June 16, 2013

Summer with Bioderma

Konečně je to tady! Sluníčko, teplo, moře.. Neměli bychom zapomínat na pořádnou ochranu před slunečním zářením. Já už pár let používám jedině Biodermu! :) O všem vám tady povídat nebudu, ale vybrala jsem si takové nejzajímavější produkty.
Tady můžete vidět všechny produkty, které na léto mám. Poprvé jsem vyzkoušela kapsle pro lepší opálení a musím pochválit! Každé ráno si vezmu jednu. Navíc působí proti volným radikálům, předchází vzniku slunečních alergií, připravuje pokožku na sluníčko.. Kapsle by se měly začít brát už na jaře, já začala trochu déle, ale i tak mám dobrý pocit :D Není v tom nic, co by vám mohlo uškodit, spíš naopak :)
ZDE 309kč
Nejlepší věc! Samoopalovák jsem zkusila asi 2x v životě a to pouze krém a výsledek byl takový, že jsem měla všude oranžové fleky. To vysvětluje, že když jsem se chystala poprvé vyzkoušet tento ve spreji, tak jsem se dost bála. Výsledkem jsem ale byla nadšená! Sprej zajistí, že budete přirozeně opálení. Já jsem začala rovnou u obličeje a pak celé tělo, vypadá to naprosto přirozeně. Určitě ho nemám doma naposledy :) 
cena: 405kč
Photoderm MAX Teintée SPF 50+ zabarvený krém
Další pro mě dokonalá věc je zabarvený krém se sluneční ochranou v jednom! Já mám odstín light, dělá se i tmavší, ale ten jsem nezkoušela. Tenhle mi vyhovuje naprosto skvěle. Je lehký a spíše sjednotí, než aby kryl. Prostě na léto ideální.
cena: 422kč

A ještě bych vám chtěla ukázat naprosto dokonalou bundičku z Ahaishopping!



Co používáte na léto vy?

22 comments:

  1. Také mám opalovací krémy od Biodermy ale stejně dobře se mi osvědčily i přípravky od Balei, která vyjde mnohem levněji :)

    ReplyDelete
  2. mala by som konečne z biodermy niečo vyskúšať, len ma odraďuje cena...
    ale tá bundička je vážne skvelá <333

    ReplyDelete
  3. No kdyby Bioderma nebyla na každém druhém blogu, tak by mě neštvala a možná bych si od nich něco koupila, takhle to vidim radši na Niveu..

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 16, 2013

    Leonko neříkej mi,že foťák,který držíš v ruce je Canon 1100D :D Vypadá trošku jinak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chceš tím naznačit, že jsem totální debil a nevím jakej mám foťák?:D Ano, je to Canon 1100D s jiným objektivem.

      Delete
    2. Mám ho taky, musím potvrdit ! :D:)

      Delete
  5. love your jacket!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  6. ta bundička je super! a mám dojem, že mamka taky kupuje biodermu na léto :)

    ReplyDelete
  7. Bioderma je super, chtěla bych zkusit ten samoopalovák. :)

    ReplyDelete
  8. Bioderma je super, v Thajsku jsme měli 30tku krém a nemůžu si ho vynachválit ;-)

    http://kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.cz/2013/06/blogs-2nd-anniversary-giveaway.html

    ReplyDelete
  9. Také mám opalovací krémy od Biodermy ale stejně dobře se mi osvědčily i přípravky od Balei, která vyjde mnohem levněji :) maxi dresses 2013

    ReplyDelete
  10. Biodermu mám taky ráda, používám od ní nejen opalovací krémy, ale taky čistící vodu atd.. :)

    bundička je skvělá! :)

    ReplyDelete
  11. AnonymousJune 17, 2013

    tyhle vyrobky jste dostaly na tom vikendu s biodermou?

    ReplyDelete
  12. Ahoj,pěkný článek.Jenom co znamená věta :Kapsle by se měly začít brát už na jaře, já začala trochu --déle--???? No nechápu tam to déle :D ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. No asi, že jsem je začala brát dýl, než na jaře ne?:D

      Delete
    2. Jen češtinářský překlep..Správně je spíš ,,začala jsem je brát dříve´´ :D

      Delete
    3. To si snad dělíte srandu ne?:D

      Delete
  13. Jé, zrovna dneska jsem se s mlékem na oplalování od Biodermi mazala jenom jsem měla 20+

    ReplyDelete
  14. Ta bundička je top! :-*

    ReplyDelete
  15. Já tyhle přípravky moc nepotřebuju.:) Jsem spíš pro to přírodní opálení a opaluji se opravdu rychle.:) Ale hezky článek

    ReplyDelete
  16. Já se taky opaluji rychle ;), ale chránit by se měl každý.

    ReplyDelete