September 5, 2013

PERFECT?

Dostala jsem úkol napsat článek na téma Perfect Girl. Přemýšlela jsem, jak bych ten článek vůbec udělala a řekla jsem si, že vyberu člověka, kterého jako perfektního vidím. 
Ačkoliv Kristýnku znám krátce, tak si moc rozumíme. Někdy když s někým někam jdete, tak se nemůžete chovat úplně přirozeně, protože se bojíte, co by si o vás řekl. Toho jsem se také bála, ale bezdůvodně. Hned poprvé, co jsme se viděly, tak mi přišlo, jak když se známe 100 let. Obdivuji ji v tolika věcech. Například, když mi řekla, že se ve škole nic nenaučí, ale ráda se učí sama doma ( chce být totiž hrózně moc chytrá :D ). Líbí se mi jak je cílevědomá. V mém okolí mám lidi, kteří mají budoucnost jistou - jako první si pořídit dítě, mít obyčejnou práci a žít někde v zapadlém městě. Kristýnka tak určitě nedopadne, na to bych vsadila :). Mohla bych tady psát milion příkladů v čem je perfektní, ale to by bylo opravdu dlouhé. Jedno je jisté, že máme společné názory a obě nemáme rády malé děti :D 
A co na to ona? :)
Leonka to ve své části skvěle vystihla, hned jsme se bavily, jak kdybychom byly kamarádky odjakživa. Máme toho spoustu společného, ale našly by se i rozdíly. Co mi na ní přijde perfektní? Určitě to, jak si jde za svým. Když řekne, že něco udělá, tak to udělá a je jedno, co jí stojí v cestě. Má silnou vůli a tím, co dělá, si je jistá. Dokáže spontánně udělat naprosto bláznivou věc, ke které bych se já sama nikdy nedokopala. Brala bych aspoň kousek její odvážnosti. Tomu, co napsala s dětmi, jsem se musela zasmát. Možná je to kruté, ale je to tak. Jsem ráda, že se našel někdo, kdo tohle vidí stejně.
Jak si vy představujete perfect girl, znáte nějakou? Zúčastněte se soutěže s Rimmel ZDE a vyhrajte super ceny! :)

14 comments:

  1. vy jste nejperfektnější dvojka!

    ReplyDelete
  2. Hezky napsaná, krásné fotky, je to pěkné:)

    ReplyDelete
  3. Krásné fotečky! Jste skvělá dvojka! :D

    ReplyDelete
  4. jste dokonalý, obě :-) a ty fotky jsou úžasný! mimochodem taky nemám ráda malý děti a děti ani mít nechci :)) :D

    ReplyDelete
  5. jste krásný ♥

    ReplyDelete
  6. A ty nechceš mít děti vůbec nikdy?:-)

    ReplyDelete
  7. napsala jsi to krásně! :) vidíš to taky tak, jako Kristýnka, že když něco chceš tak si za tím jdeš a nic Tě nezastaví a jsi odvážná? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! Asi ano, je to pravda :)

      Delete
  8. Taky nemám ráda ty věčně uřvaný mrňavý potvory :D

    ReplyDelete
  9. kdo ti ten ukol dal?

    ReplyDelete
  10. so lively photos! gorgeous ^^
    xo xo
    http://drunknfunk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Krásně napsaný :)

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete