May 14, 2014

PERFECT DAY WITH PERFECT PEOPLE

Naposledy jsem psala všeobecný článek o telefonu LG G2. Tentokrát bych vám chtěla ukázat fotky, které jsem z něho pořídila. Fotky jsou z průběhu dnešního dne. Přiznejme si, že v této době se bez fotoaparátu neobejdeme. Fotíme jídlo, zážitky, přírodu, "selfíčka" :D a cokoli vás jen napadne. Je dobré vše fotit, alespoň si pak můžete zavzpomínat. Kdo se focení víc věnuje, tak má samozřejmě nějakou zrcadlovku, ale normálním lidem stačí třeba dobrý mobil. Když se mi nechce tahat těžká zrcadlovka a zrovna nejdu fotit outfit, tak mi bohatě stačí mobil. LG G2 fotí podle mého názoru víc než dobře. Má 13MPx, což je super! 

Dneska jsem jela s Aničkou do Prahy, kde jsme se byly podívat na vydařené akci od Mel, odkud jsme si také každá odnesly ty nejvoňavější botičky! Ráda jsem zase viděla Barču♥, která bohužel spěchala domů. Pak jsem se konečně seznámila s nejvtipnější Eliškou, kterou zase musím brzo vidět :D. Více fotek z Mel uvidíte příště! :) 
Simona a Lucka  :) 

23 comments:

  1. Moc krásné :) Fotky jsou božííí :)

    ReplyDelete
  2. Ty fotky jsou božíí :)

    ReplyDelete
  3. Vypadá to na moc pěknou akci a jsem zvědavá, který pak pár bot sis pořídila. Musím souhlasit nato že to jsou fotky z telefonu vypadají opravdu moc hezky :))

    ReplyDelete
  4. Podle fotek jsi se měla víc než jen dobře! Jídlooo!:D:)

    ReplyDelete
  5. Moc vám to všem slušelo!!
    Přeji krásný den!
    EJNET

    ReplyDelete
  6. Krásný fotky! moc vám to tam sluší ;) ten klobouk vypadá skvěle!

    ReplyDelete
  7. Popadly mě chutě na ty kokína..

    ReplyDelete
  8. Super fotky :-) Ráda jsem tě viděla :-)

    ReplyDelete
  9. nádherné fotky! :)

    ReplyDelete
  10. Pěkné fotky :) ty boty nahoře jsou naprosto boží

    ReplyDelete
  11. Pěkné fotky :) ty boty nahoře jsou naprosto boží

    ReplyDelete
  12. to musela být úžasná akce! melissky jsou nádherný :)

    ReplyDelete
  13. Krásný fotky :)

    ReplyDelete
  14. Super fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Páni, tak to bola párty ako z Hollywoodu :) Krááása
    LIPSTICKS JUNGLE

    ReplyDelete
  16. Wow, fotí naozaj super. a fotky sú krásne, musela to byť skvelá akcia. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    ReplyDelete
  17. To dělá naprosto dobrý fotky! :o :)

    ReplyDelete
  18. krásný fotky :)
    G2 dělá opravdu krásné fotky, to se musí nechat:)

    ReplyDelete
  19. Moc krásně fotí. :)

    ReplyDelete
  20. Taky jsem Tě ráda poznala, určitě se musíme zase vidět ! :)

    ReplyDelete