April 30, 2013

Bioderma+Vichy

Testovala jsem pár pomocníků pro krásnou pleť a tak bych byla ráda, kdyby jste se o nich taky dozvěděli!
Normaderm Hyaluspot od Vichy
Má kovový aplikátor, takže gel nanesete přímo na pupínek. Gel hned zaschne a vytvoří se na postiženém místě film. To chrání před bakteriemi a tím přispívá k rychlejšímu hojení. Gel zkoušela i mamka a obě můžeme potvrdit, že to pomáhá a urychluje hojení. Ještě ke všemu hezky voní, celkem silně, ale to mi nevadí.
cena: 300kč
Bioderma Sébium Global
Nemám problematickou pleť, ani nějak hodně mastnou, ale přesto jsem ráda zkusila tuhle novinku Bioderma. Pomáhá na černé tečky, vyrážky, zarudnutí a jiné neplechy. Vždy krém nanesu po vyčištění pleti, ta je pak hezky jemná a vláčná. Krém je lehký a rychle se vstřebá. Více se můžete dozvědět ZDE.
Cena: 399kč
Bioderma Sébium AI correcteur
Asi nejlepší věc za poslední dobu. Reguluje kvalitku kožního mazu, zmírňuje začervenání a je antibakteriální. Nejprve na nedokonalost nanesete zelený odstín na překrytí, poté otevřete krém a použijete hnědý na dotónování pleti. Krém je opět celkem tmavý, ale v mém případě dobře splyne. Líbí se mi malé praktické zrcátko!
Cena: 399kč
Máte s něčím zkušenosti?

11 comments:

  1. Já nemám ozkoušeného nic ale podle množství článků o těchto krémech a séru na pupínky věřím, že jsou docela zázračné :)

    ReplyDelete
  2. nič z toho som neskúšala, korektor by som brala ;)

    ReplyDelete
  3. Co bych dala za tvou pleť, já na sebe můžu napatlat všechno a stejně mě to pupínků nezbaví :/

    ReplyDelete
  4. Nemam zkušenosti, ale ten s tým korektorem by se mi hodil :)

    ReplyDelete
  5. taky bych je chtěla vyzkoušet:)

    ReplyDelete
  6. AnonymousMay 01, 2013

    něco si asi koupim :-)

    ReplyDelete
  7. Mě docela štve, že Bioderma poslala tyhle zázraky jen blogerkám s dokonalou pletí, což ve mně vzbuzuje dost velkou nedůvěřivost, vždyť pokud těm výrobkům nevěří Bioderma (jinak by je poslala blogerkám s aknózní pletí) tak proč bych jim měla věřit já? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mi takovou bloggerku ukaž. Navíc promiň, ale korektor se hodí každému.

      Delete
  8. Určitě vyzkouším, děkuji za skvělý tip!!:)


    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. No tak to mě dost zaujalo, mám mastnou pleť)

    ReplyDelete
  10. Bioderma je výborná, z těchto dvou výrobků jsem ale zatím nezkoušela nic. Díky za tip. :)

    http://miraculousstyle.blogspot.com

    ReplyDelete