February 25, 2013

Bioderma news

Předem bych se chtěla omluvit, ale fotky jsou focené večer, jelikož za světla se domů nedostanu.Už možná víte, že Bioderma představila novinky.Když jsem se o nich dozvěděla, moc jsem se na ně těšila.Osobně mě nebaví číst sáhodlouhé recenze, takže tak nějak stručně :) 
Sensibio AR BB Cream (cena cca. 430kč)
Světlý odstín není zrovna světlý, ale mně to nevadí.Nejprve jsem se také lekla jak je krém tmavý, ale na tváři se pak přizpůsobil a vypadá přirozeně.Úplným bledulkám bych ho nedoporučovala.BB cream má příjemnou vůni a krémovou konzistenci, takže se skvěle roztírá.Chápu, že nesedne každému, ale já vděčím své pleti za její odstín :D
Sensibio AR Kompaktní make-up (cca. 450kč) 
Make-up je stejně tmavý jako BB cream, takže opět nic pro bledule.Otevírání je dvojité, dole je houbička.Konzistence je tuhá a make-up je celkem mastný.Já osobně mám radši takové ty lehké BB krémy, než tuhé make-upy, jelikož nechci pleť zatěžovat, na to mám času dost.Pleť ale hezky vyhladí a zjemní.
Sensibio H2O AR
K tomu nemusím nic říkat, prostě "stará" dobrá micerálka.
Vyzkoušely jste něco z novinek?

23 comments:

  1. micerálka je prostě klasika ! :) Z bidoermy mám jenom jí

    ReplyDelete
  2. hezká recenze:) z novinek jsem nic nezkoušela..od Biodermy mám jen zelenou micelárku a jsem spokojená:))

    ReplyDelete
  3. Micelárka jako vždy vede:D :)

    ReplyDelete
  4. Od Biodermy jsem zatím nic nezkoušela.Bylo by prosím něco na doporučení? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesli ještě nic nemáš, tak určitě micerálku :)

      Delete
    2. Ne ještě nic,ale chystám se něco pořídit :)) děkuji...

      Delete
  5. asi bych už tu micelárku měla konečně vyzkoušet, když ji všichni tak opěvují :)

    ReplyDelete
  6. Micelárka stálice :) zbytku se docela bojím, protože jsem hodně bílá, takže asi nic pro mě... :)

    Jane´s colours

    ReplyDelete
  7. Vypadají dobře:-) krásná tapeta:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Už som o nich niečo čítala, tú micerálku si plánujem kúpiť :)

    THBoxes.com GIVEAWAY

    ReplyDelete
  9. Já mám jen micelárku a jsem naprosto spokojená! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. nemám, ale recenzie sú dobré, tak možno si kúpim :)


    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. nemám, ale recenzie sú dobré, tak si možno kúpim :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  12. všetko sú to super produkty :-)

    ReplyDelete
  13. ja som mala od biodermi zopár vecí ale ja som dosť bledá takže do tohoto asi nepojdem :)

    ReplyDelete
  14. Od Biodermy mám zelenú micerálku a šampon :) a som s nimi veľmi spokojná. Ale rada by som vyskúšala ten BB cream

    ReplyDelete
  15. rada by som vyskúšala BBčko ;)

    ReplyDelete
  16. Povedená recenze, také nemám ráda, když jsou strašně dlouhé :D :)
    Nikus

    ReplyDelete
  17. Já jsem teda přemýšlela nad tim BéBé, ale jak to tu čtu, tak asi zustanu u toho mého od Garnieru. Ten mi stačí. ;DD ...já, taková bledá tvář, by tohle asi neunosila. ;( :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tmavší jak Garnier není :)

      Delete
  18. Já používám micelárku a s ničím jiným zatím zkušenost nemám, ale jestli je vše tak skvělé jako micelárka, tak bych si měla pořídit něco dalšího :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mam ten BB a je proste DOKONALY! :))) ale moja kamaratka ten svoj musela darovat kvoli tomu, ze bol ako spominas- pre jej svetlucku pokozku prilis tmavy :)

    ReplyDelete