July 25, 2013

Transparent heels

Tohle je asi jediná mikina v mém šatníku, protože je moc nenosím. Tahle se mi ovšem líbila, protože mám flitry ráda a ty rukávy mě zaujaly. Kraťasy jsem si koupila v Bershce a jsem z nich nejvíc nadšená <3 a ještě nadšenější jsem byla, když mi je velikost 32?!:D Fotky jsou focené už pozdě večer, takže jsou dost do žluta.



Jedna z pondělka s nejlepší Kristýnkou

Chicwish sweatshirt / Bershka shorts / Nowistyle heels, bag / Giantvintage sunglasses /
♥hlasujte ZDE

40 comments:

  1. Ty kraťásky jsou dokonalé!!!!! <3

    littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Leonko nádherný outfit, moc ti to sluší :) Ty kraťasy jsou boží, ale dala bych si říct i s těma botkama :))

    ReplyDelete
  3. Jůů :) Strašně ti to sluší, už se těšim, až zase něco podnikneme :D ;)

    ReplyDelete
  4. Nádherné... :)
    Chci mít tvou postavu :D
    Jinak, mě se ta žlutá na fotkách líbí ;))

    ReplyDelete
  5. joo na ty šortky jsem se taky dívala v Bershce, jsou super! Bohužel u nás byly jen v 36 a ty mi byly velké. :/

    ReplyDelete
  6. Zase ti to strašně sluší! Náhodou, fotky jsou skvělé :)

    ReplyDelete
  7. tie šortky sú super!!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. AnonymousJuly 25, 2013

    Kratasky su nadherne ma to vsak chybu, na prvej fotke ti je jedna z topanok evidentne vacsia

    ReplyDelete
    Replies
    1. To už si děláte fakt srandu ne?:D:D:D

      Delete
    2. AnonymousJuly 26, 2013

      tak sa na to sama pozri :)

      Delete
    3. AnonymousJuly 26, 2013

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD právě sem umřela

      Delete
    4. AnonymousJuly 26, 2013

      Mně se líbí všechno :).. Boty musí být o něco větší, protože když je pak na sobě máš dlouho, tak ti trošku nateče noha, tudíž pak zaplní ten prázdný prostor. Samozřejmě tím ale nemyslím, že bota musí být o dvě čísla větší, aby při každém kroku vyklouzla noha :D Takže boty mi přijdou v pořádku :) Ale co mi nesedí je celý outfit dohromady. Každá věc samostatně je super, ale ty lodičky mi přijdou možná až moc elegantní a podle mě se k mikině moc nehodí ;)

      Delete
    5. AnonymousJuly 26, 2013

      ja nemôžeeem :D ... šak asi pretože jednu nohu ma natiahnutú :D

      Delete
  9. Já to taky nechápu, v Bershce mám velikost 34, proto tam asi ráda chodím :DD Jinak perfektní kraťasy!

    ReplyDelete
  10. Ty kraťasy! <3 A druhá fotka je dokonalá!

    ReplyDelete
  11. Překrásné kratasy<3 a zase ti to hrozně slušííí:)

    ReplyDelete
  12. parádní kraťasy!:) zítra se taky chystám do Bershky:) a to s těma botama (komentář výše) mě fakt pobavilo:D

    ReplyDelete
  13. ooooo I like this outfit! Your shots are so cool.

    Feel free to join the Giveaway on my blog -

    http://oliveneedspopeye.blogspot.com/2013/07/first-giveaway-firmoocom.html

    ReplyDelete
  14. překrásné kraťásky ♥

    ReplyDelete
  15. to že su do žlta je super :) skvelé fotky

    ReplyDelete
  16. Na prvních dvou fotkách mi připomínáš Kristen Steward :D A šortky jsou perfektní.

    ReplyDelete
  17. velikost 32?! tyyjoo!
    jsou perfektní!<3

    ReplyDelete
  18. ty kraťasky jsou peckové :)

    ReplyDelete
  19. no tak to nemá chybu!!! paráda :-)

    ReplyDelete
  20. Strašně mě zaujaly ty boty a kraťasy. Škoda, že tu ve městě nemáme Bershku! :-D

    ReplyDelete
  21. Ty kraťasy jsou boží a velikost 32 zní taky dobře :-)

    ReplyDelete
  22. Najskevelejšie kraťasy :)
    btw. pekná pesnička :)

    ReplyDelete
  23. za poslední dobu jsem hezčí lodičky a šortky neviděla!!! :)

    ReplyDelete
  24. Ty tvoje nohy ! Co já bych za ně dala , já mám nohy po dědovi ! :DD

    ReplyDelete
  25. Ty boty jsou nejlepší ! :) A šortky na tobě vypadají skvěle :))

    ReplyDelete
  26. nádherné kraťásky!!!<3

    ReplyDelete
  27. Perfektní kraťásky ♥

    ReplyDelete
  28. Šortky a botky jsou dokonalé :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    ReplyDelete
  29. Skvelé fotky!! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  30. AnonymousJuly 27, 2013

    leonko, prosímtě, kolik měříš? strašně ti to sluší, krásná postava .. :)

    ReplyDelete
  31. strašne ti to sluší :) tie kraťasy a mikina ♥

    ReplyDelete
  32. AnonymousJuly 28, 2013

    ty budeš mít jednou pěkně vyrychtovaný nohy...

    ReplyDelete
  33. Ty boty jsou nádherné!! ♥

    ReplyDelete