September 15, 2013

FASHION WEEK 14. 9

V sobotu jsem jsem se zúčastnila PFW. Viděla jsem přehlídku Young talents Range Rover Evoque selection, Dreft black card a Taťánu Kovaříkovou kolekce zima 2013. Mezi mé favority patří kolekce Lukáše Macháčka, hned bych si pár modelů vybrala. Následovala fashion talk Návrhářky versus šéfredaktorky, kde se řešila móda v Česku. Když jsem vyjížděla z domova, tak byla zima a pršelo, takže by to zkomplikovalo moje plány :D. Jinak jsem konečně viděla Adelku ♥














26 comments:

  1. asi sa trápne pýtam, ale môže sa na fashion weekoch a weekendoch fotiť ?
    Danny

    ReplyDelete
  2. Modely jsou pěkné, a modelky se mi vyjímečně líbí také.

    ReplyDelete
  3. Hezké fotky! Sluší ti to :) Taky bych se někdy chtěla podívat na takovouhle akci :)

    ReplyDelete
  4. krásne fotky, hlavne tie spoločné s Adelkou!

    ReplyDelete
  5. Skvělé fotky, musela sis to opravdu maximálně užít:-)
    Glamour and Beauty

    ReplyDelete
  6. Jsi krásná Leonko a ta chlupatá vesta tak ta je top§ Určitě sis to užila, tak doufám že to nejsou poslední fotky z FW :)<3

    ReplyDelete
  7. Páni, taky bych tam někdy chtěla jít)

    ReplyDelete
  8. Jednou bych se na nějakou opravdu pěknou přehlídku také ráda koukla :) Moc hezké fotky Leonko :)

    ReplyDelete
  9. Parádní fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Taky jsem tě moc ráda viděla:)

    ReplyDelete
  11. Krásné fotky i video! :)) myslíš, že to bude na Fashion TV? :)

    ReplyDelete
  12. Nádherný, úžasný!
    www.enarastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ty čepky s kamínkami je nádherná <33

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Krásné fotky i video, moc ráda bych se tam někdy vypravila a viděla to vše naživo:))

    ReplyDelete
  15. Super !! :) Mrzí mě, že jsem nemohla :(

    ReplyDelete
  16. Pekné fotky :) sluší ti to :)

    ReplyDelete
  17. Tak tyhle fotky jsou vážně super! Musela sis to tam moc užít.

    ReplyDelete
  18. užaasné fotky :o ♥


    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. :D haha. Byla jsem s tebou Leo) Young talents byli nejlepší!
    mymangojuice.blogspot.com

    ReplyDelete