March 23, 2013

Pantene and Rimmel

Už delší dobu tady nebyl článek o kosmetice a tak Vám dnes ukážu, co jsem si oblíbila za poslední dobu. Jak už z názvu vypovídá řeč je o značce Pantene a Rimmel.
Pantene představil novou stylingovou řadu, která je určená pro různé typy vlasů. Já mám doma řadu Intensive Repair a na jemné vlasy. Vlasy mám lepší a až mi výrobky dojdou, tak vím po čem sáhnout. Pěna chrání před vlivem česání, bez oplachování. Ochranný sprej si nastříkám na vlasy vždy, než si je jdu foukat. Vlasy jsou pak krásně lesklé a neelektrizují. Pokud si žehlíte vlasy, nebo jinak tepelně upravujete, tak by Vám doma určitě neměl chybět. Volume sprej nastříkám na vysušené vlasy ručníkem po celé délce. Mamka ho také používá a je pravda, že pomáhá a vlasy jsou pak objemnější.
Tady toho vidíte opravdu hodně, takže to shrnu. Zelená řada pomáhá obnovovat zničené vlasy, dodávat jim lesk a zdravý vzhled. Šampon, kondicionér i maska krásně voní. Maska je dvouminutová, ale když chci aby vlasy vypadaly pěkně, tak si udělám zábal klidně na celý den. Vlasy jsou pak nádherně jemné a lesklé. Sérum konečky krásně vyhladí a dodá jim zdravý vzhled, ale stejně si myslím, že nic nepomůže na roztřepené konečky jako nůžky, s tím bohužel nic nenaděláme. 
Stylingové přípravky zastupuje lak a tužidlo. Tužidlo jsem nikdy moc nepoužívala, ale když si dělám vlny, tak mi vydrží déle. Zároveň chrání před teplem. Lak je super a nelepí. Produkty mi poskytla spolučnost Procter & Gamble.
Když jsem slyšela poprvé lak na rty, tak jsem si nedokázala představit jaký asi bude. A co jsem zjistila?Že je lak daleko lepší jak rtěnka, či lesk. Barva je hutná a úžasně pigmentovaná, prostě něco, co jsem dlouho hledala. Na rtech vydrží několik hodin bez sebemenšího rozmazání. Barvy jsou nádherně zářivé a já jsem z té svojí nadšená. Nadšená tak, že si snad koupím ještě jinou barvu :) Já mám odstín 8 a měla jsem ji na sobě v tomto článku. Fotky jsou focené večer, takže rtěnka vypadá úplně jinak, ale určitě jí na mně ještě uvidíte.
cena: 139kč

24 comments:

  1. ten lak mi přišel taky a jsem moc spokojená, jen se strašně obtiskává...:-)

    ReplyDelete
  2. Tak pro ten lak na rty si určitě zajdu až nebudu mít fo čeho dát peníze, vypadá fakt dobře :)

    ReplyDelete
  3. s pantene mám zkušenosti pouze s aqua light a o téhle řadě jsem přemýšlela a nakonec jsem si pořídila balea řadu kokosovou bez silikonů :)

    ReplyDelete
  4. Pantene mám moc ráda, krásně voní :-)))

    ReplyDelete
  5. Já jsem se zamilovala do laku na rty má krásný odstín a vydrží víc než rtěnka :)

    ReplyDelete
  6. Pantene na ochranu vypadá dobře, až vyplácám své výrobky tak vyzkouším.. Ten lak je boží :)

    ReplyDelete
  7. Od PANTENE mám to stejné - http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/06/your-hair.html :-)

    ReplyDelete
  8. To je přesně článek pro mou marnivou kosmetickou duši ;-). Paráda!
    Vivi

    ReplyDelete
  9. Ten lak mám taky, ale v naprosto dementním odstínu, takový do hnědá se shimmerem, takže vůbec jako lak nevypadá, spíš je to lesk.. Ale krásně voní, to je zase plus :) Řady od Pantene vypadají fajnově!

    ReplyDelete
  10. Super recenze ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Ten lak na rty je úplně boží, asi ho potřebuju! :D

    ReplyDelete
  12. Na ty Apocalips si brousím zuby. :)

    ReplyDelete
  13. tak ten lak vyzerá ozaj dosť dobre :)

    ReplyDelete
  14. Wow!! Úplně jsi mě nalákala na ten lak na rty:P jen se chci zeptat jestli nelepí??

    ReplyDelete
  15. Mám rada celkom stručné recenzie a lesk je super :)

    ReplyDelete
  16. jů, tak už je lak na rty i u nás! ten musím mít :)

    ReplyDelete
  17. Super článek, moc mě bavil! Když vidím kolik lidí si chváli tu zelenou řadu pantene, asi sáhnu po té masce, na kterou jsem četla opravdu spoustu kladných recenzí a mě ta moje maska zrovna dochází. A vidím to i na ten volume sprej, protože moje vlasy jsou opravdu dost jemné a vykouzlit nějaký objem dá někdy docela zabrat. A na ten lak na rty čtu furt samé kladné recenze, takže až dojde do obchodu, do pro něj! :)

    ReplyDelete
  18. lak je najdokonalejší! ;)♥

    ReplyDelete
  19. ten lak na pery vyzerá super :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  20. Já z toho Rimmel laku zrovna nadšená nejsem, jakmile začal foukat vítr, měla jsem díky vlasům barvu po celém obličeji. :D

    ReplyDelete
  21. Super! Já musím začít používat nějaké balzámy na vlasy, protože chodím často spát s mokrou hlavou a mám je vzadu takový ohryzaný

    ReplyDelete
  22. Taky po těchto přípravcích dlouho pokukuju!Tak snad už si je pořídím :) :D

    ReplyDelete
  23. ten lak na rty mě hodně zaujal :)

    Nicol

    ReplyDelete
  24. wau lak na rty super

    ReplyDelete