April 16, 2014

AVON BLOG STARS EVENT

Včera jsem se zúčastnila skvělé akce, která se konala ve Fusion hotelu v Praze. Už dopoledne jsem se sešla s Miou, kterou jsem hrozně ráda zase viděla a nemůžu se dočkat na příště. Zašly jsme na oběd, mrkly po pár obchodech a nakonec vyrazily na samotnou akci. Vystoupila tam Iva Pazderková, která svým vystoupením nikdy nezklame. Vyzkoušely jsme nové laky na nehty, které zanechávají gelový efekt a perfektně si celý večer užily, no mrkněte na video, co jsem natočila! :)

13 comments:

  1. miluju tvoje videa <3
    ady.

    ReplyDelete
  2. mia je vazne hezka :O hezci nez na fotkach! na fotkach se mi zda tuctova, ale tady teda wow! pripomina mi tu z miss, č.4, blondýnu :) hezky video :) jsem rada ze se objevila tvuj blog jdu ho cely procist :D

    ReplyDelete
  3. Páni! To musel být ale zážitek... ;)
    :))

    ReplyDelete
  4. Už jsem z Avon akce viděla posty u několika blogerek, fotky jsou parádní a vidie o je super zpestření. Moc ti to slušelo Leonko ♥

    ReplyDelete
  5. muselo to být úžasné! :O

    ReplyDelete
  6. Super video :) Té akce bych se chtěla taky zúčastnit, Iva Pazderková je skvělá :D

    ReplyDelete
  7. skvelé video. musel to byť zážitok, vyzerá to na skvelú akciu :))

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  8. Ach, to muselo byt fantasticke. Moc me mrzi,ze jsem nemohla dorazit :-)

    ReplyDelete
  9. musela si si to užiť :3

    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Popravdě? Viděla jsem v nadpisu Avon a říkala jsem si ,,ójé..další článek z té akce s fotkami..". Jakmile jsem ale viděla, že jsem se zmýlila a nejedná se o fotky, nýbrž o video, skoro jsem skákala radostí :D Video je úžasný, hlavně je na něm vidět ta bezvadná atmosféra akce! Fakt je super, že jsi měla nápad být takto originální a natočit video :) Tvůj článek korunuji na nejlepší z této akce!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju za milej kometář, udělala jsi mi radost :)) Video mi taky přijde zajímavější a živější. Ráda ho udělám i na příští akci.

      Delete
  11. Muselo tam byť parádne :) Mám rada tieto články z blogoakcii. Vyzerá to vždy tak lákavo, ale toto video je úžasne. Také iné ako len fotky a text.

    ReplyDelete