November 6, 2013

SOME STUFF

Je mi líto, že tu není více článků, ale chodím domů až po tmě a to už se toho moc stihnout nedá. Mám pár nových kosmetických oblíbenců a tak jsem se rozhodla, že je dám do článku. 
Jako první bych se ráda zmínila o denním gelu Payot. Gel z extraktu kakaa a pomeranče oživuje vaši pokožku, je zářivější a hlavně mi pak přijde taková jemná na dotek. Gel krásně chladí a voní, takže mu nemám co vytknout. Teď v zimě mám pleť celkem suchou a pomáhá mi i s hydratací.
Dále mám nový BB cream a tentokrát od Astor. Odstín mám nude a sedne mi dobře. Skvěle sjednotí a kryje celkem slušně! Díky bambuckému máslu hydratuje a vyhlazuje pokožku. Najdete ho zde.
Jo a nejlepší dva korektory? Make-up cover od Dermacolu a Rimmel Match Perfection! A nesmím zapomenout na zázrak od Rimmel Stay Matte, kterej používám každý den, než nanesu BB.
Taky jsem si koupila tuhle paletku na kouřovky v H&M, jsem z ní nadšená! Hrozně se mi líbí to balení, na to jsem prostě ujetá a taky, že tam jsou i stíny na obočí. 

Nakonec si to zpestříme outfitem mojí krásné sestřenky :)
/ Sweater Persunmall / jeans OMGfashion / 
Tak se mějte hezky a brzy sem snad dám fotky z nového pokoje! :)

21 comments:

  1. Super tipy :) Sestřence to moc sluší :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. sestřence to sluší! :) a kolik stála ta paletka prosím? :)
    ady.

    ReplyDelete
  3. Skvělý článek! Na fotkách ti to strašně sluší :) A sestřenka má krásný svetr♥
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Máš zajímavou sestřenku :-)

    ReplyDelete
  5. Stay Matte od Rimmelu je super, já jsem z této kolekce zkoušela make-up a celkem dobře mi seděl :)

    ReplyDelete
  6. Skvělý článek!
    Máš skvělé tričko na druhé a třetí fotce,prosím odkud je? :)

    ReplyDelete
  7. Sestřenka je parádní kočka :)

    EJNET

    ReplyDelete
  8. mám doma ten korektor a je vážně super:)

    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  9. BB cream od Astru mám a musím povedať, že som s ním spokojná :) super fotky a sesternica má štýl!

    www.bluechicberry.com

    ReplyDelete
  10. Nalákala jsi mě na Payot!!! :) A ty stíny z H&M vypadají skvěle, ty stíny na obočí, které tam jsou taky mi přijdou jako senzační nápad :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/zamereno-na-clarins.html

    ReplyDelete
  11. Zrovna dneska jsem Tě viděla z balkonu, jak fotíš (tipuji s maminkou) outfit :D Musím říct, že Ti to moc slušelo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vážně? Jeeežiiiiš :DD tak to jsme skoro sousedky :)

      Delete
  12. Od astoru bych klidně bb vyzkoušela, vypadá zajímavě :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. jsi nádherná<3 a tvoje sestřenka taky!

    ReplyDelete
  14. Aj ja mam tie Ocne tiene z H&M-ka dostala som ich na meniny a su perfektne <3 kaazdy den si davam tu farbu na obocie a je super :) :) :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Musím ti len povedať že článok je skvelý :D Máš dokonalé tričko...

    ReplyDelete
  16. sesternici to pristane :)

    ReplyDelete
  17. Sestřenka má krásný outfit! :)

    ReplyDelete