March 9, 2013

Some news

Venku prší, tak jsem se rozhodla Vám ukázat alespoň pár nových věcí.Bylo tak krásně a už je zpátky zase pochmurné počasí, neskutečně to kazí náladu.Ještě jsem se dozvěděla, že bude v Praze LDR kterou miluji a lístky vyprodané?! POMOCT :( 
F&F rtěnka Nowistyle košile
Nowistyle košile, peplum sukně, kabelka 
La Redoute trenčkot
 Také mi přišel balíček z Krasa.cz.VICHY Tělové mléko jsem používala a je super!Teď v zimě skvěle hydratuje a krásně voní.Šampon Loreál má dodávat lesk melírovaným vlasům, vlasy mám odjakživa lesklé, takže nemohu moc soudit.Měla jsem ale od Loreál žlutou řadu a ta mi na zničené vlasy pomohla.Takže mám přípravky od této značky moc ráda.

46 comments:

  1. košile s tim černym límečkem je nej <3

    ReplyDelete
  2. Ta kabelka je náádherná!

    ReplyDelete
  3. líbí se mi všechno, co má límeček, ty košile jsou krásné :)

    ReplyDelete
  4. Líbí se mi uplne všechno! :) Nejvíce obě košile, a ta kabelka :)

    ReplyDelete
  5. Košile, jsou nádherné! :)

    ReplyDelete
  6. nejseš jediná, taky jsem na to přišla ve středu a myslela jsem, že umřu kdybych to věděla dřív tak bych si k narozeninám přála jen tohle :)
    a první košile a rtěnka super!

    ReplyDelete
  7. kabelka nádherná ♥

    ReplyDelete
  8. Ty límečkové halenky! :))

    ReplyDelete
  9. četla jsem, že jdou lístky koupit na místě, sice dražší ale neva :) taky bych hned jela! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslíš, když už tam není místo?

      Delete
    2. taky jsem chtěla jet na Lanu, ale za jedno odpoledne všechno pryč:( a taky jsem to slyšela, ale nevím, když ted už je to plný.

      Delete
    3. Jak víš, že tam není místo ? Překupníci to dělaj běžně - koupí víc lístků a prodávaj je na místě .

      Delete
    4. Nejsem z Prahy, takže tam nepojedu když to není jistý žejo..

      Delete
  10. na Lanu jsem taky chtěla:/ Tak když ty lístky dali za 350, tak se nedivím, že se hne dvyprodaly://

    ReplyDelete
  11. ta košile s límečkem a kamínky <3

    ReplyDelete
  12. ty košile jsou krásné obě! :)

    ReplyDelete
  13. Kabelka a košile jsou bezkonkurenčí :)

    ReplyDelete
  14. ty kosile ♥.. na ldr jsem se tesila, ale nakonec jsem se nerozhoupala a ted uz je pozde :(

    ReplyDelete
  15. Nowistyle košile je perfektní!

    ReplyDelete
  16. Ta druhá košile je úchvatná!

    ReplyDelete
  17. loreal je vážně skvělej,taky používám:) a košila vypadá moc pěkně :)

    ReplyDelete
  18. Ta košile s tím červeným límečkem ♥ zamilovala jsem se :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Skvelé veci, hlavne to oblečenie a kabelka je mega! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ten déšť dneska to je hrůza :(
    krásné věci jsi ulovila !

    ReplyDelete
  21. U F&F jsem si pořídila rtěnky a nemůžu si je vynachválit :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ty košile vypadají skvěle! :)

    ReplyDelete
  23. ty košile jsou skvělý :)

    ReplyDelete
  24. veľmi pekné veci už sa na ne teším v outfitoch ;)

    ReplyDelete
  25. Krásné věci sis pořídila:) Ta kabelka aach♥

    ReplyDelete
  26. Teda, košile s červeným límečkem mě vážně zaujala :)

    ReplyDelete
  27. Ahoj Lei :)) kráásne vecicčky :) mna by vsak zaujimalo ako si dokazala odstranit tie obrovske blogspotove medzery medzi jednotlivymi clankami :) (tie medzery mozes vidiet napr. na blogu Le Simple) :) budem rada ak mi poradis :)

    ReplyDelete
  28. krásne veci,už sa teším na tie posty!:)

    ReplyDelete
  29. Krásné úlovky! ;) na LDR jsem se taky chystala, to mi neříkej, že už jako definitivně není..

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  30. Užasné věci!!! Ta kabelka nejvíce :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/
    Reply

    ReplyDelete
  31. Bomba! Kabelka a ta béžová košile se mi líbí nejvíc. :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    ReplyDelete
  32. ty halenky se mi moc libi, pekny nakup:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  33. ta kabelka je boží :)

    ReplyDelete
  34. No jo, límečky prostě letí:) Hezký
    http://kapustnak.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  35. super úlovky! můžeš mi prosím napsat, jaká je ta rtěnka v tužce? podobnou hledám a nevím, jestli jít do chubby nebo zkusit něco jiného :)

    ReplyDelete
  36. Vyhovuje mi, možná i více než normální rtěnka :)

    ReplyDelete
  37. Všechno se mi líbí :-))))

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ta první košile a kabelka jsou naprosto boží!:)
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete