February 11, 2014

TWO OUTFITS

Dneska jsem se rozhodla dát dva outfity do jednoho článku. První outfit je ze včera a druhý je z dneška. Nejprve na mě můžete vidět nové leopardí Vansky z Footshopu. Byla zima, vítr a neměla jsem náladu něco vymýšlet, takže je outfit jednoduchý. Dneska jsem si vzala vzorované kalhoty a celý outfit byl vlastně černobílý. Fotky v tomhle počasí se mi nikdy nelíbí, proto vám taky dneska ukážu dva outfity. 
/ coat Sheinside / jeans Mango / bag Takko / Vans Footshop.cz / 
/ jacket Terranova / top Papaya / jeans H&M / bag Lindex / boots Clarks Originals / 

26 comments:

  1. moc se mi líbí kalhoty z druhého outfitu:)

    ReplyDelete
  2. ten kabátik je skvelý! a vansky sú krásne :)

    ReplyDelete
  3. Jeden lepší než druhej!<3 A leopardí Vansky jsou top!

    ReplyDelete
  4. Ty cernobily kalhoty jsou bomba, moc hezky dohromady s cernou a stribrnejma doplnkama :))

    ReplyDelete
  5. líbí se mi více ten druhý :-) miluju vzory!

    ReplyDelete
  6. U toho prvního outfitu mi nesedí ta kabelka, ale ten druhý je špica!

    ReplyDelete
  7. Moc (víc) se mi líbí první outfit, protože poslední dobou taky tíhnu k černobílé leopardí Vansky jsou skvělý detail a oživení outfitu. Moc ti to sluší :)

    nový post: http://worldneedsblondes.blogspot.cz/2014/02/bazaar.html

    ReplyDelete
  8. ty vansky jsou krásný ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Oba outfity se mi líbí :)) Ty vansky jsou dokonalý :P

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Ty jsi tak ikonicka:-), bomba, mas velky smrnc!!!!

    ReplyDelete
  11. Leon, hele, jak často si barvíš vlasy? Máš to vždycky strašně pěkný, ani nějaký velký odrosty jsem u tebe snad ještě nikdy neviděla. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jednou za 3 mesice :)) ale neni mi to videt, mam svoje tmavy.

      Delete
  12. Super outfity!! už som to tuším do jedného komentu písala ale tie Vansky sú úžasná a takto skombinované sa mi páčia ešte viac :3 a chcela som sa spýtať, Sheinside, sú tam kvalitné veci? alebo teda pomer cena.kvalita? lebo veľa blogeriek písalo že kvalita je strašná ale zase niektoré že Sheinside je super :D tak ja neviem :D čo si myslíš ty? :)
    CHOCOLATE KISS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak co. Někdy se mi ta věc fakt líbí a kvalitou je dobrá a někdy zase ne..:)

      Delete
  13. Ty Vansky jsou nejlepší !!! ♥

    ReplyDelete
  14. ty Vansky jsou krásné :) <3

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Tvoj blog je podľa mňa graficky moc pekný a tiež je super že pravidelne prispievaš, je z toho cítiť že ťa to fakt baví :) ale neviem nejak prísť na chuť tvojím outfitom, lebo sú naoko kul ale prídu mi hrozne neosobné...proste také že...mám prachy tak si kúpim a objednám všetko čo je teraz v móde, a jasné že to potom nie je až tak ťažké skombinovať, všetko je to fashionable ale chýba tomu taký own style. Nechcela som ťa nejak uraziť, len mi to proste napadlo :-)
    Nix

    ReplyDelete
  16. Jsi strašně pěkná holka! A Tvoje outfity mě baví.

    ReplyDelete
  17. po delší době supr outfity, hlavně ten první

    ReplyDelete
  18. Ten první outfit je nádherný :)

    ReplyDelete
  19. Oba outfity super! :) A asi jsem se zamilovala do kabátu z prvního outfitu, že vážně zvažuju, že do něj taky půjdu :X Můžu se jen prosím zeptat, jak to je s velikostma na sheinside.com? Mám podobnou postavu jako ty, takže S? Díky moc! :)

    ReplyDelete