March 22, 2013

Bohemic showroom Spring / Summer 2013

Včera jsem s kamarádkou vyrazila do showroomu Bohemic. Akce se konala v inspirativním prostředí Dream house living concept store. Bohemic představil novinky značek, které dovezl z různých koutů světa. Bylo to zajímavé a příjemné prostředí.Byla jsem ráda, že jsem poznala zase nové lidi a viděla se s holkama :).Všem to moc slušelo, já musela hned ze školy jet, takže jsem toho moc nestihla. Až uvidím fotky od holek, tak možná bude ještě jeden článek.
WE ARE HANDSOME je australská značka designových plavek, která se vyznačuje nápaditým a propracovaným designem.Hlavně ty s rysem mě zaujaly.
Krásná Beátka!
 Sheriff&Cherry sluneční brýle!
Nička s Luckou a Lenička :)
Viděla jsem Johanku a poznala Anetku!
Ve vlaku jsem se stihla vyfotit :D
PS: Některé fotky nejsou tak dobře zaostřené, večer a v interiéru se hold nefotí nejlíp, ale to mi snad odpustíte :D

49 comments:

  1. ta poslední fotka mi připomíná naši cestu vlakem:D

    ReplyDelete
  2. Strašně pěkné fotky <3 A slušelo to opravdu všem, ostatně jako vždy!

    ReplyDelete
  3. Moc hezké fotky :) přeju všechno nejlepší Leonko

    ReplyDelete
  4. super vám muselo byť :)

    ReplyDelete
  5. Super fotky! Ty koláčky vypadají luxusně ♥

    ReplyDelete
  6. tyjo ,krásné!
    hrozně vám to všem sluší!:)

    ReplyDelete
  7. nádherné fotky, jste kočky! :))

    ReplyDelete
  8. užasné :O :) sluší vám to :) moc :)

    ReplyDelete
  9. vážne skvelé fotky:-)
    inak počúvaj má tá značka eshop?

    ReplyDelete
  10. Úžasné fotky, muselo to být super:)

    ReplyDelete
  11. všechny jste krásné!

    ReplyDelete
  12. super fotky :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. Nádhera! Všechny vypadáte báječně!<3

    ReplyDelete
  14. nádherné fotky! Vypadá to, že to byla hodně pohodová akce :))

    ReplyDelete
  15. ty plavky !! ♥ a ta poslední fotka ve vlaku mi vyrazila dech .. je dokonalá :)

    ReplyDelete
  16. Mooc vám to sluší:) mé nejoblíbenější bloggerky <3

    ReplyDelete
  17. tie plavky! ♥ mňam
    a sexice blogerky po kope.. :D ♥

    ReplyDelete
  18. tolik fotek, děkujeme!

    ReplyDelete
  19. Všem vám to strašně moc sluší :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Miluji tu naši společnou fotku :))

    ReplyDelete
  21. Tak teď lituju, že jsem se nemohla dostavit! :D Jste boží <3

    ReplyDelete
  22. Úžasné fotky, všem vám to strašně moc slušelo! :)
    Nikus

    ReplyDelete
  23. to jídlo!!!!:D skvělé fotky:)

    ReplyDelete
  24. Všem vám to moc sluší,vždycky máš tak nádherné fotky:)
    Všechno nejlepší k svátkuxD

    ReplyDelete
  25. Moc Vám to slušelo!!! Super! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Sakra, to jsou skvělé fotky, v tomhle mě strašně štve, že nebydlím v Praze nebo aspon někdo poblíž.. Všem vám to moc slušelo a ty muffinky! Jů :D

    ReplyDelete
  27. Ta poslední fotka je naprosto skvělá :)

    ReplyDelete
  28. Krásný článek plný fotek:)) Všechny jste krásný!

    ReplyDelete
  29. Jste všechny tak nádherné :))

    ReplyDelete
  30. moc hezké fotky:)) všem vám to sluší! a ta fotka ve vlaku je super ;)

    ReplyDelete
  31. na té první fotce máš nádherné vlasy :) taková světlejší medová hnědá by ti hrozně pasovala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to takové mám, jsem obarvená :)

      Delete
  32. tie fotky ale tak či tak vyzerajú pekne a zaujímavo :)

    ReplyDelete
  33. Všetky fotky sú perfektné, až vám baby závidím, aké ste zlaté a ako sa stretávate na takých akciách. Ja blogujem tiež, ale ani neviem o nejakých takých stretnutiach na Slovensku a naše blogerky sú...dosť svojské... vy ste také..príjemné už na pohľad.. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Och-to vyzeralo naozaj luxusne a tvoje fotky tiez. A muffinky chutili?

    ReplyDelete
  35. všechny fotky jsou skvělé! :)

    ReplyDelete
  36. Tie fotky sú úžasné :) Na tej poslednej si strašne krásna :)

    ReplyDelete
  37. Jee super fotky! Jsem moc rada, ze jsem te poznala:) bylo to skvely!:)

    ReplyDelete
  38. ty si tak krásna,, vlastne všetky ste tam veľmi pekné
    a tie plavky sú dosť zujímavé
    a tie fotky vo vlaku sú úplne najlepšie, krásny kabátik

    ReplyDelete
  39. Překrásné fotky Leo! Fakt žůžo, jsi šikulka! :*

    ReplyDelete
  40. Nádherné fotky! :-)

    ReplyDelete
  41. uplně super fotky ! Moc závidím :)

    ReplyDelete
  42. beáta najviac :D a posledná fotka je super ;)

    ReplyDelete
  43. Máš krásný outfit !!!!! :O odkud sou ty šaty nebo kabátek ?

    ReplyDelete