March 8, 2014

10 THINGS

Nahromadily se mi nějaké věci, které bych vám chtěla ukázat a jelikož je konečně víkend, tak jsem si na to konečně našla čas.
Tiny Tea Teatox (14 day)
Můj už druhý Tiny Tea. Tento čaj detoxikuje, pomáhá při hubnutí, zmírní nadýmání, zlepšuje trávení, pomáhá na pleť.. Čaj by se měl pít 2x denně, půl hodiny před jídlem. Jelikož jsem hrozná na dodržování nějakých pravidel a kolikrát si dám čaj během jídla, nebo jen tak, nebo prostě jen 1x denně.. Tak nemůžu říct, že jsem po něm nějak zhubla. Nemůžete čekat, že když budete jíst pořád stejně a nehýbat se, že vám nějakej čaj pomůže. Ovšem musím uznat, že na pleť pomáhá a taky mám po něm plošší břicho. Na detoxikaci mi přijde super. 
Jak se všude můžete dočíst, je to drzá a nezávislá vůně. Většinou mám ráda jemnější a svěží vůně, ale tahle není vůbec špatná. Vlastně jsem si ji docela zamilovala. Je silnější, ale zároveň svěží a mladistvá. Líbí se mi ikonický a jednoduchý design lahvičky. Tváří vůně se stala britská herečka a modelka Suki Waterhouse. Ve složení najdete: britskou levanduli, růžový pepř, neroli, čistý pomerančový květ, čistý orris, lístky ostružiny, vetiver, pižmo, zvučná dřeva.
Sébium maska a Hydrabio od Biodermy
Bioderma uvedla novinku a to Sébium masku. Masky si musím nanést větší množství a na to jak je v malém balení, tak moc dlouho nevydrží, což je škoda. Ovšem splnila to, co slibuje. Odstraňuje nečistoty, pleť je krásně zmatněná a hebká, zatahuje póry a funguje jako peeling. Maska Hydrabio je taky skvělá. Možná mi vyhovuje i víc, jak ta Sébium. Teď po zimě jsem měla pleť docela dehydratovanou a tahle maska mi hodně pomohla. Pleť krásně rozzáří, zjemní a hydratuje. Vyhovuje mi lehká konzistence..
Šampon šetrný vůči lipidům, odstraňuje nečistoty a brání rychlému maštění vlasů. Šampon můžete používat na všechny typy vlasů. Slibuje posílení vlasového vlákna a větší objem. Musím uznat, že mi opravdu pomáhá. Vlasy mám po něm silnější a lesklé. Má hodně tekutou konzistenci, ale to vůbec nevadí. 
Nové věci na otestování od Krasa.cz. Hydratační tělové mléko Lumene Berry Refresh Cloudberry je fajn a vyhovuje mi. Je lehké, rychle se vstřebá a příjemně voní. Líbí si mi, že obsahuje více než 90% přírodních složek. Používám ho po koupání na celé tělo. Noční zklidňující krém Lumene Sensitive Touch jsem dostala na otestování jen v malinkatém balení, ale taky mi vyhovuje. Krém zotavuje pleť po celodenní stresu a je vhodní pro normální až suchou pleť. Podstatné je, že neobsahuje ethylalkohol, barviva, parfemaci, parabeny a silikony. 
 Rimmel Moisture Renew To Nude Or Not To Nude?
Přírůstek do mé rodiny rtěnek. Lesklé rtěnky moc nepoužívám, ale jelikož je tahle nevýrazná, tak mi to nevadí. Na rtech mi přijde spíš jako takový lesk, což není špatné. Je krásně krémová a celkem vydrží. Moc se mi líbí i balení. Určitě stojí za vyzkoušení.. 
Obaly na iPad mám už sice dva, ale tomuhle designu jsem nemohla odolat. Obal je fajn a je z dobré kvality. Ty gumové popruhy mi tam při ovládání celkem vadí, takže ho používám převážně na přenáší v kabelce. Obal je z neoprenu pro větší ochranu a elastické popruhy drží iPad fakt pevně.
Konečně mám pořádné plavky na léto! Mám z nich fakt radost. Jsou kvalitní a hrozně se mi líbí. Alespoň se donutím cvičit.. -.- 
Věci ze Sheinside, které se mi líbí a ráda bych si je objednala + skvělé citáty ♥
Ask / Instagram / FB / Bloglovin / 

17 comments:

  1. Ten čaj mně dost láká, ale ta cena .. no nejsem blázen.
    A plavky jsou krásný ! :)

    ReplyDelete
  2. such a lovely post!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  3. mám tyhle články moc ráda :)) ty plavky jsou skvělé! :)

    ReplyDelete
  4. super čaj :) díky za tip :) a nádherné plavky :)
    http://lakomanie.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Moc pěkné věci jsi pořídila, ty čaje jsou super :) a ty plavky se mi líbí :)

    ReplyDelete
  6. Něco od Lumene bych chtěla vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Super!! :3 Můj čaj už je na cestě, jak jsem po něm u tebe tak pokukovala :D

    ReplyDelete
  8. ty plavky jsou krasnee, taky takove shanim:D))

    ReplyDelete
  9. á konečně ta vůně je k dostání mám na ní zálusk už od listopadu

    ReplyDelete
  10. Ahoj, hodně mě zaujaly plavky, vypadají zajímavě :) Když zmiňuješ čaj na detoxikaci, chtěla bych se zeptat, jestli děláš nějaký sport nebo cvičení..? Hezký den!
    Magda

    ReplyDelete
  11. Ahoj ! Kde jsi prosím koupila-sehnala ten čaj ? :-)

    ReplyDelete
  12. skvelý članok:)) viaceré veci si chcem kupiť

    ReplyDelete
  13. Ty plavky jsou nádherné!!! A hodně mě zaujal ten noční zklidňující krém od Lumene :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    ReplyDelete