June 9, 2013

Lace shirt

Dnešní článek je takovej dva v jednom, outfit a zároveň vám chci ukázat moje kosmetické novinky. 
Choies shirt / Jennyfer pants / Zoot heels / 

MeMeMe - Cheek & Lip Tint - barva na tváře a na rty v 1
Určitě jste už slyšeli o tekutých tvářenkách a víte o co jde. Pokud ne, tak se to teď dozvíte. Znala jsem jen tu od Benefitu, ale pak jsem na stránkách Bestmakeup.cz našla také takovou tvářenku a o hodně levnější. Vybrala jsem si tmavší odstín Cherub Blush. Zaujalo mě, že se tvářenka dá použít zároveň na rty. Na rtech vypadá přirozeně, spíše vám rty zvýrazní a dodá červený nádech. Na tvářích je naopak hezky do růžova. Stačí dát na tvář pár kapek a pořádně zapracovat, aby vám tam nezůstaly fleky. Myslím, že je to skvělá věc a vyplatí se vyzkoušet :) 
najdete ZDE za 169kč


Přemýšlela jsem jaký lak si objednám a nakonec jsem sáhla po odstínu Supernova. Mám ráda vše, co se třpytí, takže se není čemu divit. Popravdě jsem čekala, že lak bude vypadat jinak. Je průhledný a místy nějaká třpytka. Já čekala, že bude prostě více fialový a třpytkatý :D. Ale jinak lak sám o sobě je dobrý a nehty zpevňuje. Můžete si vybrat ZDE z plno dalších odstínů.
cena: 99kč
Astor řasenka
Já mám celkem dlouhé řasy, takže je málo která řasenka, který by mi nevyhovovala. Tahle mi řasy pěkně prodlouží a bambulka na konci kartáčku řasy celkem dobře natočí. Je srovnatelná s řasenkou od Rimmel které jsem psala nedávno. 
ZDE cena: 199kč

36 comments:

  1. outfit je fakt skvělý! hrozně ti to sluší :O :))

    ReplyDelete
  2. je krásný, jako vždy! :) a ty boty! <33 já chci taky takové!

    ReplyDelete
  3. Tak tohle je dokonalý, nemám slov!

    ReplyDelete
  4. Perfect outfit!

    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. sluší ti to! a ty botky jsou překrásné <3

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. jsi kočka, jsi kočka, jsi kočkaaaaa
    ta tvářenka vypadá skvěle!

    ReplyDelete
  7. AnonymousJune 09, 2013

    tie topánky k tmou zvyšku? to naozaj? :(((

    ReplyDelete
  8. jsi kočka! ty boty jsou úžasný! :)

    ReplyDelete
  9. tie topánky sa mi k tomuto outfitu veľmi nehodia

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. ty jsi prostě božíí, nevím co bych dodala<3

    ReplyDelete
  11. Krásný outfit :) Ty první dvě fotky jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  12. jsi nádherná! ty boty jsou zabijácký :D a košile je úžasná :)

    ReplyDelete
  13. AnonymousJune 09, 2013

    Boty jsou super, stejně tak zbytek outfitu, jen ne dohromady.

    ReplyDelete
  14. mě se to líbí!
    ty vražedné boty jsou úžasné!

    ReplyDelete
  15. AnonymousJune 09, 2013

    Proboha, vždyť ty boty se k tomu vůbec nehodí!! (především k těm kalhotám)

    ReplyDelete
  16. krásny outfit, velmi sa mi páčia nohavice :o)

    ReplyDelete
  17. AnonymousJune 09, 2013

    tie topánky sú brutálne! ☺

    ReplyDelete
  18. košela je super, boty sú fakt na zabitie! o.O

    ReplyDelete
  19. ta tekutá tvářenka je boží !! já mám vzoreček od benetintu.. Chtěla jsme si pořídit plnou veliksot, ale takhle si myslím, že zkusím tenhle

    ReplyDelete
  20. tá košeľa je krásna!
    ale topánky mi k tomu nejako nejdú ..

    ReplyDelete
  21. Botičky se mi k outfitu nehodí, ale zbytek je boží :) Jsi prostě kočka!! :)

    littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete
  22. Já ti nevím, ale ty boty mi k tomu taky nejdou.

    ReplyDelete
  23. ty boty jsou fakt libový :O

    ReplyDelete
  24. wau,ty boty jsou zabijácké!dá se na nich vůbec chodit ?! :)) blbá otázka,asi dá že,ale musí se to umět! :)

    ReplyDelete
  25. připadám si vcelku jako antitalent v kombinování věcí,ale ty boty a ty kalhoty, to bych k sobě nikdy nedala.

    ReplyDelete
  26. máš krásnou tapetu v pokoji :) a líbí se mi takovéto průhledné košile, pod ktré si stačí vzít jen s podprsenku:) máš supr postavu!

    ReplyDelete
  27. Ta košile je skvělá, moc se mi černé krajkové topy líběj!

    ReplyDelete
  28. Košile je naprosto báječná a ty boty jsou boží! Ale já bych si v nich akorát zlomila nohu :D
    Já tvářenku moc nepoužívám, takže nevím..:)

    ReplyDelete
  29. koukám, že ty boty jsou dobré akorát tak na frajeřinu při focení outfitu doma nebo před barákem.

    ReplyDelete
  30. moc ti to sluší :) tohle mi připomíná, že si budu muset pořídit další lak na nehty do sbírky! :D :)

    ReplyDelete
  31. Juuu to je pěkný článek!!!

    ReplyDelete
  32. ta košile je suprová!:)
    O té řasence jsem dost přemýšlela..určitě ji někdy zkusím!

    ReplyDelete
  33. Ty boty jsou dokonalý! :)

    ReplyDelete
  34. AnonymousJune 12, 2013

    chtělo by to více vlastního úsilí od českých blogerek, přijde mi, že jen kopírují, co zrovna zhlédnou na cizojazyčných blozích.

    ReplyDelete
  35. Perfect! Very nice.

    Des bisous,
    Lauranne du blog :

    http://laurannefaitdesbetises.blogspot.be

    ReplyDelete