June 17, 2013

Lovesick

Dneska bylo boží počasí! Klidně si myslete, že jsem divná, ale já tyhle vedra miluju. Neměla jsem v plánu nic fotit, ale když už jsem si vzala ty šaty, tak jsem se rozhodla pro pár fotek. Nechci mít blog vyloženě o outfitech, kde stojím jako tvrdé Y a koukám. I u ostatních ráda koukám na fotky, kde třeba nejde jen o to oblečení :) Šaty máme stejné s Aničkou a moc se mi líbí jak jsou řešené na bocích a prsou, což na fotkách není moc vidět :D 

/ Ahaishopping , Tideshe  dress /

32 comments:

  1. ty šaty jsou krásný :)
    a nejsi divná, taky se v těch vedrech vyžívám :D

    ReplyDelete
  2. Panebože, ty jsi tak krásně hubená! Ty šaty jsou super :)

    ReplyDelete
  3. Ty šaty jsou krásné, ikdyž na mě až příliš kraťučké :) Ale ty si je můžeš dovolit! :)
    A ty vedra taky milujuuuu :D

    littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. ty jsou staršně pěkné!!

    ReplyDelete
  5. Taky ze mě bude proužkoholik jestli mi to bude takhle slušet!! :D

    ReplyDelete
  6. šaty jsou úžasné, musí být příjemné někoho takhle oblečeného potkat na ulici. Poslední dobou mám trochu pocit, že je to na ulicích, co se módy týče, horší a horší :/

    ReplyDelete
  7. Krásný šaty :-) Sluší ti to!

    ReplyDelete
  8. mě se líbí, jak jsou sešité na těch bocích :))

    ReplyDelete
  9. perfektní šaty !!! :)

    ReplyDelete
  10. tie prúžky na páse sú super, ešte viac ťa to zoštíhli :)
    ja tiež milujem takéto teplá a blogy nie len o outfitoch!

    ReplyDelete
  11. Kráska! :) Šaty jsou moc hezké :P

    ReplyDelete
  12. Vypadáš fantasticky! :)

    ReplyDelete
  13. ty jsou krásný..jak fotky tak šatičky!!:)

    ReplyDelete
  14. Já ti tak závidím tvoji postavu!!! :D

    ReplyDelete
  15. Ty jsi tak nádherná :)
    Můžu se zeptat, ty si ty vlasy fénuješ, nebo žehlíš? :) Vypadají skvěle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nežehlím, jen fenuju :)

      Delete
    2. Děkuju, fakt jsou pěkné :)

      Delete
  16. Modelka jak vyšitá, krasny :))

    ReplyDelete
  17. Kráska ♥

    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Bože! Ty jsi nádherná! :-O

    http://thestoryofginger.blogspot.cz

    ReplyDelete
  19. It's better than everything

    ReplyDelete
  20. Jsi krásná, ty šaty Ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  21. krasne saty.. vzdy som mala rada cierno-bielu a pruhy este viac.. saty ti seknu :)

    Viva la Vida

    ReplyDelete
  22. Sice proužky moc nemusím, ale tyhle šaty vypadají zajímavě, hlavně v pase. Sluší ti :)

    ReplyDelete
  23. Pane bože! Jsi tu náádherná!

    ReplyDelete
  24. Ty šaty jsou krásné a konečně,že už jsou ty vedra! :)
    http://barbarasway.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. fabolous dress dear...I want it
    xoxo

    ★ Vendy ★
    ★★★ NEW POST ★★★
    follow me on:
    ★ The simple life of rich people BLOG ★

    ReplyDelete
  26. Máš super fotky, nejsou nudné :) Šaty ti strašně moc sluší :)

    ReplyDelete