August 13, 2013

SHORTS

Přemýšlela jsem nad jiným článkem, než je outfit a napadlo mě vyfotit svou sbírku šortek. Patří mezi mé nejoblíbenější oblečení a proto jsou jeden z důvodů, proč miluju léto. Doufám, že časem jich budu mít ještě víc! :D 
/ Jennyfer / Choies /
 / TW / 2020ave /
choies / Bezvasport / 
/ Gate / DIY /
 / Sheinside /
 / Bershka / Choies
 / Choies / Gate /
 / New Yorker / 
Budu ráda za každý hlas TADY, zabere to sekundu a jde to každý den do 22.8 :)
Jaký kousek nosíte nejraději vy?

34 comments:

  1. Tak ty ti závidím :)

    ReplyDelete
  2. košele a šortky :)) alebo aj svetre :)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Všechny jsou úžasné! Já mám úplnou šortkovou krizi, nutně potřebuju nové! :D

    ReplyDelete
  4. wow,úžasná zbierka! takmer všetky sa mi strašne páčia

    ReplyDelete
  5. páni, ty jsou nádherné, všechny bych brala :)
    přesně takovéhle jsou můj typ :)

    ReplyDelete
  6. Jak já ti je závidím šortky miluju,taky mám pár podobných,ale snažím se sehnat jedny hodně barevné taky pasové,ale choies má vážně skvělé !:)

    ReplyDelete
  7. Super kraťásky :) Ty z Bershky jsou boží :)

    ReplyDelete
  8. Tyjo to je sbírka , na tebe nemám.. :D Ty z Bershky u mě vedou ! :)

    Zvu tě na svoji první Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. závidím :O sú veľmi krásne :D :D :D XOXO -N
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Krásná sbírka, tolik nemám ani já :D Všechny se mi hned zalíbili :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. fiha, sú krásne, všetky by som brala ! :)
    ja najradšej šaty nosim :)

    ReplyDelete
  12. Great collection. I want more shorts too ^_^

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Týjo tolik šortek, já jsem ráda za dvoje! :D

    ReplyDelete
  14. Nádherná sbírka! Hned bych si vybrala :D<3

    ReplyDelete
  15. Nemůžu se rozhodnout,jaký jsou nejlepší..

    ReplyDelete
  16. Super, příště bys mohla zas udělat článek se svou sbírkou šatů, halenek, topů, svetrů, kalhot nebo třeba šperků ;)

    ReplyDelete
  17. Ty poslední jsou nejkrásnější! :)

    ReplyDelete
  18. skvelá zbierka! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. ty barevné z tally jsou super, já jich mám doma přes dvacet :D
    myslím, že tak 25, ale nosím je půlku :)

    ReplyDelete
  20. co já bych dala za takovou sbírku ! Panejo!!

    ReplyDelete
  21. ja by som rada videla aj zbierku šatov :)

    ReplyDelete
  22. Aj ja ich mám pomerne dosť :D Tie zebrované sú krásne!!

    ReplyDelete
  23. Máš ji docela dost:) Všechny jsou moc pěkný:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Všetky sú suprové, aj ja ich rada v lete nosím :)

    ReplyDelete
  25. všechny jsou krásne :) a moc se mi líbí ty pruhovane :)

    http://mishelfashionlife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. U mě taky vedou šortky :) je to zvláštní, ale ani nevím proč jsem na ně tak úchylná :D tvoje se mi asi nejvíc líbí ty na čtvrtém obrázku z choies vedle těch světlých z americkou vlajkou z Bezva sportu, pak ty světlé z Choies na osmém obrázku, ty barevné z TW jsou také pěkné a ještě ty s ostny z Sheinsade :)

    ReplyDelete
  27. wow brala by som všetky!

    ReplyDelete
  28. šortky vůbec nenosím, ale máš úžasné kousky. nejvíc se mi líbí asi ty jeanové z GATU a proužkaté :)

    ReplyDelete