December 15, 2013

TIRED

Ve všední dny vůbec nestíhám nic vyfotit! V pátek jsme končili dřív, tak jsem aspoň vyfotila pár věcí, co jsem vám chtěla ukázat. V pátek jedeme do Prahy, tak doufám, že koupím ještě nějaké dárky. 

 Bunda, kterou jste už mohli vidět v minulém článku.

 nová kabelka a náhrdelník z Lindexu


 Nejvtipnější souprava, kterou nosím doma a mikina s kočkama :D 
 kožíšek z Chicwish
 nejteplejší bunda z Kenvela a parka ze Sheinside
Kozí krém a mléčnou koupel  si přivlastnila mamka. Ani se nedivím, když to tak krásně voní :) Mléčnou koupel jsem párkrát zkoušela i já a krom toho, že skvěle voní, tak zanechá pokožku krásně hebkou. 

DAVIDOFF The Game Intense Je výraznější pánská vůně. Na trh vyšla teď v roce 2013 a parfumérem se stal Lucas Sieuzac. Smísil tóny pačuli, labdana, kořene fialky, dřevitých tónů a ginu. Vůni jsem se rozhodla dát bráchovi k Vánocům, tak snad mu bude vonět jako mě :) 
100 ml je k dostání za 1 299,-kč

SOUTĚŽ UKONČENA
Tak a nakonec jsem si pro vás připravila soutěž!
Můžete vyhrát třičko essentials a svetřík vel. S z Kenvela.
Podmínky
  • Sledovat můj blog přes GFC / Bloglovin
  • lajknout Kenvelo na FB
  • napsat váš e-mail do komentářů
  • pokud mi dáte hlas na Levis.elle.cz, tak můžete napsat další komentář :)

60 comments:

  1. makynqa.kiki96@gmail.com
    a hlasuju 26 !! :)

    ReplyDelete
  2. bloglovin: julinka
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  3. Sleduji všude, pokoušela jsem se dát i hlas, ale bohužel mi to nejde:(:D
    dulik@spoluzaci.cz

    ReplyDelete
  4. paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Ta mikina s kóčama je boží! :D
    Shimka@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. Krásné bundičky :)) Ten kožíšek vypadá suprově :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Snad nevadí, že nemám FB :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Hlas 28.
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Splněno:)
    vermilion@atlas.cz

    ReplyDelete
  9. ervulenka@seznam.cz
    hlasuju 29

    ReplyDelete
  10. krásně to vypadá :)
    meimei@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. Ten náhrdelník, mikina, parka a kožuch :O och závisť, krásne kúsky :3

    ReplyDelete
  12. krásná kabelka:)
    alicka.kralova@email.cz

    ReplyDelete
  13. hlasovala jsem,30 hlas

    ReplyDelete
  14. werusha788@azet.sk
    hlasujem, hlas č. 31 :)

    ReplyDelete
  15. d.keleceniova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Zahlasovala som na každej fotke :)
    d.keleceniova@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Mohla bys mi, prosim, napsat odkaz na tu parku z sheinside? je uplne bozska :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.sheinside.com/Khaki-Fur-Hooded-Long-Sleeve-Drawstring-Loose-Outerwear-p-145806-cat-1735.html jasně :)

      Delete
    2. Dekuju moc :) a jak je v ni teplo? asi to neni uplne na zimu, ze?

      Delete
  18. vedralova.hana@gmail.com

    ReplyDelete
  19. vedralova.hana@gmail.com
    hlas č. 33

    ReplyDelete
  20. Leonko, neudělala bys třeba někdy článek s fotkami tvého pokoje, nebo room tour (nesnášim ten název, je to trapný a dělají to všichni :D) ale podle fotek je mi to strašně sympatický, tak se jen ptám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám to v plánu :) o prázdninách se na to vrhnu!

      Delete
    2. Jsi hodná, těšim se! :)

      Delete
  21. Krásne veci, tiež sa mi veľmi páči tá parka zo sheinside :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    ReplyDelete
  22. A máš tam odo mňa hlas! :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    ReplyDelete
  23. aww so cool stuff! love that necklace!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  24. Sledujem ťa cez GFC ako Simona, cez Bloglovin ako Simona Šlosárová a to všetko už dávno, FB Kenvelo mám lajknute tiež davno a tiež ako Simona Šlosárová :)
    mail: sima.slosarova@gmail.com
    a aj velkosti mi vyhovuju :)

    ReplyDelete
  25. odo mňa tam mas hlas čislo 35 :)
    sima.slosarova@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Pěkné věci a ta souprava je úžasná! :)

    ReplyDelete
  27. Uáá! Ta mikina s kočkama je nejlepší!! :D

    ReplyDelete
  28. sledujem ťa všade, fb ako Lucka Vyletelková
    luckavyle@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Všetko splňam:)
    tá mikina je uplne cute, aj ten prvý kabát! vyzerá byť strašne teplý:))
    petrakomarova1998@gmail.com

    ReplyDelete
  30. všechno splněno :)
    amk2607@seznam.cz
    Any

    ReplyDelete
  31. wow..tolik krásných věcí ♥

    luckybaby115@seznam.cz

    ReplyDelete
  32. anula.dvorakova@gmail.com
    Ta parka je úžasná!:)

    ReplyDelete
  33. Parka ze sheinside je boží !

    ReplyDelete
  34. Úžasný kožíšek z chickwish a mikina s kočkama <3
    Anetadrob@seznam.cz

    ReplyDelete
  35. klarka.liskova@centrum.cz :-)

    ReplyDelete
  36. anna.vetesnikova@seznam.cz :)

    ReplyDelete
  37. jak moc tepla je ta parka z sheinside, prosim? zvazuju ji na zimu :)

    ReplyDelete
  38. terka.vichrova@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. natt20@seznam.cz
    jůůů snad vyhraju

    ReplyDelete