July 7, 2013

My Everything

Po nějaké době tu mám zase random. Je to pár fotek, co se mi za nějaký čas nahromadily. 
nej ovesné palačinky - za vysvědčení!
fotim neteř :)
fotim kamarádky
:*
nej mrkvovej chleba z Německa
stěhuju pokoj
slevy v H&M
Vichy Idealia BB krém
Další BB a tentokrát od Vichy. Nejsem náročný člověk, který potřebuje extra krytí, takže mi vyhovuje. Nekryje jako make-up, ale to ani nemůžete očekávat. Je lehký a spíše pro mladou pleť. Prostě ideální na léto. Dobře hydratuje a příjemně voní. Já mám odstín medium a přijde mi tak akorát. 
cena: cca. 420kč
Suchý šampón jsem nikdy neměla a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Když nestíháte, tak si ho jednoduše nastříkáte na vlasy, vyčešete a jdete. Zkoušela ho i mamka a obě jsme se shodly na tom, že dodá krásný objem. Taky krásně voní. 
cena: cca. 105kč
No a když už jsem ta bruneta, tak mi nedalo nevyzkoušet tenhle normální Šampón pro brunety, který obsahuje výtažky z henny. Slibuje, že zvýrazňuje tmavě hnědé tóny vlasů a zanechává je lesklé. Žádného zvýraznění jsem si nevšimla, ale vlasy mám krásně lesklé a voňavé.
cena: cca. 40kč
Viděli jste už Skins Fire? Co na to říkáte? Já z toho měla trochu smíšené pocity a chybí mi staré Skins :( Koukat se ale budu pořád!

33 comments:

  1. Máš krásnu izbu :) Všetci nakupujú krásne veci v H&M v zľavách a ja tam nikdy nemôžem nič nájsť :/

    ReplyDelete
  2. Hezky jsi to přestěhovala :)

    ReplyDelete
  3. Ten pokoj je božský sice z něj moc nevidím, ale i tak ! :)

    ReplyDelete
  4. Do tvého pokojíčku jsem se naprosto zamilovala :) Nádhera prostě :) A vlastně všechny fotky jsou super:)

    littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. moc pekné fotky! :)

    ReplyDelete
  6. Milujem tú tvoju tapetu v izbe ♥ A krásne fotky :) Inak šampóny Timotei mám najradšej! :)

    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  7. ja som tiež zo Skins tak trochu sklamaná, teraz mi to príde príliš seriózne, ale tak uvidíme, ako sa to ešte zvrtne :)

    ReplyDelete
  8. Ten tvůj pokoj... ♥

    ReplyDelete
  9. Máš dokonalý pokoj! A ty botky z H & jsou dokonalé, závist! Zrovna jsem tam byla předevčírem a žádné takové hezké tam neměly :/ Pro ten suchý šampon si asi zajdu, příjde mi to dobré a ten od Timotei mě láká, i když po minulé zkušenosti jsem na tu značku docela zanevřela ..
    Jo a nechtěla bys přidat recept na ty palačinky? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recept jsem našla tady http://mypancakestory.blogspot.cz/2013/01/oatmeal-pancakes.html
      :))

      Delete
  10. ten šampon pro brunety mám ale mám k němu i kondicionér a strašně moc mi vyhovuje :) jsem s tou značkou velice spokojená :)

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  12. máš krásnu izbu! :) inak fotky sú super. :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. AnonymousJuly 07, 2013

    JAKÝ BB CREAM JE PODLE TEBE NEJ A DOPORUČILA HO TEDY SVÝM ČTENÁŘKÁM?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od tohodle jsem měla vzoreček a byl asi nej :))
      http://www.bbcreamshop.sk/product/80/skin79_hot_pink_super_plus_beblesh_balm

      Delete
  14. 2. fotka - aaaa mám hlad :D

    ReplyDelete
  15. myslím, že každý by sa potešil keby si urobila roomtour :) lebo tvoja izba vyzerá naozaj fantasticky !!

    ReplyDelete
  16. AnonymousJuly 07, 2013

    Jéé nechcete sem někdo dát odkaz kde to stahnout prosím

    ReplyDelete
  17. kde to fotievate tie fotky, na schodišti ,v nejakom zámku ? skvelú post
    http://cestchic-daniela.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. Přesně tak. Starý Skins byly nejlepší. Hlavně mi přijde, že Effy bez drog už prostě není ta typická Effy. Nebo že sorta lidí z nižších vrtev, lidi, co prokalí kždou noc .. a najednou se objeví v kancelářích? Nevim no)

    ReplyDelete
  19. Moc milunké fotky :-) Hlavně ta první fotka s neteří je parádní!

    Bebe

    ReplyDelete
  20. Ta postel je nádherná, miluji tenhle něžný, dámský vintage styl.
    http://aniesonge.com/

    ReplyDelete
  21. Přesně Fire mi taky přišel takovej zvláštní...ale vůbec sem nečekala že Naomi bude mít rakovinu :// A nevíš kdy má být druhá část?
    A nechtěla by si někdy udělat jakože room tour?:))

    ReplyDelete
  22. Prosím ťa odkial máš tú postel z prvej fotky??? S priatelom si cez leto chceme zariadiť spálňu a vyzerá to ako postel mojich snov ;-)

    ReplyDelete
  23. Prosím, kde jsi sehnala ty světýlka co máš na posteli? Přesně takový už nějakou dobu hledám:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty mají na vánoce všude :D :)

      Delete
  24. Miluju randoom fotky a tenhle od tebe je nejskvělejší :))

    ReplyDelete
  25. Krásný fotky! :)
    A na nové Skins se chystám, ale staré mi asi stejně budou chybět - koukala jsem na 4 série, ale na 3. generaci už ne, jak tam nebyla Effy a spol., tak mě to přestalo bavit :D

    ReplyDelete
  26. AnonymousJuly 22, 2013

    krásný... moc :) dostal mě ten chlap na 7 fotce :'D

    ReplyDelete