April 10, 2014

AUSSIE GIVEAWAY

SOUTĚŽ UKONČENA
Aussie je kultovní značka sršící optimismem, pozitivní energií a radostí, podmanila si srdce (i vlasy) milionů žen po celém světě. Jsou to jedinečné přípravky s australskými přísadami, jako je makadamový olej, eukalyptus, chmel a divoká broskev a další! Filosofie Aussie se dá shrnout do věty: V životě jsou důležitější věci než vlasy, ale je dobré začít právě u nich!

Možná jste slyšeli o této značce, která sklidila velký úspěch v New Yorku i Londýně. Nyní je k dostaní i u nás v ČR. Mám pro vás skvělou soutěž. Budou tři výherkyně, které získají 1 Miracle Moisture šampón, Miralce Moisture balzám a masku na vlasy 3 Minute Miracle reconstructor. Přípravky Aussie mají dokonalou žvýkačkovou vůni♥
   Pravidla 
  • sledovat můj blog pomocí GFC / BLOGLOVIN
  • sledovat na Facebooku
  • napsat do komentářů jak pečujete o své vlasy a váš e-mail.
Děkuji společnosti Procter & Gamble za věnování přípravků do soutěže a držím palce!

109 comments:

  1. já používám šampón a kondicionér od Redken a jsem s touto značkou vážně spokojená, ale o Aussie jsem toho tolik slyšela, že bych jejich produkty taky někdy ráda vyzkoušela :))
    dvorakovajulie@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Aussie som už skúšala a bola som spokojná. :) Ja mám vlasy suché, preto im musím venovať viac pozornosti. Používam šampón Guhl (nemecká značka) na suché vlasy a musím ho vážne pochváliť. Patrí síce do vyššej cenovej kategórie, ale odporučila mi ho kamarátka a som rada, že som ho skúsila. Od tej istej značky mám aj kondicionér. :)

    sdubravova@gmail.com

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  3. O vlasy pečuji úplně běžně. Můj názor je, že čím toho na ně "patlám" míň, tím líp. Používám elseve šampon a jako kondicionér 3 min miracle od aussie. To mi stačí. :) Myji si je jednou za tři dny. Fénuji je, ale žehličku nepoužívám, kulmu tak dvakrát do měsíce a vlasy nosím první dva dny většinou rozpuštěné a až třetí den si dělám drdol nebo culík. Mám doma lak i olejíček, ale snažím se to ani s jedním výrobkem nepřehánět.

    ReplyDelete
  4. Ahoj ahoj:) Většinou obden si umývám vlasy šampónem Schwarzkopf Professional BC Bonacure Hair Growth, proti padání vlasů..mám s tím běsný problém, navíc i trochu díky genům. A pak kondicionér od Gliss Kur ULTIMATE OIL ELIXIR, kvůli konečkům, teď už sou naštěstí lepší:) Pak jednou týdně masku ELSÈVE TOTAL REPAIR 5. A když je jaro, léto..tak olejíček :)
    jana.markovka@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. adela.lescinska@gmail.com
    umývám si je zásadně jen šamponem a balzámem bez silikonů a parabenů ,do svých zničených konečků olejové sérum a občas ještě kondicionér ve spreji:)

    ReplyDelete
  6. Snažím se vždy používat pečující kondicionér nebo masku, stejně jako prostředky na ochranu před teplem apod. :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Sleduji tě tady i na FB :)
    Jinak pečuji o vlasy následovně: šampón, kondicionér, občas maska, vždy ale olejíček a sérum proti třepícím se konečkům :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/essence-bude-zarit-barvami.html

    ReplyDelete
  8. sampony a balzamy pravidelne striedam..ale na co nedam dopustit je CHI - je to proste maly zazrak :)
    j.smatanova@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Ja momentálne používam šampón(na mastné) a masku na vlasy(placenta) od Kallos... Nemám s tým žiaden problém :) na to, že moje vlasy sa mastnia už na druhý deň ale s tým si asi nijako nepomôžem...čo už :) nemôžme mať každý krásne vlasy ako z reklamy :)
    babarikovaveronika@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Já o ně zase moc přehnaně nepečuji. Používám akorát kondicionér a olejíček od Avonu.

    kubenkova.katerina@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. Všechno splňuji. :)
    O vlasy pečuji se značkou Gliss Kurr pro roztřepené konečky. Šampón, balsám, maska a sprej. Umývám je 4x za týden, měla jsem celkem dost roztřepené konečky, ale když jsem začla používat právě tyhle přípravky, vidím výsledky. :)

    nilmusilova@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. Splňuji :)
    Já o své vlasy pečuji maximálně:) Pravidelně dávám různé zábaly, používám regenerační žehličku na vlasy a hlavně dopřávám pokožce hlavy masáže! Ty jsou pro růst vlasů naprosto skvělé :)

    ReplyDelete
  13. Sleduji všude, kde to jen jde :)
    Šampon používám na namáhané vlasy (značku nějak neřeším) a po každém umytí dávám masku, aktuálně to je Placenta od Kallos. Na závěr CHI olejíček a do pokožky vmasíruji Bioaquanol :)
    Chiarlottes@gmail.com

    ReplyDelete
  14. šampony momentálně používám od Unique, kondicioner mám nejraději Balea a pak maska na vlasy - Macadamia je top! <3 nakonec olejíček do konečků :))
    eapril@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. Asi pred mesiacom mi mama objednala z Yves Rocher šampón I ♥ my Planet s citrónovym exktraktom a je naozaj najlepší aký som kedy mala. Po nijakom inom som ešte nemala vlasy také jemné na dotyk a zdravo vyzerajúce ako po YR. Kam sa hrabe Schwarzkopf, Pantene a ostatné.

    sim.mihokova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Používám šampon a masku na vlasy ... teď momentálně Latte od Kallosu, potom vtírám olejíček, mám jich někokoli a střídám je (biosilk, orofluido, kokosák, nějaký od Avonu) a občas od Orofluida lesk na vlasy. Vlasy si myju tak co 2-3 dny, většinou fénuju a přežehluju ofinu :)
    Aussie bych chtěla vyzkoušet, ale bohužel stojí na mě dost peněz kdyby to nááhodou nefungovalo :D
    :)
    SunnyBall@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. sleduji tě :))
    26nikolka26@seznam.cz
    a o své vlasy pečuji ráda.. šampóny střídám...dopřávám vlasům různé masky a zábaly... ale nejlepší je stejně kokosový olej, po kterém mám vlasy pokaždé jako nové ♥

    ReplyDelete
  18. ja toho používam veľa.. :D šampón, kondicionér alebo raz do týždňa maska... potom kondicioér v spreji, tužidlo, nejaký olejček alebo sérum, potom ešte sprej na objem alebo teraz najnovšie proti lámavosti vlasov... a raz za dva týždne si dám na vlasy aj kokosový olej... :) a keď si vlasy fénujem, tak aj sprej na tepelnú úpravu... :D vyzerá to teraz naozaj hrozivo... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  19. Sleduji už dlouho :) O své vlasy pečuji tak, aby rostly, protože je mám dlouhé, tudíž maskou jednou týdně, olejem a balzámem na vlasy pro lesk, objem a hlavně zdravost :) ještě musím dodat kokosový olej :)
    Aussie hair spray jako jediný zatím vlastním a je bezkonkurenční ! :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. Vlasy barvím jedině Hennou, pravidelně zastříhávám konečky, a umívám jednou za 2-3 dny... podle potřeby. Šampony rádá střídám takže mám najednou více jak jeden. Momentálně to je Aussome Volume od Aussie a Timotei Organic Delight Health and Shine. Také používám Aussie Minute Miracle Reconstruction a arganový olej na vlasy od HM. No a zrovna včera jsem si do výbavy koupila i Aussie sprej Miracle Recharge Moisture :-). Tahle Aussie sada by se tedy velmi hodila :-).

    michaela.rodova@seznam.cz

    ReplyDelete
  21. Já střídám různé šampony Nivea,Gliskur,Balea.Někdy si dám masku a ochranu před žehlením.
    langmaierova1@seznam.cz

    ReplyDelete
  22. Sleduji :-) Co se týče péče o vlasy, tak používám klasicky šampon a kondicionér (momentálně od L´Occitane), občas masku (Mythic oil) a pravidelně si do vlasů aplikuji olej a různé krémy a spreje na výživu. USedmikrasky@seznam.cz.

    ReplyDelete
  23. běžné šamponovo-kondicionerové mytí + maska kallos + olejíček l´oreal.

    stringsofmybreath@seznam.cz

    ReplyDelete
  24. O vlasy nijak zvlášť nepečuji. Šampony hodně střídám, ale mezi mé oblíbené patří Syoss a stejně tak i kondicionéry. Nedávno jsem také začala používat stříbrný šampon, abych se zbavila žlutého nádechu, tak čekám jak bude fungovat :) Sem tam dám na vlasy před mytím kokosový olej a během foukání do vlasů vetřu uhlazující emulzi Got2be :)

    styleinheart@gmail.com

    ReplyDelete
  25. terka.borovkova@gmail.com
    Češu tangletreezerem, myju šampónem od Elséve a nejlepší věc je maska od Gliss Kur a kondicionér American cream od LUSH:))
    A jinak na produkty Aussie jsem slyšela samou chválu, tak bych je taky ráda vyzkoušela :)

    ReplyDelete
  26. Já používám šampón a kondicionér Dove a sem tam i masku na vlasy Dove, jsem s ním nadmíru spokojená. Dříve jsem si myla vlasy každý druhý den, pak jsem si řekla dost a teď si vlasy myji 2 max 3 týdně a přestali se mi tak mastit..takže můžu potvrdit to, čím častěji si vlasy myješ, tím více se mastí :)
    janca-777@seznam.cz

    ReplyDelete
  27. používám produkty od Lush, ale Aussie bych rozhodně chtěla vyzkoušet! :)
    sleduju tě na bloglovin i fb, floowe@seznam.cz

    ReplyDelete
  28. sledujem lajkujem :)
    Barborqaaa1@azet.sk
    mám kučeravé vlasy, ktoré sú prevažne suché, takže potrebujú dostatočnú hydratáciu,, vlasy umývam minimálne 3x týždenne, vždy používam aj balzám alebo masku, a potom sérum na končeky prípadne nejaký olejček, a krém na vlasy :)

    ReplyDelete
  29. Protože mám vlasy kudrnaté, tak většinou vybírám přípravky speciálně určené jim. Momentáně jsem nadmíru spokojená s šampónem a kondicionérem na kudrnaté vlasy od Yves Rocher. Jinak hřeben jedině Tangle teezer. :) Jsem zvědavá, co by s mými vlasy udělaly produkty Aussi. :) marketka.kucejova@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Používám buď nějaký přírodní šampón nebo Baleu, jinak skoro nic, nechci vlasy nijak zatěžovat...Každopádně Aussie vypadá fakt dobře :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. Mé vlasy teď vyžadují hodně hodně velkou péči, jelikož jsem se na přelomu roku nechala odbarvit na platinovou blond. Zatím tento zásah zvládají, ale vím, že budu muset přitvrdit s péčí. Hodně se mi začaly lámat, především u čela a tak, když mám vlasy sčesané v ohonu, trochu vypadám, jako by mi někdo zelektrizoval vlasy balónkem, jak mi ty polámané stojí :D. Vlasy myji hydratačním šamponem, následně kombinuji i dva kondicionéry a čast doplním maskou. Po umytí si vlasy popráším keratinovou vlasovou vodou a do konečků vetřu olejíček, kterého trochu dám i po vyfénování. Na masku 3 Miracle si už hodně dlouho brousím zuby :)
    v.hanusova1@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Ja používam hociaký šampón na kučerave či suché vlasy, v poslednej dobe som si zvykla na kondicioner od Kerastase a po rozčesaní si vtriem do končekv olejový prípravok :)
    sledujem všade :D
    d.keleceniova@gmail.com

    ReplyDelete
  33. O vlasy sa starám myslím že dobre. Chodím sa strihať 2x ročne. Šampóny na vlasy si striedam tak isto ako aj kondicionéry, ale vedie šampuk New z Lush a Head and Shoulders. Kondicionér používam zväčša od Balei, ktorý je na svoju nízku cenu veľmi dobrý! :) Raz do týždňa použijem sérum na končeky od Avonu a nemôžem si sťažovať :)

    simonakubova@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Sleduju tady i na FB :)
    Na vlasy používám šampon, kondicionér střídám s maskami a vyživovacími péčemi :).Taky používám olejíčky do konečků vlasů. Pokud si vlasy žehlík použiju ochranný sprej :)
    E-mail : VeruKru@seznam.cz .. :)

    ReplyDelete
  35. sleduji:)
    Já používám šampón od L´oréal Elseve a masku na vlasy od Matrix. S maskou jsme velmi spokojená, zjemňuje, vyživuje vlasy a krásně voní. Někdy po sprše použiji i regenerační olej na vlasy taky od Matrix.

    ReplyDelete
  36. Hodně střídám šampony, masky a balzámy, protože mi zatím nic moc nesedlo. A nakonec olejový přípravek na konečky používám pořád stejný, od kadeřnice:)
    janey.n.96@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Vlasy si striham každý mesiac a používam šampon,kondicioner a masku od Elsevu. A popravde o tejto značke som ešte nepočula

    anahjalliyah.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Čas od času se plácnu na vlasy masku, ale jinak chodím na pravidelné zastřihování s barvu ke kadeřnici :)

    javurkova.pavlinka@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Ja používam hocijaké šampóny, ale najviac mi momentálne vyhovuje Schauma :)
    alka.musilova@centrum.sk

    ReplyDelete
  40. Sleduji jako Miška
    FB nemám tak snad nevadí :)
    No já skoro nepoužívám nic jen nějaké šampony a sem tam když si žehlím vlasy tak použiji ochranu proti teplu. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  41. Sleduji :)
    Vlasy si myji každý den šamponem a pak kondicionérem - klasika :D A jednou za týden si na ně dám masku :) Takže žádná zvláštní péče :) Ještě si občas dám na konečky kokosový olej z DMka :)

    DanielaPlskova@seznam.cz

    ReplyDelete
  42. Používám šampon, kondicioner a olejicek Timotei s nějakým olejíčkem pro mastné vlasy a jsem spokojena docela :) hlavně šampon dohromady s kondicionerem mě vyjdou jen na nějakých 80 kč, takže paraada:)
    bednarkova.ester@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Používam šampón a raz za čas masku, inak mám vlasy celkom kvalitné aj normálne, takže nepotrebujem to nejak s rôznymi prípravkami preháňať :)
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  44. vlasy si myju cca co 2.-3. den, jakýmkoliv šampónem, který zrovna doma mám a pak kondicionérem Aussie. Občas hodím na vlasy ještě Bio kokosový olej :)

    kadlecova.zdenka@centrum.cz

    ReplyDelete
  45. sledujem:)
    na tieto šampóny som pozerala minule v DMku, no nezobrala som ich pretože sú dosť drahé a ešte mám mnoho ďalších. :) a na vlasy používam šampón od elseve proti lupinám, a po umytí si dám na vlasy argánový olej z Avonu (používa ho dosť veľa ľudí) a nejaký sprej od mamky:)
    petrakomarova1998@gmal.com

    ReplyDelete
  46. Aktuálně používám šampon s třešňovo-fíkovou vůní od značky Superdrug, který jsem si přivezla ze zahraničí. Ale tajně kradu mamce Aussie na barvené vlasy (i přestože je barvené nemám) a je super! Takže bych si ho přála i pro sebe :) Naštěstí nežehlím ani nefénuji, ale přesto se mi konečky lámou...
    Děkujem za giveaway!
    hana@zlamals.eu

    ReplyDelete
  47. Střídám všemožné i nemožné značky šamponů, protože když si dvakrát za sebou umyju vlasy značkou stejnou, začne mi svědit pokožka hlavy. Nebo je to možná stresem. A nedám dopustit na oleje. :)
    zejzen@gmail.com

    ReplyDelete
  48. U vlasů se mi osvědčilo, že někdy je lepší míň, než víc, a tak moc výrobků nepoužívám :) momentálně mám šampon od Ziaji, hrozně bych chtěla zkusit i Aussie :)
    AluskaSvetluska@seznam.cz

    ReplyDelete
  49. live-a-little@atlas.cz
    Sleduji:)
    Zábaly z kokosového oleje, po každém mytí olejíček do konečků. Nemyji je denně a nečešu nikdy mokré:)

    ReplyDelete
  50. Používám již odzkoušené výrobky-kopřivový šampon a avokádový balzám-a přestala jsem vlasy ničit žehličkou :)
    privratka@email.cz

    ReplyDelete
  51. Dřív jsem byla maniak přes vlasopéči, hlavně proto, že jsem je měla poměrně zničené od žehličky. Nakonec jsem zjistila, že méně je více a momentálně střídám šampony od Baley a Tigi a jako výživu kokosový olej nebo masku Absolut Repair :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    ReplyDelete
  52. Hodně si potrpím na oleje, mám vlasy suché, takže olejíčkuju a olejíčkuju. A místo kondicionérů používám masky. Kondicionéry jen usnadňují rozčesávání, ale nevyživují :)
    Shimka@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. Sleduji přes GFC i FB. :)

    Vlasy myju 2x týdně, nejradši mám fialový Gliss Kur na objem, bez silikonů (ne, že bych tím byla posedlá, ale vyhovuje mi), zatím ho žádný šampon nepřekonal, ale vždy to střídám po lahvičce, jednak aby si vlasy "nezvykly" a druhak právě abych vyzkoušela něco nového. Pak používám kondicionér pouze do délek, když teda zrovna nejsem líná. :) Ten měním, nenašla jsem zatím nějaký dobrý pro mé dlouhé vlasy se suchými konečky. A pak jednou týdně masku, ještě po kondicionéru. Tu mám teď od Revalidu a je fajn. Pak po každém umytí vetřu do konečků Biosilk olejíček, kupuju ty maličké lahvičky v Douglasu. Jedna mi vydrží cca půl roku až rok, podle toho, jak často zapomínám. :) Když se mi chce, tak jednou za čas udělám zábal z kokosáku - jen délky od krku níž, ten si dám pouze před umytím, jinak jsou vlasy přesušené.

    Jinak nefénuju, jen když myju ráno a spěchám (cca 1x za čtvrt roku) a nežehlím ani nenatáčím, to zas musí být akce jednou do roka nebo tak něco.

    Hezký den
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    ReplyDelete
  54. o vlasy nepečuju nijak, jenom je myju šamponem :D
    july.mayova@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Roky som mala ombre a keď zlyhala moja polročná záchranná akcia s maskami a olejmi a šetrnými šampónmi, rozhodla som sa ostrihať si moje dlhééé vlasy na krátky bob. Odvtedy mi stačí Toni&Guy šampón a kondicionér pre hnedé vlasy.
    kucharskamichaela@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Aktuálně používám na vlasy šampon od Bione Cosmetics a do konečků dávám aktuálně masku Glisskur. Do suchých vlasů pak olejíček od Matrixu nebo L'orealu :-) V šuplíku mám i šampon L'oreal intense repair, masku L'oreal absolut repair a masku Kaloos..
    lillynka69@gmail.com

    ReplyDelete
  57. Roky som mala ombre a keď po asi pol roku zlyhala moja záchranná akcia s maskami, olejmi a kadejakými šetrnými šampónmi, dala som si nakoniec ostrihať moje dlhééé vlasy na krátky bob. Odvtedy mi stačí môj šampón a kondicionér pre hnedé vlasy od Toni & Guy a mám vystarané. :)
    kucharskamichaela@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Ahojí,
    takže moje péče o vlasy se sestává se šamponu (Pureology), kondiš nepoužívám, protože mám velmi jemné vlasy, ale chtěla bych už jednou zkusit "zázrak" od Aussi, proto také soutěžím :) dále tužidlo s vanilkou od JMO a chtěla bych si ještě na uhlazení poříidit nějaký styling v podobě laku nebo gelu...
    petabr2@centrum.cz

    ReplyDelete
  59. ja pouzivam len dva sampony a to Glis kur a Revalid z lekarne,kt. odporucam urcite, sice je drahsi ale oplati sa investovat si myslim :) okrem toho mam odmalicka pevne a zdrave vlasy, umyvam si ich len 3x do tyzdna fen pouzivam len ak sa niekde ponahlam a umyla som si pred tym vlasky, zehlicku vobec, a nikdy som nemala nafarbene vlasy ani to neplanujem,cez leto mi ich krasne vytiahne slniecko :) a este si robim aspon raz za mesiac taku DIY masku na vlasy a to pivo a citronova stava, to mi robila mamina odmala :) a spevnujem si vlasy tym ze si ich obcas po umyti zapletem do copu

    e.podhorcova@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Ahoj :)
    Používám klasický kopřivový šampon, nemastí vlasy a mám je krásné klidně i 4 dny a kondicionér používám kokosový olej a nebo Milk and Honey od Oriflame, mám potom vlasy krásně lesklé a nemám je poškozené a to si je každý den žehlím a po umytí fénuji. Na Aussie koukám od té doby, co se objevila v drogériích, ale pořád se odhodlávám :D

    valna.daniela@gmail.com

    ReplyDelete
  61. o vlasy sa nejak extra nestaram,umyvam si ich samponom(balea krasne vonaju) a ked mam cas,sam si balzam :)
    stef.dujcakova@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Už ma máš na FB aj na Bloglovin-e. Vlasom musím venovať veľkú pozornosť, pretože majú sklon k vysušovaniu, od kedy si ich farbím len 3-4 krát do roka, kvalita sa veľmi zlepšila. Vlasy si strihám vždy po zime a po lete, keďže ich vtedy mám najviac poškodené, používam šampón od Avon-u, som spokojná, ale tiež by som chcela niekedy vyskúšať značku Aussie, preto je to pre mňa lákavá giveaway. Prajem krásny deň! :) :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  63. A zabudla som na mail vladimira.falatova@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Obden umyju šamponem, přidám kondicioner nebo balzám. Po uschnutí vmasíruju olejíček (bez toho ani ránu :D ) a občas, když je čas, tak si doma "ukuchtím" nějakou masku. easy. ;D
    paz7@seznam.cz

    ReplyDelete
  65. Ja si myju vlasy jen samponem, momentalne Shaumou. Obcas nalakuju.
    ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  66. Abych se přiznala, používám šampon pro barvené vlasy a někdy olejíček na konečky, toť vše :D
    barbora.dolezalova-2@seznam.cz

    ReplyDelete
  67. Super dáreček! :) Moje hříva je naštěstí celkem bezproblémová a nemastí se, takže vlasová péče je u mě celkem všední. Výjimečně se mi, čas od času v určitých obdobích, objeví malinko lupy, pak nasadím patřičné šamponové a kondicionérové ošetření. Vlasy si už řadu let nechávám barvit, po nějaké delší době zpozoruji pošramocené konečky, tak kousíček zkracuji, na to mi také fungují super olejíčky. V případě potřeby vlasy přeláknu. Ráda bych někdy vyzkoušela zázračnou keratinovou péči. :) Sleduji GFC a FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    ReplyDelete
  68. Používám právě aussie a už mi dochází :( + kondicionér od Medavita a z Londýna jsem si přivezla od Aussie Heat protection takže by se hodilo rozšířit sbírku a poznat další skvělé věci :)
    hrubosovaadela@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Momentálně používám šampon a kondicionér od značky Timotei, vlasy se mi hodně mastí, takže musím mýt každý den.. :/ občas si dělám olejové zábaly a používám tangle teezer, protože už tak nemám vlasy zrovna v nejlepším stavu. Musím si je i často žehlit, takže používám i přípravky určené pro ochranu před teplem.. :)
    s.juzkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  70. Já mám dlouhé rovné nebarvené vlasy, takže žádnou speciální péči nevyžadují. šampony mám nejradšji Garnier Doux nebo Schaumu, k vyzkoušení Aussie jsem se pořád nedostala. Jinak po každém mytí rozčešu Tangle Teezerem a pak nechám žít vlastním životem, až na lehké ranní úpravy. A schnout nechávám vlasy taky volně, teplo na ně používám jedině když si chci navlnit vlasy do divadla, na ples nebo tak. :)

    ReplyDelete
  71. Už asi druhým rokem používám šampon od head and shoulders, protože po každém jiném šamponu, který jsem doposud vyzkoušela jsem měla velice podrážděnou pokožku, dále používám ochranný sprej a balzám od glisskur, vlasy fénuji a občasně žehlím, ale nebarvím, takže je mám poněkud pevné a zdravé.

    adelinelovefashion@seznam.cz

    ReplyDelete
  72. Sleduju tě přes bloglovin a facebook. :)
    Jako šampon používám BIG z Lushe a občas si dám na vlasy nějakou masku. Po umytí si na ně dávám olejíček, který pečuje o konečky. Tuto značku chci už dlouho vyzkoušet, ale pořád jsem na ni nikde v obchodě nenarazila, tak třeba budu mít štěstí a vyhraju. :D :)
    Karin069@seznam.cz

    ReplyDelete
  73. Sleduju na fb a GFC jako Daniela Mihalíková :)
    danielamihalikova@seznam.cz
    o své vlasy pečuji tak, že si dávám 3 týdně masku na vlasy a po každém umytí balzám :)

    ReplyDelete
  74. Sleduji přes tento účet a přes fb jako Kristýna Barotová;) Já a moje vlasy jsou kapitola o sobě asi, jako skoro každá holka jsem blbla se svými vlasy, když mi bylo 13-14 barvila jsem si je skoro každý týden a, taky to, tak vypadalo a do toho jsem si žehlila vlasy, abych je měla úplně rovný :D No pak jsem si je ostříhala na krátko želení sice přestalo, ale barvení nějak ne :D No a tento rok jsem se rozhodla, že si barvit vlasy nebudu snažím se o ně starat pravidelně na ně dávám různý masky atd, ale musím vydržet než mi vyrostou :-).. Jinak zrovna jsem si koupila od aussie kondicionér a mám na něj názor zatím zvláštní miluju ho a i nesnáším, tak by mě zajímalo, jak funguje ta to řada přeju všem vítězství a samozřejmě doufám, že vyhraji já při výhře kontakt: kristynadolnickova@seznam.cz

    ReplyDelete
  75. O vlasy nějak zvlášť nepečuji. Jen šámpon, kondicioner a obcas balzam :)

    luckybaby115@seznam.cz

    ReplyDelete
  76. Ahoj :) já mám vlasy kratičké, takže s něma nic extra dělat nemusím. každou chvíli je stříhám :) umývám se je kopřivovou vodou (teda teď na jaro, dokud jsou mladé kopřivy - je to nejlepší!) a jsem prostě spokojená :) když jsem měla dlouhé, používala jsem milion drahých věcí na vlasy, ale stejně jsem je měla zničené pořád.. možná ti teď přijde že já tohle nepotřebuji vyhrát, ale mám sestru, která má vlasy po zadek! :D měj se ;)
    vankova.Lucie7v@seznam.cz

    ReplyDelete
  77. Mé velmi mastící se vlasy potřebují opravdu náročnou péči, takže se s nimi dost natrápím. Třeba se mi poštěstí a budu je moc trošku hýčkat těmito perfektními přípravky :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    ReplyDelete
  78. používam olejček po umytí, ale masku zanedbávam lebo sa mi ju nikdy nechce zmývať z vlasov :D
    b.remisova@gmail.com

    ReplyDelete
  79. Používám šampon a kondicioner od Toni&Guy, masku Lush a na rozčesání tangle teezer :)

    ReplyDelete
  80. martina.filipova1991@gmail.com
    O vlásky...používam šampón buď s olejovými víťažkami ...ale väčšinou na melírované alebo farbené vlasy aj s UV filtrom....kondicionér, ale v spreji..olejček na končeky a raz za čas masku:)

    ReplyDelete
  81. martina.filipova1991@gmail.com
    šampón buď s olejovým víťažkami, ale najčastejšie na melírované al. farbené vlasy s UV filtrom. Kondicionér, ale v spreji a olejček na končeky. Sem tam masku:)

    ReplyDelete
  82. sleduji :-) šampón používám od Balei na a střídám ho s Head&shoulders, kondicionér/masku používám od Toni&Guy na střídačku právě s Aussie :-) vlasy si rozčesávám Tangle teezerem a olejíček používám Biosilk :-)
    afrydrychova58@seznam.cz

    ReplyDelete
  83. Šampony měním, kondicionery taky.. Věrná jsem jen masce na vlasy Macadamia a kokosovému oleji :)
    wr55@centrum.cz

    ReplyDelete
  84. Som hlupoš, ale nijako sa o ne nestarám. :/
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  85. Jelikož je mám dost zničené od barvení, tak jsem si na chvíli dala stopku a nechala to odsrůstat, takže teď z toho mám takové ombré jakoby :D nicméně klasika - šampon, někdy maska a kondicionér na rozčesávání .) a jinak taky používám sérum proti krepatosti a nebo sprej od Gliss Kur pro objem a snažší rozčesávání :) a někdy si na ně nastříkám sprej s vůní maliny, když je nestihnu umýt ;D ale v podstatě, nic zvláštního :D proto ráda uvítám případnou výhru ;)
    Kacka684@seznam.cz můj e-mail :)
    Měj se krásně Leuš :)

    ReplyDelete
  86. Já používám šampón Head and Shoulders a na konečky kapku olivového oleje :).
    natysek66@gmail.com

    ReplyDelete
  87. Šampony a kondicionéry občas měním, jinak vždy, když jsem spokojená, zůstávám u stejné značky. :)

    nguyenthuylinh351997@gmail.com

    ReplyDelete
  88. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  89. Ahoj :), sleduju tě na fb a přes bloglovin.
    Jinak na vlasy používám šampon od Elseve, kondicionér od Garnier fructis, ale nevyhovují mi moc. Pořád zkouším nové přípravky. Někdy si do vlasů stříkám balzám ve spreji a sprej na ochranu při žehlení. Když si vlasy nestihnu umýt, tak ještě suchý šampon od Schaumy. Do konečků si dávám olejíček od Gliss kur a sem tam si vlasy lakuju lakem od Welly. Produkty od Aussie jsem se právě chystala koupit :) . Takže když to nevyjde, půjdu si pro ně do dm.
    Měj se

    krejka.kaj@seznam.cz

    ReplyDelete
  90. Moje vlasy nesnesou každé mytí nějaké extra balzámy nebo séra, takže je ob den umyji, nanesu šampon a kondicionér. Jen jednou týdně nanáším hydratační sérum.:)) Velmi často je žehlím, takže opravdu dodržuji tu týdenní hydratující rutinu.;D Ale právě mi šampon dochází, takže o to víc bych ráda vyhrála:D;)
    frajerka.elis@seznam.cz
    FB:Elisha Frajerova

    ReplyDelete
  91. Já pečuji tak nějak klasicky, šampóny moc neřeším, ale mám ráda různé masky a kondicionéry, po vyfoukání olejíčky pro vyhlazení.
    Sleduji všude. :)
    vedralova.hana@gmail.com

    ReplyDelete
  92. Tak já své vlasy myji obden. Používám vždy jiný šampón, momentálně od Garnieru, poté kondicioéner a masku. Před fénováním si do vlasů dám ochranu před teplem od L'orealu...Vlasy si žehlím bohužel často..:)
    radkamikesova@email.cz

    ReplyDelete
  93. Sampon i kondicioner pouzivam od znacky Herbal Essences objevila jsem ho v Anglii.Jednu dobu ho prodavali v Tescu ted se nikde v CR ani SK neda koupit tak mi vozi zasobu sestra z Anglie. Lepsi kondicioner jsem nemela!
    lenka.polakovicova7@gmail.com

    ReplyDelete
  94. Ahoj:) Moje péče o vlasy?Své vlasy si myji obden, ikdyž teď to zkouším vydržet minimálně ob dva dny, jelikož mi má kadeřnice řekla, že to pro vlasy není ideální.Používám obyčejný šampon a kondicionér.Po ještě do konečků vždy vetřu olejíček.Jelikož jsem teďka skončila v nemocnici z alergie na barvu na vlasy a začaly mi padat vlasy,vymýšlím, co by mi na ně pomohlo.Určitě zkusím kopřivové šampony a Biosil.=) Sna mi to pomůže:)
    natalie.tylsarova@gmail.com

    ReplyDelete
  95. O své vlasy nepečuju nijak extra, protože nemám pocit, že by to potřebovaly. Myju si je obden šampónem a balzámem, dvakrát do týdny používám masku.
    denisa.hartmannova@email.cz

    ReplyDelete
  96. Martinanovotn.a@seznam.cz
    Jak pečuji o vlasy? Haha, já jsem takový ten typ, co ty vlasy ani nečeše. Takže má jediná péče je kvalitní šampon a od Gliss Kur sprej na roztřepené konečky. :)

    ReplyDelete
  97. Šampony používám pokaždé jiné, vlasy si myju každý den, někdy obden, podle potřeby :-) Dále používám Aussie 3 minute miracle a do konečků kokosový olej. To je vše. Nepotřebuji nějak zvlášt velkou péči, vlasy mám poměrně zdravé, naštěstí :-)
    kika.eli@seznam.cz

    ReplyDelete
  98. Na vlasy používám vždy něáký obyčejnější šampon například od Baley a k tomu nějákou lepší masku nebo kondicionér, ted sem si oblíbila značku John Frieda, dále olejíčky a ochrané spreje, češu se jedině tanglem a barvím se šetrnější barvou, beru vitamíny dermax, nežehlím, nekulmuji, občas vyfénuju:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    ReplyDelete
  99. Moje péče o vlasy o vlasy je jednoduchá. Myji si je co třetí den, nejradějí mám červený Gliss kur na barvené vlasy, krásně voní. Používám i masku od této značky. A na suché konečky tekuté krystaly od Free limix. Ty si nemohu vynachválit!
    Kundrtova.v@seznam.cz

    ReplyDelete
  100. GFC: Terka Černá
    Bloglovin: cterezka
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Snažím si mýt vlasy ob den, každý den není dobré.. Šampon nemůžu říci konkrétní, protože je střídám a ráda bych přišla na nějaké "pravý" :( poté balzám od Balei, jsou super! Strašně ráda je střídám a zkouším nové :). Nanesu olejíček momentálně dodělávám z Avonu, další mám přímo od kamarádky kadeřnice :). A poté nějaké vyživy..a 1x týdně masky :). Také jsem brala Biosil ještě na základce, dala si pauzu a nedávno zase dvě balení za sebou, ale myslím si, že moc účinky nemá.. Momentálně testuji jiné prášky, daleko větší a levnější z DM, jsem zvědavá na výsledky, ale ještě musím být trpělivá! :) Jak pečuješ ty?

    Moc krásná výhra :-* právě bych chtěla Aussie zkusit :), jen nevím jakou řadu si pořídit :). Třeba bych právě přišla na ten "pravý", takže bych si moc přála vyhrát :)

    Přeji krásný den :-*

    ReplyDelete
  101. Ahoj takže používam šampón syoss bez silikónov a balzamy rôzne striedam. Vlasy si umývam každý druhý deň na končeky používam regeneračný olej od avonu. :)
    majus147@gmail.com

    ReplyDelete
  102. Ahoj.
    Na vlasy používam šampón od syoss bez silikónov a balzamy rôzne striedam.
    Vlasy si väčšinou umývam každý druhý deň a na končeky používam regeneračný olej od avonu.
    majus147@gmail.com

    ReplyDelete
  103. Já přesně tuhle sadu používám od září, kdy jsem si je dovezla z Londýna :) Už mi dochází, a chtěla jsem si dokoupit nové balení, takže tohle je naprosto úžasná GA! <3

    Ještě teda používám na konečky tekuté krystaly :)

    bararhv@gmail.com

    ReplyDelete
  104. O vlasy sa staram uplne bezne, sampon striedam + hydratacny kondicioner ale pred susenim pouzivam rone spreje na hydrataciu a tak napr znacky Matrix Bamboo CHI Schwarzkopf unique one ktore strieam, a mamasi 8 olejcekov na suche konceky :) a este si davam raz do tyzdna olejovy zabal na spodnu polovicu vlasov bud kokosovy alebo mandlovo-arganovy alebo jojobovy :D umyvam si kazde 2-3 dni a 2x rocne si podstrihujem znicene konceky :)
    daska8@centrum.sk

    ReplyDelete
  105. Já na vlasy používám šampón, který často střídám, kondicionér, ochranu proti horkému vzduchu a potom třeba různé olejíčky a přípravky na suché vlasy:) Skvělá giveaway:)
    adla88@seznam.cz

    ReplyDelete
  106. Ahoj :) šampon a kondicionér mám zrovna od Bione Cosmetisc, vlasy klasicky umyju, pak na ně nastříkám přípravek proti horkému vzduchu a pak vyfénuju přes kulatý kartáč. Nakonec olejíček do konečků a sem tam dám i nějakou masku :)
    k-dokoupilova@seznam.cz

    ReplyDelete
  107. C: na vlasy používam šampón od kaderníka s mliečnymi proteínmi - Eschosline // a masku na farbené a namáhané vlasy - Naturia// poprípade nourishing exotic coconut oil na končeky //
    táto značka prekvapila najviac práve vôňou :) // fb: katie grecky// mail: kate.grecky@gmail.com// <3//

    ReplyDelete
  108. Zdravím,
    Vlasy umývám obden šamponem Syoss Keratin Hair Perfection a potom
    Syoss Oleo Intense Thermo Care, In - Depth Care Oil- Conditioner.
    Nefénuji, nežehlím.. Nechávám jen tak uschnout.
    andrea-vodakova@seznam.cz

    ReplyDelete
  109. Vlasy myji obden šamponem a kondicionérem, občas používám kokosovej olej, kterej je super.
    ktmjb@seznam.cz

    ReplyDelete