February 17, 2014

NO SLEEP

Znáte ty dny, kdy ráno hledáte něco na sebe a ve všem se cítíte příšerně a říkáte si "proč mi sakra nemůže slušet všechno?!,, Tak to jsem měla zrovna dneska ráno, takže jsem se rozhodla, že si vezmu ty nejvíc volný věci, co v šatníku mám. Tyhle boyfriend džíny mám po druhé na sobě, nikdy jsem se v nich necítila moc dobře, protože si v nich přijdu jako sumo, ale dneska mi to bylo jedno. Zbytek jsem ladila jednoduše s černou a vzala jsem si novou černobílou kabelku. Tenhle outfit jsem vybírala v 5 ráno po 0 hodinách spánku, takže se divím, že vůbec někde vypadám jako člověk! :D 

 / coat, top TW / jeans Romwe / boots Chicwish / bag Orsay / 

32 comments:

  1. tyhle dny teď mívám víc než by bylo potřeba :/ :D

    ReplyDelete
  2. Kiežby som tiež takto vyzerala po 0 hodinách spánku!! :)

    Giveaway

    ReplyDelete
  3. ta kabelka mi k tomu moc nejde ale jinak se mi to všechno oversized líbí, sluší ti to!
    ady.

    ReplyDelete
  4. Tak to vypadás dobře po 0 hodinovém spánku :)) Outfit se ti povedl :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Vypadat takhle po noci kdy nespím, tak bych byla šťastný člověk! moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  6. Tak tenhle outfit je dokonalý.

    EJNET

    ReplyDelete
  7. No ta kabelka je naprosto top !

    ReplyDelete
  8. Ty jo...toho moc nenaspíš! :) outfit je hezky vybraný :) ;)

    ReplyDelete
  9. Skvělý, obzvlášť ta kabela <3

    ReplyDelete
  10. ty kalhoty jsou super! outfit je náhodou také moc povedený:)
    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  11. tahle kabelka je luxusní! :)

    ReplyDelete
  12. božská kabelka:) a vypadáš pořád nádherně!

    ReplyDelete
  13. taky si prijdu jak sumo v boyfriend dzinech:D a takovej den jsem mela zrovna dneska:/:D Jinak ti to slusi moc :))

    ReplyDelete
  14. Sumo?? Nedělej si ze mě srandu! :D Vypadáš fakt dokonale! :)

    ReplyDelete
  15. Takové dny moc dobře znám, mám je skoro pořád! A moc ti to sluší, vůbec bych nepoznala, že jsi nespala :)

    ReplyDelete
  16. Pekne zachytené detaily na tvojich fotkách:-)
    Katharine

    ReplyDelete
  17. Jsi strašně moc krásná ! :)))

    ReplyDelete
  18. Haha, tohle tvoje ,,spaní'' :D ale sluší ti to :3

    ReplyDelete
  19. náhodou vypadáš skvěle! :-) lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
  20. perfect bag dear
    great look at all
    xoxo

    ReplyDelete
  21. jsi krásná i když nespíš:-), to bych taky chtěla:-)!!!

    ReplyDelete
  22. Na to že jsi nic nenaspala teda podle mne vypadáš dost dobře a stejně ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  23. Promiň, ten komentář jsem omylem napsala přes bráchův účet :DD

    ReplyDelete
  24. Takýto uvoľnený štýl je super :)

    ReplyDelete
  25. ten pocit moc dobře znám :) jinak ti to moc sluší :)

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. tá kabelka je skvelá:)

    ReplyDelete
  27. tak ten spánek ti nezávidím:D ale fotky vypadají skvěle a ty taky :)

    ReplyDelete