October 14, 2013

HAIR & BRAUN

Snažím se svoje vlasy netrápit, nemám taky proč. Od přírody mám vlasy rovné, možná sem tam nějakou vlnku. Občas mám ale chuť si vlasy navlnit, nebo narovnat, abych je měla rovné jako hřebíky. Dostala jsem na otestování žehličku, která dělá vlny a taky kartáč s technologií IONTEC. 
S žehličkou si můžete udělat různé účesy ( já jsem na to trochu střevo :D ). Nejčastěji nosím vlasy rozpuštěné a moc neexperimentuji. Vlny s ní jdou skvěle, i když sama na sobě to moc neumím, musím na tom zapracovat! Zkoušela jsem to na mamce a šlo mi to skvěle. Je to lepší než s kulmou a taky univerzálnější. Žehlička má regulátor teploty a 100% keramické desky, takže vlasy chráníte před poškozením. Účesy, které s žehličkou zvládnete najdete ZDE.
Když nemám čas a nebo chci upozornit například na náhrdelník, tak si udělám culík, či drdol. Je to lehké a rychlé řešení. Stažené vlasy nosím nejraději ke košilím, velkým náhrdelníkům a podobně. 
 / Exe Jeans sweater, necklace / Lindex camo jeans / 
Když jsem rozbalovala kartáč na vlasy, tak jsem si říkala "jé super!!" to jsem ale ještě nevěděla, že je to spešl kartáč ( to už jsem jásala ještě víc ). A jak to vlastně funguje? Stačí stisknout tlačítko a učesat vlasy. Budete je mít lesklé a hladké. Bude se hodit hlavně teď na zimu, kdy mám vlasy rozlítané. Rozdíl je vidět a teď ho budu nosit pořád v kabelce! Více si můžete počíst TADY.

/ H&M skirt /
Cop nosím zřídka, ale k některým outfitům vypadá dobře. Lépe vypadá, když je udělaný z vlnitých vlasů, protože je pak silnější. 
/ Chicwish dress /
Budu ráda, když pro můj článek budete hlasovat na Brauntestovani.jenprozeny.cz
díky

21 comments:

  1. Nádherné vlasy!!

    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. super post, vlasy máš nádherně dlouhé. jinak vlnky mi s žehličkou také tolik nejdou- když si je dělám sama..když je dělám jiným tak to už je lepší:)

    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  3. máš neskutočne krásne vlasy! :)

    ReplyDelete
  4. krásne fotky

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. wow...fabolous hair
    xoxo
    happy monday

    NEW POST

    ReplyDelete
  6. máš krásné vlasy :O a nádherné fotky ♥♥

    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hezký vlasy. Škoda, že ti všechny vypadají, když nic nejíš. Smůla. :/

    ReplyDelete
  8. krásne fotky! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. Tenhle post se ti vážně povedl! Máš moc pěkné vlasy :) Možná popřemýšlím nad koupí žehličky :)

    ReplyDelete
  10. s darovanou to jde hned líp, než kdyby sis ji musela kupovat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To by šlo stejně dobře ;)

      Delete
  11. krásné šaty a hlavně vlásky Leonko <3
    já jsem na dělání vln žehličkou absolutní poleno :D ale druhým umím vlasy upravit skvěle :/ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju <3 nápodobně :D!

      Delete
  12. mě se u Tebe líbí nejvíc když máš vyčesaný drdol :)) ale jinak vlasy máš už i tak krásné <3 ten kartáč je naprostá bomba :D

    ReplyDelete
  13. No krasny fotky!! Ty vycesany vlasy nemaji chybu!! :)

    ReplyDelete
  14. Super post :) a naozaj ti to na tých fotkách pristane :)

    www.bluechicberry.piligin.com

    ReplyDelete
  15. To by mě zajímalo, proč bych měla hlasovat pro článek absolutně o ničem... (někdo hejtovat musí v té záplavě patolízalů:D) Jinak vlasy máš moc pěkné:)

    ReplyDelete
  16. krásný článek a krásné vlasy zaujal mě ten kartáč :)

    ReplyDelete