January 5, 2014

WE START RUNNING, RUNNING

Ve dne moc nestíhám fotit a tak jsem si řekla, že můžu udělat nějaké fotky večer. Nakonec se mi víc líbily černobílé, což se mi teď stává celkem často, takže to bude dneska v trochu depresivnějším duchu :D Vzala jsem si černou bodycon sukni, černou košili a černobílé delší sako. Zítra zase škola brrr, to zase dneska nepůjdu spát a budu koukat celou noc na filmy! 
/ blazer second hand / shirt TW / skirt NY / bag Lindex / heels Daichmann / beanie H&M / 

31 comments:

  1. takéto čiernobiele večerné fotky sa mi páčia :) vychádza z nich úžasná atmosféra a outfit je tiež super

    ReplyDelete
  2. najlepšia pesnička s jej skladieb ! a depresívne fotky sú skvelé, tie majú vždy svoje čaro. :)

    ReplyDelete
  3. tie topánky sú úžasné :)

    ReplyDelete
  4. Wow, skvělý fotky, ta atmosféra je sice depresivní, ale tak nějak se mi to líbí :)

    ReplyDelete
  5. Jsi čičinka, Leonko <3

    ReplyDelete
  6. Wow, tie fotky maju skvelu atmosferu, naozaj vydarene. :)

    ReplyDelete
  7. Wow, ty boty jsou nádherné! Celkově vypadáš skvěle.

    ReplyDelete
  8. boží fotky <33 a birdy je láska <3

    ReplyDelete
  9. Nejkrásnější! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. přijde mi, že černobíle fotky mají vždy své kouzlo:))

    ReplyDelete
  11. ááááááá! naprosto nejskevělejší fotky za poslední dobu <3

    ReplyDelete
  12. černobílé fotky jsou užasné :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/
    http://lifeby-michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. fotky jsou super a máš úžasné nohy!
    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  14. really awesome look, you are stunning! amazing pics!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  15. Moc hezké, vše se mi líbí víc než obvykle :-)

    ReplyDelete
  16. tak jako hubenost vládne světu, ale smutný je, že jak nemáš žádný svaly a kondici, tak bys neuběhla ani 100 metrů. takovýhle měřítka se na krásu nepoužívaj, už nejsi sympatická ani přitažlivá, jenom polomrtvola bez duše, jiskry, rozumných zájmů ani názoru. bože, jak já si vážím toho, že jsem právě snědla vynikající kus koláče. :( doufám, že ti jednou dojde, že krásná nemusíš být jen z vnějšku. vychrtlost je všude, v časopisech, na přehlídkách, televizi, tumblr. ale o tom to je, kontrola nad sebou není v tom, že jsi dost silná na to vydržet ve způsobu, který vede k Vogue vzhledu, ale v tom otrocky nepodléhat módě. Já vím, že to víš, a že bys v podstatě chtěla něco velkýho, přitom tak přirozenýho změnit. Možná, že je čas to vážně zrealizovat. Lidi si všímaj, ví a tuší. A když tohle lidi dělají, zůstaneš sama. Se sklenicí vody.

    ReplyDelete
  17. Krásné fotky takové tajemné :) Líbí se mi tvoje boty!

    ReplyDelete
  18. i tmavý fotky jsou super :) ty boty!!

    ReplyDelete