June 25, 2014

Troufalá elegance Yves Saint Laurent

Potrpíte si na luxusní kosmetiku a zajímáte se o líčení? Tak byste určitě měli vyzkoušet novinky od YSL. Na stránkách Makeupmasters.jenprozeny.cz právě probíhá soutěž o dárek v hodnotě 5000 Kč a zúčastnění se finále Sephora Make-Up Masters 2014. Váš úkol je nalíčit sebe, nebo kamarádku na téma "Troufalá elegance Yves Saint Laurent". Je to jen na vás, co si pod tím představíte! Já jsem vyfotila svojí nádhernou kamarádku a zvolily jsme jen řasenku, korektor a červené rty. Barča je krásná i bez make-upu a proto mi přijde zbytečné to přehánět!:) 
Jakému líčení dáváte přednost? Nebojíte se experimentovat? 

11 comments:

  1. Wow! Strašně ti to sluší! A ty produkty vypadají fakt dobře :)

    ReplyDelete
  2. moc pěkné, Barči to sluší! :) mám ráda výrazné líčení, takže rtěnka je přesně podle mého gusta! :))

    ReplyDelete
  3. Velmi jí to sluší :))) Povedené ty červené rty tomu dodaly efekt. :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Souhlasím, Barča je nádherná :). Já už delší dobu přemášlím o YSL rozjasňovači :)

    ReplyDelete
  5. obě jste moc krásné teda! <3

    ReplyDelete
  6. O této soutěži jsem nevěděla, myslím si že jsi mě k něčemu přivedla a také něco zkusím :-) Jinak tvá kamarádka Barča je opravdu krásná :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. ten "lak" na rty a tváře vypadá vážně zajímavě! :)

    ReplyDelete
  8. Krásne si ju nalíčila, veľmi jej to pristane :)

    ReplyDelete
  9. V čem upravuješ fotky Leo? :)

    ReplyDelete
  10. Oběma vám to moc sluší :) I když tenhle odstín červené rtěnky mi na Barče přijde už moc výrazný/agresivní... Spíš by se mi na ní hodil jen nějaký lesk :)

    ReplyDelete