September 26, 2013

3 THINGS

Určitě všichni znáte britský kavárenský řetězec Costa Coffee. Nedávno jsem od nich obdržela balíček a mám z něho velikou radost, protože já kafe prostě miluju! Byly v něm samé skvělé a užitečné věci. Původně jsem chtěla dát balíček mamce, ale ona by to prý nevyužila, tak jsem jí pozvala aspoň na kafe. Termosku budu mít pořád při ruce až udeří mrazy! Já jsem s mamkou vsadila na klasiku a daly jsme si latte, já obyčejné a mamka karamelové. Na nabídku se můžete podívat zde. 

BeconfiDent bělící pero
Dlouho tu nebylo nic z kosmetiky. Nikdy jsem nezkoušela nic na bělení zubů (nijak extra to nepotřebuji), ale rozhodla jsem se to změnit. Líbí se mi, že v bělícím gelu není peroxid, ani žádné jiné nebezpečné látky, takže jsem se toho nebála. Tužkou rozetřete gel rovnoměrně po zubech, necháte ani ne minutku působit a výsledek máte ihned. Sama jsem na to koukala, že to tak rychle funguje, protože normálně takovým věcem nevěřím. Chuť je podobná jako u zubní pasty a po chvilce úplně vymizí. Můžete ho nosit pořád v kabelce a použít kdekoli se vám zachce! Tužku a plno dalších produktů na bělení najdete zde.
Rimmel Scandal Eyes Retro Glam Mascara & Scandaleyes Shadow Paint
Pak mi také přišly novinky od Rimmel. Tentokrát řasenka a tekuté oční stíny. Řasenka je úžasná, nekecám! Používám ji teď nejčastěji a to mám řasenek slušnou sbírku. Kartáčkem si skvěle namaluji horní i spodní řasy, což mi s jen tak nějakou nejde. 
Stíny mám v odstínu 005 Golden Bronze. Barva je zajímavá a líbí se mi. Nepoužívám je tak často, ale občas, když mám náladu na změnu, tak se hodí. Vydrží dost a skvěle se mi s nimi pracuje. 
Zkoušeli jste něco z těchto věcí? :) 

16 comments:

  1. nic z toho jsem nevyzkoušela, ale ta řasenka vypadá skvěle

    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  2. tak ten termohrnek by se mi sakra hodil!!:D

    ReplyDelete
  3. Termoska je fakt bombastická! Bělící pero mě teda nadchlo velmi, asi si ho objednám. Taky nějak nemám problém se zažloutnutím, ale člověk nikdy neví!)))
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    ReplyDelete
  4. Tiež zbožňujem kávu ♥ Tá termoska je moc pekná :)

    ReplyDelete
  5. Ta tužka vypadá dobře, něco takového bych ráda vyzkoušela :)

    ReplyDelete
  6. great post dear
    xoxo
    happy week end

    ReplyDelete
  7. ten hrneček je super :) zajímalo by mě, jestli těsní stejně dobře, jako ten ze Starbucks nebo jestli protéká..zkoušelas? :)

    ReplyDelete
  8. Ta termoska je výborná! :)

    ReplyDelete
  9. V Anglii jsem o koupi té termosky uvažovala,nakonec jsem si ji nekoupila:D

    ReplyDelete
  10. Costa je super, jak v zimě tak i v létě. :)

    ReplyDelete
  11. Costa jsou mé nejoblíbenější kavárny :) Jsi šťastlivec! :)

    ReplyDelete
  12. Muzu se zeptat kde se dá sehnat ta belici tužka? Jinak krásný balíček si obdržela :))

    ReplyDelete
  13. Jéé termohrnek by se mi líbil :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. costa ♥♥

    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ten balíček od Costy by se mi taky zamlouval :)

    ReplyDelete