April 2, 2014

BLACK & FLOWERS

Dneska jsem si vzala nové květované šaty z H&M s křivákem. Takhle se mi to líbí a cítím se v tom dobře. Líbí se mi drsnější boty k šatům, proto jsem se dneska rozhodla pro tyhle. Jediné, co mi vadí je, že to dělá dívný nohy, ale co už :D Fotky jsem fotila na sluníčku a ve foťáku se mi líbily, pak jsem zjistila, že jsou docela přesvícený, tak jsme jich hodně vymazala a nezbylo mi skoro nic. Jinak si můžete všimnout, že mám ombré a chystám se si to dát ještě maličko výš. 
/ jacket Sheinside / dress H&M / bag F&F / boots Clarks Originals / 

21 comments:

  1. podla mňa ti to vobec nerobí divné nohy :) fajn kombinácia

    ReplyDelete
  2. Stejně jako se mi na tobě líbí něžný look, tak tenhle drnejší je taky uplně božskej! Jsi absolutně nádherná. A moc se mi líbí rtěnka :)

    ReplyDelete
  3. No to je fakt, teď ty tvoje, jinak úžasný, nohy vypadaj jak trubky. :D Ale myslim, že to moc nevadí, jinak je to tiž celej look fakt skvělej! <3

    ReplyDelete
  4. Takový trochu drsnější styl ti strašně sluší!

    ReplyDelete
  5. Skvělý! Mně taky vždycky přijdou fotky ve fotáku tmavší než pak v počítači, hrůza :D

    ReplyDelete
  6. Závidím ti, že i bez podpatků v sukni vypadáš dobře! :-)

    ReplyDelete
  7. Wow úžasnééé fotky :)) a máš skvelé vlasy !

    ReplyDelete
  8. krásný outfit, moc ti to sluší :) a fotky se taky povedly :)

    ReplyDelete
  9. Kde jsi byla u kadeřnice? Nebo sis vlasy dělala sama?

    ReplyDelete
  10. Moc ti to sluší a vlasy jsou boží.

    ReplyDelete
  11. to ombre máš skvělé Leonko! ♥ a co se týká bot - na krásných nohách budou super všechny ;D

    ReplyDelete
  12. druhá fotka je skvělá :) a ombre vypadá fakt dobře :)

    ReplyDelete
  13. jee moc ti to sluší,vítej v ombre klubu :D outfit je krásný a tvoje nohy dokonalé jako vždycky ty kecko!

    ReplyDelete
  14. Kočka!! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Kdyby jsi nedělala kraviny s těma vlasama, byly by to dobrý fotky :D šaty ti moc slušej, líbí se mi na tobě květovanej vzor, ale boty bych asi zvolila jiný :) máš pěkné ombre :)

    ReplyDelete
  16. Druhá fotka je proste TOP :) a akú farbu si použila na ombré? Tiež si plánujem dať ombré, no najprv mi treba vlasy zosvetliť :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu první :) http://3.bp.blogspot.com/-JyBeaAkzOg0/UFGyeaKf68I/AAAAAAAACHE/Nf7C_QvoNyA/s640/three+l'Oreal+-ombre-kits.jpg

      Delete
  17. moc hezké vlasy a kombinace jemnějších šatů a křiváku je vážně pěkná
    Once Upon a Time

    ReplyDelete