May 22, 2013

5

Dlouho tady takový článek nebyl, šla bych ven fotit, ale v tom dešti jsem si řekla, že radši ne :D Jsou to věci z kterých mám za poslední dobu radost, bylo by toho asi víc, ale já jsem vybrala tohle.
Podpatky Ana Lublin
Na tento styl podpatky ještě nemám a hlavně miluji nude barvu!
Mám je ze slevového portálu Moda.zapakatel.cz 
Dlouhé černé šaty
Dlouho jsem sháněla černé, místy průhledné, dlouhé šaty. Nakonec jsem takové našla na Ax Paris. Brzy v nich udělám fotky :)
Legíny a army džíny
Silné legíny jsem si poslední dobou dost oblíbila, tak mám další do sbírky jsou z 2dayslook. Army kalhoty jsem našla v Lindexu ve slevě.
Rimmel řasenka
Další novinkou od Rimmel je tahle řasenka. Při prvním použití jsem měla celkem smíšené pocity, ale pak jsem ji začala používat každý den a oblíbila jsem si ji. Dávám si záležet a řasy mám krásně oddělené a husté. Myslím, že pro krásné řasy nepotřebujete dávat za řasenky hromadu peněz :) Až mi dojde, koupím si ji znovu.
Cena: 189kč
Léto s Biodermou
Mám plno nových produktů na léto, takže se tu brzy objeví článek. Teď zrovna není počasí na opalovací krémy, ale snad to přijde!:D

37 comments:

  1. Dávám si záležet a vlasy mám krásně oddělené ... asi chybka :)


    Ty šaty s botkama vypadají bájeně :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha:DD já nesmím myslet na víc věcí no.. díky za opravu :)

      Delete
  2. Ach, ty boty* Na šaty se hrozně těším!

    ReplyDelete
  3. Botky a šaty jsou krásné, už se těším na fotky :)

    ReplyDelete
  4. boty jsou úchvatné<3 a šaty budou v tvém podání určitě bezvadné:)

    ReplyDelete
  5. Ty boty jsou krásný :)!

    ReplyDelete
  6. Páni, všechno se mi moc líbí ale ty šaty asi nejvíce!

    ReplyDelete
  7. topánky sú úplne top!
    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Boty jsou super a moc se těším na fotku s těmi šaty, takhle zatím vypadají skvěle!!

    ReplyDelete
  9. Krásný boty a šaty!♥
    Nikus

    ReplyDelete
  10. šaty a topánky sú vážne super :)

    ReplyDelete
  11. na článok o Bioderme sa teším :) a tie šaty sú nádherné :)

    ReplyDelete
  12. bioderma je jednička na léto, botky a legíny jsou skvělý!)

    ReplyDelete
  13. ty botičky jsou nádherné :)

    ReplyDelete
  14. Ty lodičky a šaty ! ♥

    ReplyDelete
  15. Tie šaty a topánky sú veľmi pekné!

    ReplyDelete
  16. tie legíny sú dosť dobré, topánočky sú krásne :-))

    ReplyDelete
  17. S tou řasenkou souhlasím. Nemám sice stejnou, ale podobnou v oranžové barvě. Nemá smysl utrácet za drahé řasenky, když kvalitní s dobrým kartáčkem jsou za tak dobrou cenu a ještě k tomu od Rimmel London. Těším se na fotky v šatech :)
    Ter | terbrouckova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  18. mám ráda tuhle rubriku:)

    ReplyDelete
  19. článok je pekný, mohli by tu byť takéto častejšie:)
    a topánky sú úžasné, a na tie fotky v šatoch sa teším:)

    ReplyDelete
  20. boty a šaty jsou top <3

    ReplyDelete
  21. Ty boty, legíny a kalhoty jsou nej <3

    ReplyDelete
  22. tie boty a legíny su krásne :o)

    ReplyDelete
  23. kalhoty vypadají skvěle :)

    ReplyDelete
  24. Všechno je krásné!:)

    ReplyDelete
  25. ty boty jsou úžasné!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ty lodicky jsou krasny!

    ReplyDelete
  27. AnonymousMay 23, 2013

    nepsala jsi, že army styl nemusíš? nějak se ti zalíbil koukám :DD

    ReplyDelete
  28. Ty boty jsou kouzelný! Těšim se na outfit s šatami ! A tu novou řasenku bych ráda vyzkoušela, jsem na ní zvědavá :)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. všechno supeer.. a ty leginy nejvic:)

    ReplyDelete
  30. Strašně se mi líbí ty botičky. Uvažuju, že si je taky objednám
    almondwonders.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. teda ty boty jsou nadherny!! tyhle barvy mam moc rada a taky se mi libi ty saticky:)
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  32. botičky a šaty jsou krásné ;)

    ReplyDelete
  33. všetko je super, nohavice sú top :)

    ReplyDelete
  34. Krásné věci, těším se na fotky v těch šatech:)

    ReplyDelete