May 17, 2014

It’s been a long time, wondering why..

Psali jste mi, že chce vidět, co mám za poslední dobu nového. Moc toho není, ale i tak jsem se teda rozhodla, že vám to ukážu. 
V první řádě jsou to věci na sport od značky Nike. Mám z nich neskutečnou radost a už se nemůžu dočkat, až je využiju. 
V předchozím článku jsem psala o tom, že jsem byla na akci Mel, kde jsem si mohla vybrat jedny boty. Hodně dlouho jsem se rozhodovala, ale nakonec vyhrály tyhle klínky, protože jsem už dlouho nějaké podobné potřebovala. 
 Boží overal z Ax Paris ♥
 A nakonec nový džíny a top z H&M. 
Čím jste si udělali za poslední dobu radost vy? :)

18 comments:

  1. Všechny kousky se mi moc líbí, nejvíc to sportovní oblečení a overal :). Botky jsou zajímavý

    ReplyDelete
  2. Ty lodičky jsou boží!

    ReplyDelete
  3. krásný věci na cvičení :)

    ReplyDelete
  4. krásný věci na cvičení :)

    ReplyDelete
  5. ty mel jsou úžasný! :))

    ReplyDelete
  6. Super věci! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. topánočky sú vážne krásne, také by sa páčili aj mne. :-)

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. ty botky jsou krásný :)

    ReplyDelete
  10. Ty Mel jsou uzasny! Originalni uplne, moc se tesim, az je uvidim i v outfitu! A do Nike se ted taky chystam pro nejaky sportovni veci, tak si me hezky navnadila :)
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  11. Ty botky se mi zrovna tak moc nelíbí, ale sportovní oblečení od Niku miluju! :) i když poslední dobou ráda nakupuju věci na sport i v H&M :)

    ReplyDelete
  12. To sportovní je úžasný, brala bych ho hned. A po černých džínách se taky musím porozhlédnout.. :)

    ReplyDelete
  13. Ty věci na cvičení jsou moc hezký, taky bych něco nového na cvičení potřebovala!

    ReplyDelete
  14. Melky jsou krásné :) a overal z Ax Paris si budu muset pořídit, je nádherný! :)

    ReplyDelete
  15. AnonymousMay 18, 2014

    Ano, všechny blogerky teď ve svém volném čase nedělají nic jiného než, že cvičí a cvičí :DD Ale boty jsou parádní, pokud nestojí jmění, asi si pro ně zajedu :)

    ReplyDelete
  16. Krásné věcičky, taky si budu muset konečně pořídit něco nového na sport :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/famous-beauties-tatana-makarenko.html

    ReplyDelete
  17. tak na ten overal jsem hooodně zvědavá! :) Melky jsou rozkošný <3

    ReplyDelete