky jsou prostě boží! :))

    ReplyDelete
  9. tie topánky sú úžasné ;)

    ReplyDelete
  10. topánočky sú krásne, oranžové sačko zháňam aj ja ale nikde som nevidela pekné a kvalitné zároveň. :))

    ReplyDelete
  11. tie botičky sú fakt božské, len keby v nich tak neboleli nôžky :) a taktiež saka milujem, tieto krásne farebné budú MUST HAVE na jar ;)..aj náhrdelník je prekrásny a taktiež aj tá čajová sada :) no proste kráása

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. ten šampón je úplne naj ;)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    ReplyDelete
  13. Moc se mi z tohohle článku líbí fialový náhrdélník (fialovou miluju ♥), dále pak úžasná jarní sáčka (doufám, že si také nějaké takové úžasné pořídím :)) a 100% souhlasím s Head and Shoulders, mám ten samý šampón a kondicionér, až na to, že to je Citrus Fresh, ale neznám nic lepšího ♥
    Super článek :)

    ReplyDelete
  14. ty lodičky jsou úžasný! :)

    ReplyDelete
  15. Krásné věci! :) Ty saka jsou boží :)

    ReplyDelete
  16. Ty lodičky jsem taky viděla, ale neměli moji velikost :D
    A ty sáčka. No paráda, Jak stvořené na jaro ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. takové úžasné věci!<3

    ReplyDelete
  18. odkud je to meruňkové sáčko?

    ReplyDelete
  19. moc se mi líbí sáčka a náhrdelník :)

    Nicol

    ReplyDelete
  20. šampony od h&s mi vždycky voněly :)

    ReplyDelete
  21. 180 za tak krásné botky?:O chci bydlet v Palladiu:(:D

    ReplyDelete
  22. Fakt krásné věci. Na oranžovou moc nejsem, ale Tobě určitě bude slušet :) Takže brzy snad bude outfit post!
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    ReplyDelete
  23. moc pěkné lodičky jsou super :) a sada nádherná

    ReplyDelete
  24. Lodičky skvělý, Head & Shoulders šampon jsem dřív jeden čas měla, když se mi udělaly lupy a myslím, že jsem byla spokojená, ale to je dávno no. :)

    ReplyDelete
  25. ty lodičky jsou nejlepší!
    šampon byl můj oblíbený, ale u nás v DMku ho vyprodali a už ho asi měsíc nemají, strašně mě to naštvalo! voní nejlíp <3

    ReplyDelete
  26. H&S testuju taky a taky jsem moc spokojená :) A lodičky jsou za tu cenu luxusní, jen na mě extra vysoké.

    ReplyDelete
  27. Ty boty jsou nádherný :)

    ReplyDelete
  28. Ten šampon mi lupy spíše přidělává.. :/

    ReplyDelete
  29. Saka jsou super, já se rozhodovala mezi takovým růžovým a modrým, vyhrálo to modré :D A ta souprava je super :)

    ReplyDelete
  30. nějaký sáčko si už taky musím konečně pořídit :) ty tvé nemají chybu!

    ReplyDelete
  31. ty sáčka jsou krásný, tobě to růžový hrozně sluší :) já moc barvy nenosim, navíc bych v růžovym vypadala jak barbie :D

    ReplyDelete
  32. Ty sáčka jsou super,přemýšlela jsem o světle modrém ;)

    ReplyDelete
  33. tak ty lodičky byly skvělý kup! :)) já narazila na nádherné vínové v NY za 125 Kč, ale byly mi velké, skoro jsem brečela, když si je místo mě brala moje kamarádka :D ten řetízek je perfektní, v poslední době mají na BPS fajn doplňky.

    ReplyDelete