October 1, 2013

PINK BEANIE

Nosíte čepice? Protože já je teď zbožňuju! Mám už objednané i jiné barvy. Zbytek outfitu jsem kvůli barvě čepice zvolila jednoduchý. Všimli jste si nějaké změny? Třeba delších vlasů? Nejsem nějaký velký zastánce prodlužování vlasů, ale zase ráda zkusím všechno nové. Svoje vlasy mám dost dlouhé, ale chtěla jsem zkusit ještě delší, no a už se nemůžu dočkat až mi takhle vyrostou! Dostala jsem nabídku od Locahair, že mi pošlou vlasy, tak jsem si řekla, že to vyzkouším. Článek o tom bude příště! :) 



Frontrowshop.com beanie / Sheinside blazer, shorts / CCC wedges / Gate bag / 

26 comments:

  1. Kdybys na to neupozornila, delších vlasů bych si nevšimla...

    ReplyDelete
  2. jó,jó,jó! takovýhle outfity já můžu!!
    btw: ty vlasy jsou fakt supeer!

    ReplyDelete
  3. Je to skvělý, vlasy vypadají dobřea proč to nezkusit. :) Moc ti to sluší, čepice se mi na ostatních takhle moc líbí, ale na sobě ne. Možná to je taky tím, jak je každej nosí najednou. Jsou čím dál tím oblíbenější. :D

    ReplyDelete
  4. Čepice mám celkově ráda, i jsem si jich několik pořídila, ale beanies se mi vůbec nelíbí :)

    ReplyDelete
  5. délka tvých nohou je tak závratná, že jsem si vlasů ani nevšimla <3
    beanies jedou!!!
    ady.

    ReplyDelete
  6. Ja čapice nenosím, ale tebe pristane :)

    ReplyDelete
  7. strašně rádá nosím nějaký čepky :)
    Jsi hrozně moc krásná!

    ReplyDelete
  8. Leo ? jsi strašně nádherná.prostě jsi dokonalá.tvou krásu ti asi hodně lidí závidí.i když si oblečeš na sebe cokoli je to krásné ! :) já ani nevím co mám napsat.Jsi strašně strašně moc krásná.Moc bych ti přála abys toho hodně dokázala a já věřím že toho hodně dokážeš.Jsi můj velký vzor ! ♥♥ mám tě strašně moc ráda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je nejmilejší vzkaz za poslední dobu!! ♥ Děkuju strašně moc :)

      Delete
  9. moc pěkný :) sluší ti to

    ReplyDelete
  10. Ani bych nevěděla, že je máš delší, ale mega moc ti slušíí :) Tý jo odkud objednáváš ty čepičky? Já bych chtěla také jednu :D :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Jo už to mám :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejlepší to je asi na ebay :)

      Delete
  12. Já na čepice moc nejsem, vůbec mi nesluší :D Ale tobě sluší moc :)

    ReplyDelete
  13. v tomto outfite máš dvojkilometrové nohy, paráda!

    a čapice nenosím lebo ja som vtom ako idiot

    ReplyDelete
  14. Ta čepička ti moc sluší:) Ty vlasy jsou super!

    ReplyDelete
  15. moc ti to sluší :) ale jen nechápu , že jsi v předminulém postu psala že ti je pořád zima a tady máš jen šortky a sáčko to já teda poslední doubou nosím šálu i rukavice :D

    ReplyDelete
  16. usmev! palec nahoru :)

    ReplyDelete
  17. Uuu, tohle je dokonalý !! ♥ :)

    ReplyDelete
  18. Outfit se ti strašně moc povedl, vypadáš úžasně!!
    Taky bych chtěla tak dlouhé vlasy :)

    ReplyDelete
  19. Ty vlasy jsou kruté ! :) Taky chci tak dlouhé :)

    ReplyDelete
  20. Ahoj Leo,
    strašně se mi líbí boty. Jsou z letošní kolekce? Nebo myslíš, že je ještě v CCC budou mít? Díky MOC! Tea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, nejsou z letošní kolekce, ale často se to tam opakuje, tak tam mrkni :))

      Delete
  21. páni,ta růžová čepice ti tak sedne!

    ReplyDelete