March 18, 2013

Snowing again

Ráno mi svítí sluníčko do očí, mám radost, těším se jak vyrazím s kamarádkou udělat ven fotky.Během dne se počasí úplně otočilo a začalo sněžit, super!Dostala jsem nápad, že sem občas dám i nějaké fotky kamarádky, nebo nějaký outfit. Trávíme spolu hodně času, tak  proč ne.Dneska jsem jí udělala fotky které se mi moc líbí.Rychle jsem sladila nějaké oblečení z mého šatníku a fotilo se :).Vidět můžete i můj outfit, ale fotek není moc, jelikož zrovna pršelo, tak jsem nevypadala nejlépe.
Nowistyle shirt Levis jeans
Sheinside top, blazer
Nowistyle skirt Vivilli blazer Hollister top F&F necklace

60 comments:

  1. máte super topánky :) a tvoj outfit sa mi veľmi páči :)

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to i za deště ♥ miluju tě :D fotky se ti povedly moc! :)

    ReplyDelete
  3. ty dziny koukam nesli moc dopnout? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou jí v pohodě, že se na fotku trochu rozjel zip? No boože :D

      Delete
    2. Nemusíš být hned nepříjemná :D Slečna to určitě nemyslela zle ;)

      Delete
    3. Nejsem nepříjemná, nesnáším když někdo napomíná za každou chybičku :)

      Delete
    4. A i kdyby nešli, zrovna mi nepřipadáš jako někdo, kdo by zapnul aspon knoflík :D

      Delete
  4. Dneska teda super holky!!<3 Nepřipomíná mi to místo něco?:D:* Už mi chybíš:/

    ReplyDelete
  5. ta 5. je TOP! a vypadáš zase skvěle :)

    ReplyDelete
  6. Vy jste nehorázně krásný!! Strašně Vám to sluší;)

    ReplyDelete
  7. vyměníme si nohy prosím?:(:D skvělé fotky! Ta košile je opravdu krásná a ty boty, no prostě sen!

    ReplyDelete
  8. Obě máte uzasný outflit :)

    ReplyDelete
  9. wow! nádherné fotky! krásný outfity!

    ReplyDelete
  10. nádherná si / ste :) A zaujmalo by ma odkiaľ máš botičky :))

    ReplyDelete
  11. wow, máte nožky jak panenky barbie :)

    ReplyDelete
  12. tvá kamarádka vypadá ne jedné fotce jako herečka ze sterých filmu :D

    ReplyDelete
  13. Vypadáte jako sestry :D sluší vám to :))

    ReplyDelete
  14. Super outfity i fotky! Jako vždy!:) to je zde už rutinou

    ReplyDelete
  15. Tričko na prvej fotke je prekrásne :)

    ReplyDelete
  16. 5. fotka je nádherná! ♥ :)

    ReplyDelete
  17. Kamarádka je moc krásná! :)

    ReplyDelete
  18. Wow úžasné fotky! Hrozně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  19. Aaaaw, kámoška je nádherná, a tobě to taky sluší, co kecáš ;)

    ReplyDelete
  20. Vy máte úplně modelkovský nohy! :D Skvělý.

    ReplyDelete
  21. Obě jste krásné a hezké outfity! A pěkné fotky ! ))

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. Ten tvůj outfit s tím bílým blazerem a peplum sukní je úžasný!!

    ReplyDelete
  23. moc vám to sluší:)))

    ReplyDelete
  24. no prenádherné fotky :) šikula si :)

    ReplyDelete
  25. ty vaše nekonečně dlouhý nohy!

    ReplyDelete
  26. krásne fotky :) máš perfektnú sukňu!

    ReplyDelete
  27. krásné fotky a máte obě fakt dokonalé nohy! :)

    ReplyDelete
  28. vaše nohy jsou snem všech ! ♥

    ReplyDelete
  29. to jsou překrásné fotkyy:) jsi nádherná!!

    ReplyDelete
  30. takový nohy chci taky! :D Krásný fotky :)

    ReplyDelete
  31. ty vaše nohy!!! a fotky s prvním outfitem jsou super! :)

    ReplyDelete
  32. Už mě ten sníh nebaví :( jinak ta tvoje sukně je krásná :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. v čem upravuješ fotky ?

    ReplyDelete
  34. tá košieľka <3 :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  35. Thіs is a sleеk designed digital cοnvection toastеr ovеn
    that will consistently deliver peгfect tasting fоod еvery tіme.
    From there we moved on to ԁinnег, a staggеring spгead of
    mouth-watегing optіons preρared
    for us bу local rеѕtаurant legend 5 & 10.
    Top the dough wіth olive οіl or cookіng sρгay, аnd scooρ the оnion mixtuгe
    οѵer іt eѵenly.


    Visit mу blog ρost the pizza pan Akron

    ReplyDelete
  36. Pekne zladené farby :)

    ReplyDelete
  37. Super fotky! A máte obě úžasný nohy :D
    (a taky stejný židle jako my!)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Furt na ty fotky čučím, protože jsou fakt dobrý a nejen jako outfity, ale i super vyfocený:)

    ReplyDelete
  39. Vy máte obě tak božský nohy :D
    A moc se mi líbí ta černobílá peplum sukně :))
    http://simplyourstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  40. Všechno nejlepší k svátku Leonko :)

    ReplyDelete
  41. Jste nádherné!♥
    Mimochodem, také ti přeji všechno nejlepší k dnešnímu svátku :)
    Nikus

    ReplyDelete
  42. Úžasné fotky, úžasné outfity! :)

    ReplyDelete
  43. Ta 5. fotka kamarádky je super!

    ReplyDelete