May 10, 2014

ME & LG G2

Pamatujete na tenhle článek, kde jsem psala o telefonu LG G2? Tak je to tady zase, ale tentokrát jsem chtěla telefon zachytit přímo v akci. Spala jsem u Aničky a přemýšlely jsme jak to nafotíme a nakonec to dopadlo takhle. 

Telefon používám už měsíc a jsem s ním maximálně spokojená a to neříkám jen tak.  Všechny podstatné informace jste se mohli dočíst už v předchozím článku. Telefon se díky zaobleným zádům drží skvěle v ruce, takže s ním nemám problém. Čím déle ho mám, tak tím víc si ho zamilovávám. Jsem na něm neustále! Když jdu do školy, nebo někam jedu, tak poslouchám písničky, používám oblíbené aplikace, fotím, jsem na internetu. Telefon funguje rychle a ještě se mi nestalo aby se sekl. Znovu musím podotknout kvalitu displeje, která je úžasná. Aktivační tlačítko je umístěné na zadní straně a proto má telefon funkci Knock-on, díky které dáte telefon do provozu dvojitým poklepáním na vypnutý displej. Klávesnice je velká a píše se na ní bez problému. Takže, až  budete přemýšlet nad novým telefonem, tak se porozhlédněte po tomto od LG :) 
Jaké jsou vaše nejoblíbenější aplikace?

20 comments:

  1. Vím, že to s tím mobilem nemá vůbec nic společeného ale odkud jsou ty boží jeany? :-D

    ReplyDelete
  2. Aaaa, strašně ti to sluší :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ta poslední fotka je skvělá! :))

    ReplyDelete
  4. Božské fotky Leonko, povedly se! :) A mobil vypadá fakt skvěle :)

    ReplyDelete
  5. Ty fotky jsou úžasný! :) Jako z reklamy na ten telefon :D :)

    ReplyDelete
  6. Krása, začíná mě to přesvědčovat, abych si pořídila telefon...

    ReplyDelete
  7. jsi krásná! :) A ta poslední fotka je naprosto boží. :)

    ReplyDelete
  8. taky si budu muset pořídit nový telefon, po G2 jsem koukala a musím říct, že se mi opravdu zamlouvá a v práci jsem na ní koukala a vypadá snad ještě lépe než na fotkách :)

    ReplyDelete
  9. Super fotky!! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Moc hezké fotky, a telefon vypadá dost slušně dobře :)
    www.bokattyna.blog.cz

    ReplyDelete
  11. hezky napsaný článek :) a tobě to neskutečně sluší!

    ReplyDelete
  12. Božské fotky s tím vínem moc Ti to sluší, jsi tady taková přirozená :)

    ReplyDelete
  13. To mám za Tebe radost, já osobně bych do LG asi nešla, tak je super, že jsi spokojená :-)

    ReplyDelete
  14. Krásný fotky a moc hezky napsaný! A hrozně ti sluší takhle zamotaný vlasy :)
    www.dombydom.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. Tá posledná fotka je úžasná :)

    ReplyDelete
  16. Hezké fotky :)
    Moje nejoblíbenejší a nejpoužívanější aplikace jsou 7 minute workout, apetit recepty, cut the rope 2, instagram, facebook, chamcham, jízdní řády, moves, nike training a nike running, pixwords, my talking tom, squats pro, spotify a threes :)

    ReplyDelete
  17. Vůbec nevypadá špatně! :)

    ReplyDelete
  18. Ahojky kočko, telefon vypadá pěkně, ale co telefon, Tobě to sluší neskutečně!!! Jsi prostě fakt kráska. A ta rtěnka prozradíš č. a značku prosííííím:-)

    ReplyDelete
  19. Telefón vypadá super, rozmýšľam práve nad ním alebo na iphonom. :-) a na fotkách ti to strašne pristane.

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    ReplyDelete