May 27, 2014

WE ♥ BIODERMA

minulém článku jste se mohli dozvědět, že jsem byla v sobotu a neděli na víkendu s Biodermou. Když mi přišla zase po roce pozvánka, tak jsem zrovna jela vlakem do Prahy a zapištěla jsem radosti, že si asi lidi museli říkat, že jsem divná. S holkama jsme si už předem psaly a moc jsme se na sebe těšily. Jsme si dost blízké a mám je moc ráda. Snad s nikým se tolik nezasmějete! :) 

V Sobotu ráno jsme přijely do resortu Svatá Kateřina, který se nachází u města Počátky. Pokud si chcete odpočinout, tak tohle bude to pravé. Žádná auta, jen klid, šum stromů, čistý vzduch.. Budete rádi, když tam chytíte signál. Kdyby to bylo možné zůstala bych tam alespoň týden. 


Po příjezdu na nás čekal oběd.

Po obědě jsme jsme šly na přednášku o slunečním záření a poslechly si něco o Bioderma novinkách. 
Cvičily jsme i jógu..
 S Beátkou jsme po sobě házely oříšky.. :D 
Snídáme.
Krásky..
Točíme :) 
Photo by Milan Hruška. 
Mrkněte na blogy všech holek! :)

18 comments:

  1. Krásná akce, je vidět, že jste si ji opravdu užili :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    ReplyDelete
  2. Článků z víkendů s Biodermou už tu je požehnaně a nepřipadá mi, že byste se spolu nějak bavily :D Alespoň z fotek to moc vidět není.. Ale možná je to náhoda, že na všech fotkách všichni čumí do mobilu a datlujou :D

    ReplyDelete
  3. Velmi povedené fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Tak tohle ti závidím! :)

    ReplyDelete
  5. museli jste se mít jednoduše báječně :)

    www.freckledstyle.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Jóga a oriešky ♥ Nádherné fotky, určite to bolo úžasne strávený čas ;)

    ReplyDelete
  7. Úžasné fotečky! Musel to být super víkend

    ReplyDelete
  8. AnonymousMay 28, 2014

    Parádní, přeji vám to, ale s mobilem i u oběda??? To už je přece jen trochu moc...:-(

    ReplyDelete
  9. Je tam krásné prostředí :) A víkend jste měly krásný.

    ReplyDelete
  10. Senzační fotky, na všech vám to tam moc sluší :) Muselo to být super :)

    ReplyDelete
  11. wau, musel to být báječný víkend;))

    ReplyDelete