March 26, 2014

MARCH NEW IN

Řekla jsem si, že jaro/léto obměním svůj šatník. Ne úplně, ale prostě, že se zbavím věcí, co už mě tolik nebaví a koupím si nové. Zároveň jsem si řekla, že po zimě, kdy jsem nosila samé tmavé barvy to musím oživit a tak jsem se soustředila na barevné kousky. Zítra se chystám ještě do Prahy, tak určitě nepřijedu s prázdnou :D
Tuhle sukni jsem si zamilovala okamžitě, jak jsem uviděla reklamu H&M a měla ji na sobě moje nejoblíbenější Miranda  ♥
H&M

V poslední době jsem přišla na chuť téhle smaragdové barvě a tahle sukně, to byla láska na první pohled. H&M

Jako milovnici Paříže by mi v šatníku neměla chybět tahle košile, že jo. H&M

H&M

Tenhle top miluju už jenom pro jeho barvu. Navíc s těmahle kraťasama ↑ vypadá skvěle. H&M
Konečně něco s puntíkama! Goddiva
Chytá vás teď taky nákupní horečka?
Ask / Instagram / FB / Bloglovin / 

30 comments:

  1. Ten předposlední top a ty kraťásky jsou super! Nádherně se k sobě hodí

    ReplyDelete
  2. Musím říct, že moc nemám ráda H&M, ale tahle kolekce se opravdu povedla ♥

    ReplyDelete
  3. Nádherné kousky! Hlavně růžová sukýnka <3 Ten nude top s volánkem jsem v H&M zkoušela, ale nakonec jsem ho tam nechala..mmm..možná se pro něj ještě vrátím :)

    www.littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. To tílko s volánky je úžasné! To mě úplně očarovalo. A ty barevné zelenočernécosi šaty jsou taky úchvatné a ještě úchvatnější je jejich cena, bohužel u nás v žádném HM nebyla má velikost, a tak jsem si odnesla tytéž, ale černobílé puntíkované. Nelituji :D Těším se na tvé outfity!

    ReplyDelete
  5. Ten předposlední top si taky chystám pořídit ! Jen nevím jestli v téhle barvě nebo té růžové :)

    ReplyDelete
  6. Kde se zbavuješ oblečení? Na VV?

    ReplyDelete
  7. Jo! Jde na mě jaro a furt nakupuju! :/ :D

    ReplyDelete
  8. The first dress is beautiful!

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ANO! Směr Londýn...to bude nákupní horečka jestli ne i cestovní. Miluju tuhle reklamu od HM:))Skvělé věci!

    ReplyDelete
  10. Krásné oblečení :-)

    ReplyDelete
  11. Great selection!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  12. Jé, já se zamilovávám do áčkových sukní, obě jsou krásné a tu růžovou si asi pořídím také. Bojím se ale, že ji bude mít každá :/

    ReplyDelete
  13. Nádherné oblečení!! Fakt super kousky sis pořídila <3

    ReplyDelete
  14. Krásne veci si našla! táto H&M kolekcia je fakt úžasná :)
    a ešte aj Miranda <3 :)

    na mojom blogu prebieha giveaway s kozmetikou GF Ferre, ak máte záujem!!   
    ------------ >>> CHOCOLATE KISS

    ReplyDelete
  15. Moc pěkné new in, nejvíce se mi líbí to puntíkované tílko nebo spíše top :)
    Je fakt skvělý a ta zelená sukně totéž !

    ReplyDelete
  16. Ten květovaný a puntíkovaný top jsou naprosto nádherňácký, asi jsem se zamilovala :)

    ReplyDelete
  17. Krásne vecičky, tú sukňu som tiež v hmku obdivovala a asi sa po ňu vrátim :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. Potom co jsem všechno u Tebe viděla, tak mě nákupní horečka určitě chytne :D
    Ten první peplum top je dokonalý, odkud prosím je?
    Jinak obě sukně z H&M jsou úžasný, taky se chystám na podobné barvičky :) už se vážně nemůžu dočkat výplaty :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je odsud :) http://www.goddiva.co.uk/

      Delete
  19. ten puntíkatý top je super

    ReplyDelete
  20. Ten top z předposlední fotky jsem si v HMku zkoušela taky, je krásný ale připadá mi jako by ty krajky málo spadaly do středu, ale divně trčí do stran :-( A zbytek taky moc krásnej, vše jsem tam teď v týdnu viděla, škoda, že AFI nemá Divided kolekci :-(

    ReplyDelete
  21. Mě se teda šíleně líbí ta zelená sukýnka :) a ta růžová mě v reklamě také zaujala :)

    ReplyDelete
  22. Hezky jsi provětrala H&Mko, super kousky jsi vybrala :) ja nejvíc miluju to tílko - kvůli barvě i střihu!

    ReplyDelete
  23. Moc krásné věci, růžovou sukni sem si také zkoušela ale vubec mi nesedela :/

    ReplyDelete
  24. Úžasnéé :) Brala by som takmer všetko, teším sa, keď to všetko uvidím na tebe v rôznych kombináciách :)

    ReplyDelete
  25. musím říct, žes nakoupila fakt dobře :) samé super kousky :) nejvíc se mi líbí zelená sukně a poslední top :)

    ReplyDelete
  26. Ten smetanový top s tím volánkem je krásný! :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    ReplyDelete