October 30, 2013

MUSTARD COLOR

Dneska jsem vyrazila s kamarádkou do města a cestou jsme udělaly nějaké fotky. Po dlouhé době jsem si udělala čas, abych si přidělala clip in vlasy - Locahair. Líbí se mi, že vůbec není poznat, že mám vlasy prodloužené a barva je úplně stejná jako ta moje. Vlasy jsem si navlnila, přijde mi to i hezčí. Zítra jedu na svatbu, tak si je určitě zase vezmu a pak sem dám i nějaké fotky ze svatby. Vlasy jsou pravé indické a určitě na stránkách najdete barvu gramáž, jakou potřebujete. Outfit jsem zvolila jednoduchý. Včera jsem si koupila tenhle kabátek v hořčicové barvě, která se mi teď dost líbí a ráda bych si pořídila i další věci v této barvě. 



/ Coat Gate / skirt New Look / scarf, bag F&F / boots Chicwish /

35 comments:

  1. vlásky ti sluší a máš dokonalé boty :)

    ReplyDelete
  2. Ani by som nepovedala, že máš clip-in vlasy :) pristane ti to

    ReplyDelete
  3. Kabát se mi líbí moc, a že je z Gate? Tam mají teda pěkné věci a to jsem ho už zavrha, budu se tam muset podívat :-)

    ReplyDelete
  4. slušítitoleonko:D<3

    ReplyDelete
  5. tie vlasy sú krásne :)
    pôsobíš tu veľmi pekne, ako taká jesenná víla :) ♥
    Stella ♥

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sluší, ta žlutá ti sedí jako ulitá :)*

    ReplyDelete
  7. ta 3. fotka <333
    tahle barva Ti moc sluší. Jo a ten šál je nádherný! :)

    ReplyDelete
  8. Jak to děláš,že jsi tak hubená? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak asi myslíš?! :( Nejí.

      Delete
  9. Sluší ti! :)) Já začínám být kabátofil... během dvou dní jsem si pořídila čtyři :D zimo, pojď!!! :D

    ReplyDelete
  10. Vůbec to nejde poznat, že máš clipy :) Kočka! :-* Krásný kabátek, je to celkem pěkná barvička :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. ta šála je tak krásná<33

    ReplyDelete
  12. ty vlasy fakt vypadají docela přirozeně

    ReplyDelete
  13. Tie vlasy sú krásne :) a kabátik ti veľmi pristane :)
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
  14. krásný úsměv Leonko! :)) a ty vlásky jsou úplně jako Tvoje!

    ReplyDelete
  15. Vlasky mas takto super, naozaj ti to pristane. :)

    ReplyDelete
  16. kabátek je skvělý, taky se musím vybavit na zimu :-)

    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  17. užasný outfit.ta barva ti sluší. :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. TŘETÍ FOTKA - víc takových prosím, konečně vidím úsměv:D Jinak i když mi jindy tvůj styl zas tolik nesedí, tak tohle se mi celé moc líbí;)

    ReplyDelete
  19. Tenhle outfit ti opravdu sedl, nádhera:)
    Ta šála je úžasná ♥ můžu se prosím zeptat kolik stála? děkuju :))

    ReplyDelete
  20. Líbí se mi, že se usmivas, hezkee fotky! :) /mozna kvuli ctenarum, nevím, kazdopadne hned se na tebe dívá líp:)/

    ReplyDelete
  21. :OO nádherné fotky. Ty barvy ♥♥ A ty vllasy fakt nejdou poznat ;) krásné

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. Moc ti to sluší :)
    Mimochodem, nebyla jsi náhodou v úterý v Pardubicích? Mám pocit, že jsem tě viděla v (trolej)busu, teď si nejsem jistá číslem 3/7? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem asi nebyla já :).. pokud to teda nebyla středa, to už je možný :D

      Delete
  23. Ahoj, použila jsem tvůj blog jako nominovaný na pokračování řetězce :) jestli budeš chtít, tak se můžeš zúčastnit

    ReplyDelete
  24. strašne sa mi páči prvá fotka, máš krásne vlasy

    ReplyDelete
  25. Ty vlásky vypadají fakt jako pravé, pecka! :) moc ti to sluší.. mimochodem také moc hezký nový vzhled blogu.

    ReplyDelete
  26. hned je to jiná, když se usmíváš - rozzářila si mi den :))

    ReplyDelete