April 16, 2014

LG G2

Můj mobil už moc dobře nefungoval a dodělala jsem to tím, když mi nedávno nešťastnou náhodou spadl na zem a rozbil se. Ale teď mám na měsíc tohohle krasavce - LG G2. Dostala jsem možnost otestovat tento stylový telefon a jsem nadšená. 

První, co si řeknete u tohoto telefonu je "sakra, kde se zapíná?!" Společnost LG se rozhodla učinit pár změn a jedna z nich je, že umístili hardwarová tlačítka na zadní stranu telefonu. Podstatná věc je, že skvěle fotí. 13Mpix fotoaparát, to je prostě krása! Displej je velký 5,2 palců a je ve Full HD rozlišení. Barvy jsou krásně syté a živé. Baterie mi bez problému vydrží skoro dva dny, což je nezvyk! Líbí se mi i vzhledově, je praktický a není přeplácaný. A to nejlepší je, že oproti tomu na co jsem byla zvyklá se ovládá sám. Až ho budu vracet, tak to asi zabolí ♥


 LG G2 seženete okolo 11 000 ,- 
Máte zkušenost s tímto telefonem ? 

13 comments:

  1. Zkušenost nemám :), ale vypadá fakt moc době i ty vlastnosti jsou super :)

    ReplyDelete
  2. Líbí se mi jak jsou tyhle značky vyčůrané, sama mám prospěšný blog a tak nějak jsem se v tom naučila chodit. Ok, brala bych kdyby ti LG telefon daroval výměnu za článek, banner apod. Ale tohle půjčení a reklama na čteném blogu v podstatě za hubičku, to je hnus. Reklama v časopise by je vyšla na desetitísíce, takhle je to stojí jen půjčku. Některé blogerky by neměli dát na každou nabídku. Firmy by pak nebyli tak vyčůrané a možností by bylo mnohem více.
    Nic proti tobě Leo, to bych si nedovolila. :) Tebe mám ráda... Jen píši svůj názor... Lucy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju za názor a dovoluju si s Tebou i souhlasit :) Bohužel to je takhle, ale já mám možnost telefon získat, tak jsem do toho šla a třeba budu mít štěstí.

      Delete
    2. V tom případě to chápu, ale i tak je to vyčůranost. Někdy mám pocit, že se nás snaží využít jako levnou (velmi levnou) reklamu. Stránka v časopise by je vyšla přinejmenším na hodnotu telefonu, bohužel tam by jí každý přehlédnul. Lucy

      Delete
  3. Pěkný, jsem však věrná značce Samsung. Druhým rokem mám Samsung Galaxy S 3 a spokojenost.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. jéé ten vypadá skvěle!

    ReplyDelete
  5. No ten vypadá skvěle !

    ReplyDelete
  6. Vypadá dobře :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. vypadá hodně super, ale od té doby, co jsem jeden LG měla a moc mi nevyhovoval, už bych si ani znovu od této značky žádný nekoupila.. já už asi tři roky nedám dopustit na iPhone :))

    ReplyDelete
  8. Moc se mi líbí, ale konkrétně s LG nemám dobré zkušenosti...mám pocit, že vše je jen tak naoko, jestli víš jak to myslím...telefony se mi strašně líbí, designově a nefungují tak,jak bys i člověk přál...

    ReplyDelete
  9. Ten vypadá perfektně! už aspoň vím na který si mám šetřit :)

    ReplyDelete
  10. Třeba mobil dotaneš stejně jako Martina...

    ReplyDelete