March 25, 2013

March new in

Pár věcí, co jsem si pořídila za tento měsíc. Nejvíc se už těším na teplo až si vezmu tyhle úžasné kraťasy! Krémovou, koženkovou bundičku jsem už chtěla dlouho a konečně je doma. Líbil by se mi i takový křivák se zlatými detaily. Jinak černé sáčko je základ, džínová bundička skvělá na jaro a šperků není nikdy dost!
FashionFromUK sweater Gate shorts 
 2020ave jacket, shorts
 Ahaishopping blazer H&M denim jacket
Ahaishopping necklace, Gate earrings
Bornprettystore
sleva 10% CLJ61

47 comments:

  1. Náušnice jsou přímo božské!

    ReplyDelete
  2. ty šortky, blazer a náhrdelník
    jen jedno slovo dokonalost)

    ReplyDelete
  3. Ten náhrdelník z bornpretty mi taky každým dnem má přijít, ve zleté barvě, už se na něj moc těším. Líbí se mi oboje šortky a sáčko :) Pěkné nákupy!

    ReplyDelete
  4. Bundička je skvělá<3

    ReplyDelete
  5. super věci, nejvíc se mi asi líbí ten svetr a pak ty náušnice :-)

    ReplyDelete
  6. No tak z toho svetru jsem si právě učůrla!

    ReplyDelete
  7. Myslím, že máme podobné svetre :) No nakúpila si si naozaj pekné veci :)

    ReplyDelete
  8. no preparádne veci ako vždy! :)

    ReplyDelete
  9. Ty kraťasy z Gate jsou úžasný!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. užasně si nakoupila!:) nádherné věci♥

    ReplyDelete
  11. Svetr a kraťásky!:) Kraťasy mám už z minulého roku taky:)

    ReplyDelete
  12. šperky a první svetr nemají chybu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ty první kraťasy jsou úplně super! :)

    ReplyDelete
  14. SVETR A KRAŤASY !! AA ♥

    ReplyDelete
  15. kraťasy jsou skvělé!
    a bundu z hm mám taky:)

    ReplyDelete
  16. ten americký svetr chci taky :D

    ReplyDelete
  17. ty první kratasy jsou nádherný!! závist:)


    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Závidím ti všetko!dokonalé veci :)

    ReplyDelete
  19. Všetko je krásne :) Tie šperky úžasné :)

    ReplyDelete
  20. ty šortky vypadají vážně dobře!

    ReplyDelete
  21. super nákupy! :) já bych si z toho vybrala hlavně tu bílou džínovou bundičku :))

    ReplyDelete
  22. tie šortky su božske :)

    ReplyDelete
  23. Skvělé new in, líbí se mi vše!

    ReplyDelete
  24. Super věcičky:) Hlavně šortky :))

    littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete
  25. Pořídila sis moc pěkné věci. :)

    ReplyDelete
  26. skvělý ! :) Nejvíc se mi líbí bundičky :)

    ReplyDelete
  27. Bože najviac sa mi lubia obe kratasy, vyzeraju uzasne a uz sa tesim ako ich skombinujes.. ja mam tiez jedny nove ale cierne..tiez by som chcela nejake podobne ako mas tu v new in

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Hlavně už aby bylo teplo!!! Jinak ty kraťase a bundička jsou nádherný!!

    ReplyDelete
  29. dokonalé :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  30. Your mode of telling eνеrything in this article is really niсe, eѵeгy one be
    cаpablе of simply undеrstanԁ it, Thanks a lot.


    Feel free to surf to my wеbpage :: Chemietoilette

    ReplyDelete
  31. Ty první šortky jsou boží , hlavně aby do nich už bylo teplo ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  32. Moc pěkné kraťasy. Já se do Garu chystámve čtvrtek. Snad seženu něco podobného :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Pěkné věci!
    Šortky se mi líbí, ač si nemůžu takhle vysoký dovolit se svojí postavou...

    ReplyDelete
  34. Ta peněženka je naprosto dokonalá:) A ten svetr je taky úžasnej, nevím proč, ale první co mě napadlo bylo LANA DEL REY:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://1.bp.blogspot.com/-MoyqjuSabJE/T2mjjg0ocXI/AAAAAAAAAYI/53sGWSplTZU/s640/ldr1.jpeg :))

      Delete
  35. samé skvělé věci, docela závist! :D <3

    ReplyDelete
  36. co je to poslední pri té penežence? :)

    ReplyDelete
  37. ty věci jsou dokonalé všechny, hlavně na té první fotce to vypadá užasně :)

    ReplyDelete