January 12, 2014

iPad random

Nahromadily se mi fotky v iPadu, tak jsem se rozhodla z nich udělat článek. 
♥ DIY džíny a 14 day detox Tiny Tea, po kterym se cítím fakt skvěle ♥

Cheesecake a nejlepší perníkový latte, který už nemaj :(
Tak si dáme aspoň normální no.. a nová mikina odtud
 Konečně přijela Kristýnka ♥

Jezdíme si do Prahy.
♥Skvělá řasenka a Stay Matte báze od Rimmel ♥

 Když dostanem chuť na ovoce..
A taky mám v plánu si objednat nějaký nový věci. Líbí se mi tenhle černej cardigan z Ax Paris a ty boty taky nejsou k zahození, i když jich mám už asi milion :D 
Pak jsem se zamilovala do tří věcí ze Sheinside. Geometrický sako, zase cardigan a boží bundička!! Něco z toho na mně určitě uvidíte. 

46 comments:

  1. Fotky jsou krásné a moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  2. Perfektné fotky :) Z fotiek vidno, že máš naozaj krásnu izbičku :)

    blog:WerushBerry

    ReplyDelete
  3. na první fotce máš super šaty, jinak skvělé fotky:)
    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  4. Moc pěkné fotky :)

    secretofpink.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Asi to bude znít divně, ale máš fakt pěkný zrcadlo :D! A nohy, ale to je už dost omílaný téma u Tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nezní to vůbec divně :) díky

      Delete
  6. Mohu se zeptat, odkud si objednala ten tiny teatox..? Zhubla si po nem neco..?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani ne, spíš je to na detoxikaci. A je u té fotky odkaz :)

      Delete
  7. NÉÉÉÉÉ oni už nemají perníkové latééé, můj život už nemá smysl! :-( Já jsem tam na něj chodila každé úterý za odměnu, že jsem zvládla náročný den ve škole. Jinak se mi hrozně líbí jaké máš v pokoji tapety/vymalování, já si bohužel vymalovala sama a úplně se stydím někoho pozvat k sobě do pokoje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D asi tak.. Jinak je to tapeta, tak si to můžeš přetapetovat :)

      Delete
  8. máš nádherný pokojíček :)

    ReplyDelete
  9. Krásné fotky, seš strašně nádherná a ten červený svetr dole je úžasný:)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Jseš moc krásná holka a tvůj blog se mi moc líbí. Jen se víc se usmívej a bude to parádní! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :)
      Ale nemyslím si, že je potřeba se na každé fotce smát.. Navíc se usmívám na dost fotkách, víc už ne!:D

      Delete
  11. Naozaj skvely random, hned ta prva fotka je nadherna. :)

    ReplyDelete
  12. super random :)
    tie tapety a zrkadlo v izbe sú krásne.
    mm a ten cheesecake by som si dala hneď :D

    ReplyDelete
  13. Odkud máš tu tapetu prosím ? :)
    Jinak si strašně moc krásná ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím, že jsme jí s mamkou objednávaly tady http://www.kupsi-tapety.cz/ :)
      děkuju moc <3

      Delete
  14. Super fotky! :) si naozaj veľmi krásna! :)

    ReplyDelete
  15. super fotky :) máš moc pěký pokoj <3


    http://michaelahajdova.blogspot.cz/
    http://lifeby-michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. jsi nádherná.krásný random:)

    ReplyDelete
  17. Skvelé fotky :) iPad je skvělá věc,také o něm uvažuji :*

    http://makynka-styl.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. Ahoj,je možný že jsem tě viděla v sobotu v Afi paláci? :) Šla jsi s nejakou blondatou kamarádkou.... ??? :) a přikláním se k názoru že maš krasny zrcadlo :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, to jsem tam byla :) a bylo mi zrovna docela blbě, takže jsem asi vypadala skvěle :D

      Delete
  19. Vypadáš na všech fotkách božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. uh ta první fotka - překrásné šaty a skvělé zrcadlo ♥

    ReplyDelete
  21. super fotky! konkrétně na té první Ti to moc sluší ♥ šatičky jsou skvělé a připomínáš mi tam Blair z Gossip Girl :))

    ReplyDelete
  22. krásne fotky vyzeráš úžasne :) XOXO -N
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  23. áh to sú kráasne fotky :3 čo dodať, izbu máš nádhernú ! a o tebe už ani nehovoriac

    ReplyDelete
  24. Love your random photos! Your selfies are so cute! :)

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com

    ReplyDelete
  25. Máme hodně normální fotky ♥ :D :D

    ReplyDelete
  26. cool photos, especially love the first one that dress is so pretty:)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  27. Konečně trochu více jiných fotek :) Chválím.

    ReplyDelete
  28. Ta bundička je vážně boží!

    http://unobtrusivee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. Nejlepší posty prostě jsou všechny takovýhle a proto miluju instagram, jak se tam dají sledovat životy ostatních! Ha!

    ReplyDelete
  30. chci tvou postavu,tvoje oblečení a tvůj pokoj :O dovol mi být tebou :DD :3

    ReplyDelete
  31. máš luxusní pokojík ;))

    ReplyDelete
  32. zrcadlo, zrcadlo... kdo je na světě nejkrásnější? Leonka přeci :))

    ReplyDelete