June 3, 2014

JEAN-MICHEL BASQUIAT x KOMONO

Nedávno jsem se zúčastnila prezentace speciální kolekce hodinek Jean-Michel Basquiata a Komono. Na hodinkách je zachycena jeho tvorba.  Basquiat se narodil v Brooklynu a díky vlivu svých rodičů uměl francouzsky, španělsky a anglicky. V 70. letech se v ulicích Manhattanu začaly objevovat graffiti s pseudonymem SAMO, Basquiat je kreslil se svým přítelem Al Diazem. Zkratka znamená „same old shit“. 

Kolekce nám byla představena v prostorách Freshlabels. Na akci byl i Basquiata kamarád Robert Carrithers z dob, kdy ještě nebyl známý a neměl téměř na nic. Anglicky nám vyprávěl o dobách, kdy společně chodili do nočních ulic a užívali si života. 

10 comments:

  1. Ty hodinky vypadají nádherně! <3 muselo to být zajímavé! :)

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 03, 2014

    Nejúžasnější jsou ty, které mají ten stejný podklad. Je to opravdu umění!

    ReplyDelete
  3. Některé hodinky jsou opravdu zajímavé a povedené!

    ReplyDelete
  4. Jsou pěkné, určitě bych si vybrala :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    ReplyDelete
  5. ty vypadají opravdu zajímavě! Hlavně mě zaujaly ty s tím pavím peřím, na tom podkladu to vypadá super :)

    www.freckledstyle.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Great photo!

    http://misspippisstyle.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  7. Tretia fotka je dokonalá a také hodinky sú veľmi zaujímavé :))

    ReplyDelete
  8. AnonymousJune 04, 2014

    Krásný, já jsem na hodinky ujetá, takže se kochám :) A odnesla sis nějaké hodinky?

    ReplyDelete
  9. To muselo být zajímavé! Nejvíc se mi líbí ty na předposlední fotce - pocákané a světlounce modré - ty bych si hned koupila <3

    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Hodinky Komono mám! Jsou boží a cena je taky fajn :)

    ReplyDelete