January 30, 2014

PORCELAIN

Brrr, nesnáším focení v téhle zimě.. Dneska mám na sobě skoro všechno nové. Bundičku, triko, kalhoty, kabelku a boty. Každá věc je odjinud a mám z nich velkou radost. Kalhoty a kabelku jsem si přivezla z Prahy, když jsem se byla podívat v showroomu Orsay. Mám ráda tento styl kalhot a nejvíc se mi na nich líbí vysoký pas. Dlouho jsem chtěla něco bílého a tak když jsem viděla tohle triko v Topshopu, tak jsem si ho okamžitě vzala. 




/ Jacket Sheinside / t-shirt Topshop / pants, bag Orsay / boots Chicwish / 

22 comments:

  1. Moc pěkná kombinace trička s tou bundičkou, líbí se mi to :)

    ReplyDelete
  2. nezávidím to fotenie v zime a obdivujem, čo všetko vy blogerky pre nás robíte, aby ste nám ukázali skvelé outfity :) nádherné! voňavá giveaway TU

    ReplyDelete
  3. krásný outfit a obdivuju tě za to, že neztrácíš inspiraci a tvoje outfity nejsou vůbec nudné, i když je zima:)
    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  4. zima a focení,děs:D skvělá bundička:)

    ReplyDelete
  5. To ano, blogersky zivot je v tejto zime naozaj nelahky. :D A skvela kombinacia, strasne ti to pristane. :)

    ReplyDelete
  6. Super kombinace :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. skvelý look! najviac sa mi páči kabelka, boty a bundička :))
    a závidím ten sneh :P my tu nič nemáme :(( :D
    CHOCOLATE KISS

    ReplyDelete
  8. Jedním slovem: PERFEKTNÍ! :-)

    ReplyDelete
  9. všetko krásne :-)) drdol ti svedčí!

    ReplyDelete
  10. Jediné co bych vyměnila je kabelka...působí na mě celkem lacině ,) Ale zamilovala jsem se do bundičky a trička! :)

    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Mě zaujaly boty!:) sluší ti to, jak jinak!

    ReplyDelete
  12. Goooorgeous jacket! Also looks amazing with the faux fur vest!

    xo Sonja
    www.redsonjafashion.com

    ReplyDelete
  13. tiež neznášam zimu, heh. :-) a tá bundička je dokonalá.

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  14. překrásná :) můžu se zeptat co děláš pro tak štíhlou postavu? cvičení? zdravá strava, málo jídla?:) máš dokonalou postavu :*

    ReplyDelete
  15. Skvělý outfit, skvělá postava! :) Strašně mě tvůj blog baví, jsi skvělá. :)

    ReplyDelete
  16. Chci se zeptat, ty kalhoty jsou ze současné kolekce nebo z výprodeje? Jsou skvěl= a moc ráda bych si je sehnala :)

    ReplyDelete