June 18, 2014

AFTERNOON WITH SEPHORA & MK

Minulý týden jsem se s Miou zúčastnila eventu s Michaelem Korsem. Akce se konala v OC Chodov a trvala dva dny. My jsme tam byly v sobotu. Pozvánku jste si mohli přečíst TADYKosmetika MK se mi moc líbí, hlavně bronzery jsou super. Mia na akci líčila a docela nás mrzelo, že většina holek si vybírala řadu Sporty. Ano, přirozené líčení je sice fajn, ale proč nezkusit něco výraznějšího? Přijde mi škoda, že se většina tak bojí vyčnívat.

Na sobě jsem měla nové šaty a psaníčko z Orsay. Nezapomeňte na soutěž o tři rtěnky MK, najdete ji na FB Sephory ZDE. Jsem ráda, že jsem na akci byla společně s Miou, protože si moc rozumíme a ráda s ní trávím čas. ♥

12 comments:

  1. Úžasné šaty! Fakt jsi jak královna :-)

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 18, 2014

    Slečna z KISSBOOK je těhotná?! Aspoň to tak na fotkách vypadá. :/ Jinak Tobě to Leonko moc sluší ,-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, budu míť dvojčata.

      Delete
    2. AnonymousJune 21, 2014

      Vážně? :)

      Delete
  3. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. dokonalé fotky, sekne vám to ;)

    ReplyDelete
  5. Vypadá to na super akci. ;)
    A tobě i Mie to moc sluší. :)

    ReplyDelete
  6. Skvělé fotky :) moc vám to oběma sluší

    ReplyDelete
  7. moc Vám to slušelo holky! :)) přesně u takových článků mě mrzí, že to mám do Prahy tak daleko :( :D

    ReplyDelete
  8. je to pravda, u nás se bojí vyčnívat...a právě proto, když je to předváděcí líčení, zkusila bych spíš něco výraznějšího, abych viděla, jak se to dá provést :)

    www.freckledstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. škoda, že nejsem pražská :) hned bych se stavila! oběma to moc slušelo, kočky!

    ReplyDelete
  10. Je pravda, že u nás se dost ženy bojí nosit výrazné barvy, ale já sama si třeba na červenou rtěnku musela dlouho zvykat :-)

    ReplyDelete