February 22, 2013

Preparing for spring

Měla jsem chuť něco vyfotit, ale venku se mi vůbec nechtělo, takže to berte jako článek naladěný na jaro, léto.Náhodně jsem doma nakombinovala oblečení a pak vše vyfotila.Můžete mi třeba napsat, co se Vám líbí nejvíc :)
[Blazer:Vivilli.com/top:2020ave.com/necklace:H&M]
[Top:2dayslook.com/skirt:Ann Chritine/necklace:Tally Weijl]
 [Top:2020ave.com/Converse:Bezvasport]
[Leggings:2dayslook.com/heels:Tally Weijl]
No a teď buďme reálnější, v tomhle obyčejném outfitu jsem šla dneska za kámoškou v té vánici.Většinu věcí ještě určitě uvidíte v dalších outfitech.

85 comments:

  1. to sako na první fotce je úžasné:)

    ReplyDelete
  2. Mooc dobré !! A ty tvoje nožky :-* Už se těším na jaro, aspoň jsi mě trošku naladila :)

    ReplyDelete
  3. Wow, líbí se mi snad všechny kombinace! Moc ti to sluší a vybrané kousky vypadají moc hezky :) Také si chci pořídit nějaký broskvičkový blazer :)

    ReplyDelete
  4. hm...všechno je moc pěkné :) ....asi nejvíc se mi líbí vyšší legíny

    ReplyDelete
  5. moc se mi líbí třetí outfit s bílou mikčou a converskama, to je přesně moje představa pro pohodový letní outfit :))

    ReplyDelete
  6. Mě se líbí ten první, ale ani poslední není špatný :))

    ReplyDelete
  7. Nejvíc asi předposlední, protože takový legíny/kalhoty s vysokým pasem dlouho sháním! Škoda, že mají ty knoflíky, jinak bych do nich ihned šla! :)
    Jsi kočka jedna kočkovatá!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě hrozně chtěla s těma knoflíkama :)

      Delete
  8. sako, bily sveter a posledná parka úplne úžasné veci ;)

    ♥♥
    je u mňa GievAway alias pozvánka ;)

    ReplyDelete
  9. Krásnou postavu máš ! :)
    Moc pěkné outfity ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Nejvíc se mi líbí to první a třetí :)) jsi fakt krásná :))

    Jane´s colours

    ReplyDelete
  11. Nejvíc se mi asi líbí outfit s converse:,ale i ten poslední je super:)!

    ReplyDelete
  12. Tvoje nohy bych chtěla mít :D
    Úžasný, znovu. :) Ty kraťasy s knoflíkama se mi hrozně líbí.

    ReplyDelete
  13. veľmi ťažko vybrať len jeden outfit, keď sa mi páčia všetky...:)

    ReplyDelete
  14. ty leginy s knoflikama!:D Skvely! A mas skvelou postavu :))

    ReplyDelete
  15. I ty krásko krásná úžasná a dlouhonohá :D nejkrásnější je ten první a třetí! :)

    ReplyDelete
  16. Moc ti to sluší. Ten první je úžasný :)

    ReplyDelete
  17. Oba outfity s těma úúžasnejma kraťáskama jsou skvělý!! :) Prozradíš odkud jsou kraťasy? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. V létě jsem je objednávala z Oasap :)

      Delete
  18. oranzovy sako a predposledni outfit nej!)

    ReplyDelete
  19. druhý outfit se mi líbí nejvíc :) jara se nemůžu dočkat!

    ReplyDelete
  20. celočerné je nejlepší podle mě!

    ReplyDelete
  21. odkud je prosim nahrdelnik z predposledniho outfitu?)) je uzasnej!! Hrozne ti to slusi*

    ReplyDelete
  22. Skvělý! Všechno skvělý a hlavně moc krásný náhrdelníky! ten límeček z Tally weijl mám taky s bílými kamínky, je super :)

    ReplyDelete
  23. Moc se mi líbí ten první a předposlední :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. všetky sú skvelé ale ja rozhodne najviac fandím converskám :))

    ReplyDelete
  25. Dokonalost <3 Líbí se mi všechno! :D

    ReplyDelete
  26. Druhý outfit sa mi ľúbi najviac :)
    ale vo všetkých vyzeráš krásne a hlavne v tých čiernočiernch lodičkách a dlhých rovných nohách :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. nádherné outfity všechny:) ani sama nevím který je nejhezčí

    ReplyDelete
  28. Zrodená pre modeling!Všetky veci absolútne dokonalé!Tvoj blog ma baví čím dalej tým viec :)

    ReplyDelete
  29. jednoznačně ten se sáčkem!

    ReplyDelete
  30. Čo robíš preto aby si mala takú štíhlu líniu? :O hodná modelingu. A krásne outfity.S takou figúrou si môžeš obliecť čokoľvek :)

    ReplyDelete
  31. Všechny jsou pěkné, ale nejhezčí je ten s tím sáčkem a pak ten s converskama!(to bílé triko s těma dírkama a cvočky je naprosto dokonalé!)
    A máš super nohy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Souhlas, přesně to jsem chtěla napsat. :)
      Ela

      Delete
  32. První <3 miluju saka a potřebuju je ve všech barvách !
    A poslední kalhoty , wow ! Ty knoflíky z nich dělaj snad nejlepší kalhoty světa ! <3 :D

    ReplyDelete
  33. všetky sú úžasné.. ale najviac sa mi páči 1 a 3 ;)

    ReplyDelete
  34. mohu se zeptat kolik měříš a vážíš? máš skvělou postavu
    můj favorit je ten první :)

    ReplyDelete
  35. Máš dokonalou postavu a sluší ti to úplně ve všem! :)
    Nikus

    ReplyDelete
  36. Wow! Mě příjdou všechny nádherné!! Ale asi se mi líbí nejvíc ty legíny s těma knoflíky!

    ReplyDelete
  37. Nádherné kombinace:* Předposlední top!!! :)
    Máš úžasnou postavu :) Já chci takyyyy:(

    littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete
  38. krásné outfity :) máš perfektní postavu! :)

    ReplyDelete
  39. ty lodičky jsou nádherné!:)

    ReplyDelete
  40. Nejvíc se mi líbí ten 3 a 1 :)) Boží! :)

    ReplyDelete
  41. úžasné outfity, ani neviem ktorý sa mi páči viac, všetky sú božská! :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  42. Všechny jsou skvělé!:) Jinak z toho http://shop.2020ave.com objednáváš? Chtěla jsem se zeptat jak to funguje a jestli se musí platit nějaké poštovné? :) Děkuji za odpověď

    kristynacifreundova@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Nejvíce se mi líbí ten první! :))

    ReplyDelete
  44. Jinak jsem se chtěla zeptat, jestli se při objednávání z http://shop.2020ave.com platí nějaké vysoké poštovné? :) Děkuji za odpověď :))

    kristynacifreundova@gmail.com

    ReplyDelete
  45. nejvíc se mi líbí ten bílý svetr outfit plus to poslední...fakt boží:) a moc ti to sluší:))

    ReplyDelete
  46. Tobě sluší asi všechno :)

    ReplyDelete
  47. Třetí a pátý je nejlepší :))

    ReplyDelete
  48. líbí se mi úplně všechno :)

    ReplyDelete
  49. Na všech fotkách ti to sluší, nejde si vybrat jeden outfit :))

    ReplyDelete
  50. Ten s těma convrskama je můj šálek kávy :-)

    ReplyDelete
  51. čtvrtý je naprosto perfektní!! ty legíny ti dělají ještě perfektnější postavu:))

    ReplyDelete
  52. To sako je parádne :) A tie nohavice s vyskokým pásom vyzerajú veľmi zaujímavo :)

    ReplyDelete
  53. přenádherná tapeta! to ty fotky hned vypadají úžasně. všechny!

    ReplyDelete
  54. Pekné fotky :) Brala by som asi tie nohavice s vyvýšeným pásom ! :3 A pekná tapeta :D

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  55. Skvělé outfity :) A poprosila bych o nějaký recept na tvé nohy nebo já už nevim :D:D

    ReplyDelete
  56. všechno oblečení je boží :) hrozně se mi líbí bílý světřík !
    A máš krásné tapety!!

    ReplyDelete
  57. Dokonale nohy maš a clekovo postava !! aj ja chcem joj :( :D a krásne outfity :)

    ReplyDelete
  58. U mě vyhrává ooutfit č.1
    Ten blazer je naprosto úžasný!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. všetky tie kombinácie sú veľmi pekné ale najrajšia je asi tretia a druhá :)

    ReplyDelete
  60. Ahoj kedy si prosim ťa objednávala tie legíny z outfitu č.4? lebo ich už nemaju v eshope :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi před dvěma týdny a objednávala jsem poslední :( snad třeba zase budou.

      Delete
  61. Fotky mají nějak moc šumu, škoda. Líbí se mi všechny, ale ten první je takový nejvíc jarní :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Protože doma nebylo už tak dobré světlo ;)

      Delete
  62. Všechny outfity moc pěkný! A máš moc krásný nohy. A asi úplně nejvíc se mi líbí ta tapeta na zdi!

    ReplyDelete
  63. Just lovely! =)

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    ReplyDelete
  64. Moc hezke kombinace:)
    Mrkni ke me : www.olivains.com :)

    ReplyDelete
  65. ty legíny s knoflíčkama jsou bezkonkurenční! a máš krásné nohy!!! :)

    ReplyDelete
  66. máš dokonalé nohy a ty legíny jsou úúúúúúžasné! :)

    ReplyDelete
  67. To jsou naprosto úžasné kousky:) a pěkne nafoceno...

    http://neposedarium.blogspot.cz

    ReplyDelete
  68. ten poslední je nejlepší, mám takovéhle kombinace nejradši:)

    ReplyDelete
  69. Líbí se mi všechny, ale zamilovala jsem si look 2 ;).

    ReplyDelete
  70. Máš absolutně boží nohy :)

    ReplyDelete