July 19, 2013

NEWS

Dnes vám ukážu, co jsem si pořídila nového. Něco mám z Paříže a něco mi přišlo, když už jsem byla doma.
 / Jennyfer shorts / TW sweater / H&M necklace / 
 / Footshop Vans /
 / 2dayslook dress /
 / Ax Paris playsuit / Mango pants /
Bohemic leggings / Pimkie sandals /
 / H&M top, bra / 
 / Stradivarius jeans / 
 / Promod bags /
A nakonec něco jiného, než oblečení. Dnes mi přišel balíček od Krasa.cz. Našla jsem v něm kondicionér po slunění a prsten Bubble se kterým se lze koupat. Jsou v něm krystaly Swarovski. 
Dále mi nedávno přišly vitamíny, které jsem si namíchala na míru. Jedná se o novou stránku, kterou najdete ZDE. Je to přírodní a nemůže vám to nijak uškodit. Já už ani sama nevím, co všechno jsem si tam dala :D. Máte tam velký výběr. Beru je krátce, takže až třeba pocítím nějaké výsledky, dám vědět!

23 comments:

  1. Ten svetr z první fotky mě naprosto nadchnul!! Je kouzelný :) Ale všechny kousky jsou super :)

    littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Všechny věci jsou úžasný! :)

    ReplyDelete
  3. dokonalé věci, nevíce ty kraťasy a vans!!♥

    ReplyDelete
  4. super veci! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Boží věci! :) Ty vitamíny vypadají dost lákavě :D

    ReplyDelete
  6. přijde mi, že si objednáváš jedno a to samé dokola akorát v jiné barvě :D

    ReplyDelete
  7. Nejkrásnější věci ! a ty vitamíny zní hrozně zajímavě ! Jdu to prozkoumat

    ReplyDelete
  8. Na ty legíny jsem v Bohemicu koukala :)) super kousky!

    ReplyDelete
  9. skvělý new in! :)

    ReplyDelete
  10. Páni, tolik krásných věcí! Brala bych všechno!

    ReplyDelete
  11. skvelé veci, ten náhrdelník z prvej fotky je skvelý!

    ReplyDelete
  12. krásne vecičky

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  13. Sandále a kabelky jsou úžasné!

    ReplyDelete
  14. OO, všechno boží!! :D Super (y)

    ReplyDelete
  15. Nádherné věci!! http://kyrkys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. to míchání vtamínů je super :)
    moc se mi líbí ten HM top :)

    ReplyDelete
  17. nádherné kúsky ! :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. AnonymousJuly 23, 2013

    Krásné <3 můžu se zeptat kde jsi koupila stradivarius jeans? Prosím link :-) které to jsou konkrétné

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koupila jsem je přímo v obchodě v Paříži :)

      Delete