October 2, 2013

Lindt EXCELLENCE Strawberry

Máte rádi čokoládu? Neznám nikoho, kdo by neměl. Je tu další projekt s Cosmopolitanem a tentokrát s čokoládou Lindt. Do projektu je zapojeno pět blogerek s tím, že jsme každá dostala jinou příchuť čokolády. Nikdy jsem nejedla hořkou čokoládu, prostě mi nechutnala. Proto jsem se divila, že tahle jahodová mi zrovna chutná. Když jednou zhřešit, tak aspoň něčím pořádným! Dostala jsem rovnou tři, takže udělám někomu v mém okolí radost :) 

Hmat - Čokoláda je hladká.
Sluch - Čokoláda křupne, když jí zlomíte a nedrolí se. 
Zrak - Měla by vás upoutat svojí exkluzivností a hladkým povrchem. 
Studujte její barvu, strukturu a lesk. Kvalitní čokoláda by měla mít stejnoměrnou strukturu a hedvábný povrch.
Chuť - Chuť je hořká, ale lahodná se spojením chuti jahod. Nechte kousek čokolády rozpustit na jazyku a vnímejte její chutě. 
Čich - Když si přičichnete k čokoládě můžete cítit širokou škálu vůní. V tomto případě je to svěží vůně jahod ♥ 
Tajemství čokolády Lindt spočívá ve výběru těch nejkvalitnějších surovin, které vytvářejí lahodné chuťové kombinace. 
Jak vnímám čokoládu Lindt já? 
Čokoládu normálně moc nejím, ale při ochutnání této čokolády jsem byla příjemně překvapena. Hořká chuť se snoubí s jemnou chutí jahod. Nemám ráda přeslazené a ani hořké věci, ale tahle čokoláda není přehnaně sladká a ani hořká, právě proto mi tak chutná. Prostě to musíte zkusit sami! :) 
♥Chuť čokolády Lindt okouzlila i mou neteř, která jí dostala k narozeninám♥
/ Dress HERE / 
Už jste chutnali nějakou z těchto čokolád? Jaká je vaše nej ? 
Pro můj článek můžete opět hlasovat na Lindt.jenprozeny.cz

28 comments:

  1. toto je najlepsia cokolada aku poznam :) (a najdokonalejsia je z chladnicky)
    pekne fotky :)

    ReplyDelete
  2. můžu se prosím zeptat,odkud máš ty obrázky tady napravo?

    ReplyDelete
  3. 9 hlas :) No jako já hořké nepapám :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, to stejně už nevyhraju :D :)

      Delete
    2. To ne no :D

      Delete
  4. Krásné fotky a krásně napsané:)

    ReplyDelete
  5. Milujem Lindt čokoládu a tú horkú najviac :)

    www.bluechicberry.piligin.com

    ReplyDelete
  6. Tuhle čokoládu, jsem ještě v životě nechutnala! Pořád okolo ní v regálu chodím a ne a ne si jí vzít do toho košíku :D! Každopádně si mě nabažila, takže zítra letím koupit. Moje oblíbená čokoláda je TOBLERONE♥ Na těch fotkách jsi moc krásná a sympatická. A jinak rychlé špunty? To je mojee :P

    Blog Book of beauty

    ReplyDelete
  7. Já tu jahodovou moc nemusím...

    ReplyDelete
  8. čokoláda Lindt je fakt dobrá,už jsem ji taky zkoušela a je výborná :) hezké fotky :)

    ReplyDelete
  9. Já miluji naprosto všechny čokolády, akorát pak trpí postava:/:D

    ReplyDelete
  10. Lindt čokoládu miluju!

    ReplyDelete
  11. já mám nejraději obyč. čokoládu- mléčnou nebo hořkou..ty plněné či s příchutí něčeho moc nemusím.. (až na lindt wasabi ta je super)

    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  12. Túto úplne milujem! Hlavne chutí neporovnateľne lepšie ako rôzne maslovo-kakaovo-cukrové veci, ktoré sa nazývajú čokoládou, ale inak okolo nej ani len nepreleteli :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    ReplyDelete
  13. já mám na čokoládu alergii :\ :D ale vypadá fakt dobře a tobě to sluší :)

    ReplyDelete
  14. Jooo, Lindt bych mohla každý den celý den :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  15. ahoj, krásné fotky:) mužu se zeptat, kde jsi koupila ty černé šaty?:) děkuju:)

    ReplyDelete
  16. kde si prosim koupila ty černé šaty na první fotce? děkuju:)

    ReplyDelete
  17. tahle čokoláda je moje nejoblíbenější ♥♥

    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. najlepšia čokoláda, ako si teraz pozerám blogy, tak to už vidím 3.-krát a mám strašne veľkú chuť :D
    inak zdá sa mi to, alebo máš s tvojou neterou rovnaké šaty? sú pekné


    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  19. wow...is really tasty dear
    xoxo
    happy day

    NEW OUTFIT POST!!!

    ReplyDelete
  20. Mňam, teraz mám neskutočnú chuť na čokoládu :)

    ReplyDelete
  21. Přímo tuhle jsem ještě neochutnala, ale Lindt znám a mám ji moooc ráda. :-D A ty obrázky na boku jsou moc hezké. :)

    ReplyDelete
  22. Nádherné fotky :) čkoládu milujem aj keď ju veľmi nejem :D

    ReplyDelete