April 5, 2014

Eau de Parfum Karl Lagerfeld

Konečně jsem se dostala k tomu, abych vám představila svou novou oblíbenou vůni. Karl Lagerfeld má první samostatnou řadu parfému. Po dlouhém očekávání byla uveřejněna před pár týdny. Byla jsem moc zvědavá a pak když jsem ji konečně měla doma, tak splnila má očekávání. Voní opravdu krásně a přesně tenhle typ vůní mám ráda.  
Vůně je moderní a charakterizuje jeho celý svět módy, fotografie, obrazů a digitální inovace. Je ve dvou variantách a to pro muže i ženy. Vůně i samotný obal má elegantní vzhled, jinak by to ani v případě Karla nešlo.
"Džíny, pěkná košile a sako, to je všechno, co potřebují kluk a dívka nebo muž a žena. Každý, opravdu. To je dnes základ."  
Přesně tak i jeho vůně jsou ztělesněním elegance, klasiky a odvážné modernosti. 
A podle tohohle vytvořili parfémáři Christine Nagel a Serge Majoullier květinovou vůní Eau de Parfum Karl Lagerfeld pro ženy.  Limetka a broskev, to je docela kontrast, ale dohromady tvoří neodolatelnou vůni. Dále můžete ucítit růže, magnolii a frangipani. 

Vůně je nadčasová a současně moderní. Dále ukrývá levanduli, tóny mandarinky, šťavnaté jablko a lístky fialky. Svůdnou vůni uzavírají dřevitě kořeněné tóny santalového dřeva a ambry. Karl měl představu, že flakon bude  synonymem uměleckého díla. A to se mu taky povedlo. 
Rozhodně můžu doporučit tento parfém vyzkoušet, protože je úžasný a používám ho teď pořád. Plno kamarádek si ho tady vyzkoušely a všem voněl. Čuchala jsem si i k testeru toho pánského a je taky skvelý. Takže teď víte po čem se porozhlédnout při příští návštěvě parfumérie! 
Už jste měli možnost cítit tuhle vůni ? :) 

9 comments:

  1. looks like another awesome perfume!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. Vypadá užasně, bohužel jsem ji ještě nevyzkoušela :(

    http://www.acupofstyle.com/2014/03/trend-report-beauty-ss-2014.html

    ReplyDelete
  3. Tý jo vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. wau, vyzera vážne super, určite voni ešte krajšie :)

    ReplyDelete
  5. Nemám vyzkoušeno, ale musí vonět krásně.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Chystám se na ni! :))

    ReplyDelete
  7. Parfém vypadá skvěle! Já jsem ještě bohužel neměla možnost ji vyzkoušet, ale už se moc těším! :)

    ReplyDelete
  8. pokud voní tak krásně jak nádherné jsou ty lahvičky, tak jej musím mít :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    ReplyDelete
  9. včera som mala možnost ovonat a zamilovala som s a iný už nechcem,ale tá cena.....nádherná vona a neskutočná výdrž

    ReplyDelete